Ja toen ben ik ook gestopt.quote:Op zondag 17 mei 2009 22:28 schreef Tuvai.net het volgende:
Ik volg wel Bleach momenteel trouwens. Maar die is na de Soul Society arc ook helemaal naar de filistijnen gegaan qua verhallijn en zo. :/
En deze ook maar even mee naar de volgende paginaquote:
Maar niet voor mij hoorquote:
quote:
Ik ben er pas 1x geweest.quote:Op zondag 17 mei 2009 22:38 schreef Mr.Cooper het volgende:
Ik ben van plan om volgend jaar met mijn vriendin weer naar Japan te gaan.
ze ziet er een beetje jong uitquote:
das het mooie nou juistquote:
kenne ze doar geen hollands?quote:Op zondag 17 mei 2009 22:43 schreef Mr.Cooper het volgende:
Het kutte is dat ik nu wel wat fatsoenlijk Japans wil spreken als ik er ben.
Mijn vriendin kan het redelijk vloeiend. [ afbeelding ]
Baaaaaaaaaaaakaaaaaaaaaquote:Op zondag 17 mei 2009 22:43 schreef Mr.Cooper het volgende:
Het kutte is dat ik nu wel wat fatsoenlijk Japans wil spreken als ik er ben.
Mijn vriendin kan het redelijk vloeiend. [ afbeelding ]
Alle aziaten zien er jonger uit dan ze zijn. Maar als ze eenmaal ouderdomstekenen beginnen te vertonen gaat het opeens heel snel met de rimpels en zo.quote:
ja maar dan voel ik me een pedoquote:Op zondag 17 mei 2009 22:44 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Alle aziaten zien er jonger uit dan ze zijn. Maar als ze eenmaal ouderdomstekenen beginnen te vertonen gaat het opeens heel snel met de rimpels en zo.
Dan is het niet stoer meer he, als iedereen het kijktquote:Op zondag 17 mei 2009 22:32 schreef classpc het volgende:
En mede omdat iedereen toen opeens Bleach ging kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |