iddquote:Op zondag 17 mei 2009 06:44 schreef Sjet het volgende:
[..]
Tsja... het is een bunker, geen gouden villa.
Je draaft echt doorquote:Op zondag 17 mei 2009 06:49 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Laat me 'n argument noemen. Nu trek je het veelal in de "schuikelder"-sfeer en het "overleven". Dat mag - maar realiseer je dat je juist in het meest belabberde deel van Eindhoven / Woensel zit, waar ooit 'n deel van een oorlog is uitgevochten. Als je ooit een echte "bunker"-film wilt maken, dan moet je vooral de Beukenlaan in Eindhoven kiezen. Ik heb geen "historische gevoelens", maar je gooit op deze manier wel veel ruiten in. (Denk aan sponsoren, die alleen om deze reden al niet meer mee zullen doen)
Helemaal mee eens !quote:Op zondag 17 mei 2009 07:03 schreef Pek het volgende:
[..]
Je draaft echt door![]()
Ik denk niet dat iemand hier ook maar een seconde wakker van ligt. Misschien een paar oudjes, maar dat is niet de doelgroep, dus die kijken toch niet. Als ze al internet hebben.
Wilde fantasie heb jijquote:Op zondag 17 mei 2009 08:02 schreef Disana het volgende:
Pim draait zich af van de slapende meiden omdat de verleiding veel te groot is erbij te gaan liggen
Hij heeft gewoon slaap, snap jequote:Op zondag 17 mei 2009 08:11 schreef Pek het volgende:
[..]
Wilde fantasie heb jij![]()
Die twee liggen helemaal ingeritst, als een cocon. Niet echt opwindend
quote:Op zondag 17 mei 2009 08:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Kijk nou hoe lief de jongens tegen elkaar gekropen zitten om het warm te hebben.
Handig zo'n Cap want ik kijk nu 5 minuten later en ze zitten er nog precies zo bij.quote:
quote:Op zondag 17 mei 2009 08:27 schreef Hobby het volgende:
sorry plaatsen lukt niet , welke balkje moet ik copieeren van de Image Shack
Veel smaken zijn er nietquote:Op zondag 17 mei 2009 08:26 schreef pullup het volgende:
[..]
Handig zo'n Cap want ik kijk nu 5 minuten later en ze zitten er nog precies zo bij.
Ze zijn nu al kapot zo te horen. 48 uur gaat erg lang duren en niet alleen voor de overleversquote:Op zondag 17 mei 2009 08:30 schreef Pek het volgende:
[..]
Veel smaken zijn er niet![]()
Maar ik zou toch ook wel eens willen staan, denk ik. Heb ik ze nog niet zien doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |