Zet dat is in een spoilerquote:Op zondag 17 mei 2009 02:00 schreef DJ_ het volgende:
en dit
[ afbeelding ]
moet gewoon
DIT voorstellen
[ afbeelding ]
dan faal je toch hard
Ik stel voor dat we een fanclub voor jou openen!quote:
meh, dat kan niet zomaar he! je moet toestemming hebben van mij, contributie aan mij betalen enzo.quote:Op zondag 17 mei 2009 02:01 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik stel voor dat we een fanclub voor jou openen!
Is er ook een ledencheck? Ik stel voor dat we paul en tong80 bij voorbaat uitsluitenquote:Op zondag 17 mei 2009 02:02 schreef Boor-rat het volgende:
[..]
meh, dat kan niet zomaar he! je moet toestemming hebben van mij, contributie aan mij betalen enzo.
Per reactie laten betalen. Word je nog rijk ookquote:Op zondag 17 mei 2009 02:04 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Is er ook een ledencheck? Ik stel voor dat we paul en tong80 bij voorbaat uitsluiten
goed idee, je wordt beloond met een week gratis lidmaadschap!quote:Op zondag 17 mei 2009 02:04 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Is er ook een ledencheck? Ik stel voor dat we paul en tong80 bij voorbaat uitsluiten
werk je gedachtenspinsels eens uit tot een samenhangend geheelquote:Op zondag 17 mei 2009 02:06 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Per reactie laten betalen. Word je nog rijk ook
Een apart ledentopic openenquote:Op zondag 17 mei 2009 02:08 schreef Boor-rat het volgende:
[..]
goed idee, je wordt beloond met een week gratis lidmaadschap!
Nog meer goede ideeeeen?
mja is ok. begin maar alvast met het opzetten. beloningen komen later welquote:Op zondag 17 mei 2009 02:16 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Een apart ledentopic openenZodat we zoveel mogelijk fokkers lid kunnen maken van de boor-rat fanclub. Op termijn beginnen we ons eigen forum en nemen we fok over. Daarna de wereldheerschappij
![]()
Alles wat ik voor deze goede adviezen vraag is een lifetime lidmaatschap en lifelong bier.
Is dat Gordon op het songfestival?quote:
Moet je een officieel verzoek indienen bij remlof. Als ik er nog een open kost me dat vast een banquote:Op zondag 17 mei 2009 02:26 schreef Boor-rat het volgende:
VOGELDANS! HIJ IS DICHT! LUL, ik was net een heel verhaal aan het typen, open er 1 opnieuw. Komop, je kunt het.
iig, ik ga slapen. Ik ga er van uit dat Vogeldans zijn werk doet, hij is nl geheel niet sarcastisch enzo. Gelieve bovenstaande tekst door te geven in het topic, anders verdien ik nooit geld.quote:Mwah, niet zo'n gek plan eigenlijk![]()
lid worden is niet heel duur, maar zorg wel dat als je op zondag boodschappen gaat doen, je even íets meer Euroshopper pakt dan normaal, anders is het mogelijk dat er een financiële crisis uitbreekt onder de leden van BRU, Boor-Rat United!
waarom dan ook echt in KLBquote:Op zondag 17 mei 2009 02:28 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Moet je een officieel verzoek indienen bij remlof. Als ik er nog een open kost me dat vast een ban
Whehehequote:
kut. dat is waar. Gaat nu het hele feest niet door?quote:Op zondag 17 mei 2009 02:32 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
WheheheOmdat jouw topic daar ook staat. Een fanclub heeft uniformiteit nodig, weet je.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |