is dat het nieuwe koosnaampje van Golfer?quote:Op zondag 17 mei 2009 01:23 schreef Bluezz het volgende:
Nee
We hebben een snoezelig babyolifantje in het verschiet
Aan zijn slurf kan jij een puntje zuigen vriendquote:Op zondag 17 mei 2009 01:24 schreef kaasplankje het volgende:
is dat het nieuwe koosnaampje van Golfer?
Nou eh laat maar ik doe niet aan bejaardenseksquote:Op zondag 17 mei 2009 01:26 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Aan zijn slurf kan jij een puntje zuigen vriend
Komt vanzelfquote:Op zondag 17 mei 2009 01:30 schreef kaasplankje het volgende:
Nou eh laat maar ik doe niet aan bejaardenseks
quote:Op zondag 17 mei 2009 01:47 schreef golfer het volgende:
geheimpje...jullie ouders doen het ook nog met elkaar.
quote:Op zondag 17 mei 2009 01:47 schreef golfer het volgende:
Topickillerquote:Op zondag 17 mei 2009 01:57 schreef kaasplankje het volgende:
ik denk 't niet, die zijn al 17 jaar gescheiden
OMG het idee alleen alquote:Op zondag 17 mei 2009 01:47 schreef golfer het volgende:
Zou toch kunnen, als ze katholiek zijnquote:Op zondag 17 mei 2009 02:10 schreef MissHobje het volgende:
[..]
OMG het idee alleen al![]()
heb jaren gedacht dat ze maar 2x seks hadden gehad.. voor mijn bro en moi (ja ik was erg jong nog)![]()
Nou neehoorquote:Op zondag 17 mei 2009 02:13 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Zou toch kunnen, als ze katholiek zijn
Weet ik hetquote:Op zondag 17 mei 2009 02:41 schreef Stereotomy het volgende:
Die doen het namelijk alleen anaal.
of waren dat nou moslims?
Moslims voor het huwelijk met namequote:Op zondag 17 mei 2009 02:41 schreef Stereotomy het volgende:
Die doen het namelijk alleen anaal.
of waren dat nou moslims?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ow en TARA's ouders doen het ook niet met elkaarOok gescheiden
![]()
Midden in de nacht?quote:Op zondag 17 mei 2009 08:35 schreef Isabeau het volgende:
Mijn ouders doen het ook niet meer en ik vind de TT ook bijzonder banaal.
Goedemorgen allemaal. Het regent.
En ik had vannacht een meneer die me kwam vertellen dat hij de varkensgriep had en naar de dokter moest.
Direct in quarantainequote:Op zondag 17 mei 2009 08:49 schreef freecell het volgende:
Maar hier heb je ook varkensgriep toch?
Onoes, ik heb gisteren bezoek gehad uit Groningen en nu?
Brood!quote:Op zondag 17 mei 2009 10:01 schreef Isabeau het volgende:
En ik heb zin in eten en echt niets hapbaars in huis
brr the horror!quote:Op zondag 17 mei 2009 09:32 schreef Leintjeuh het volgende:
Yep. Gelukkig slaap ik vaker bij kaas dan andersom, dus gebeuren er niet meer zulke dingen!
Dat is het hem nou netquote:Op zondag 17 mei 2009 10:08 schreef freecell het volgende:
[..]
Brood!
Ik zit drop te eten
Goed voor mijn keel?
wat voor brood?quote:Op zondag 17 mei 2009 10:18 schreef Isabeau het volgende:
Denk (hoop) dat Hobske al in dromenland is![]()
Ik heb deeg gekneed, voor brood
oke tof! in de bios of thuis?quote:Op zondag 17 mei 2009 12:16 schreef Sunnythesun het volgende:
Gister de mooiste film ooit gezien! Into the wildHij heeft warempel The Shawshank Redemption van mijn nr1 gestoten
Tranen met tuiten.. prachtig
![]()
en ik ga zo mijn eigen trektochtje houden. Tot woensdag!
Je kan er best uitlopen hoorquote:Op zondag 17 mei 2009 13:16 schreef kaasplankje het volgende:
You can check out any time you want, but you can never leave
Toevallig vandaag ook naar een dienst geweest. Mijn broertje werd gevormd. Mijn ouders zijn oud-katholiek. Ik heb er totaal niets mee, mijn broertje iets meer. Ik heb altijd de keuzevrijheid gehad of ik mee wilde of niet. Maar voor mijn broertje ben ik vandaag wel meegegaan.quote:Op zondag 17 mei 2009 13:12 schreef freecell het volgende:
Haha
TARA is nog steeds niet thuis. Kerk begon om 10:00
Wat was ook alweer het nadeel van een evangelische kerk? Oja, de diensten duren ergens tussen de anderhalf en drie-en-een half uur
Dat heb ik heul niet getypt!quote:
Ik kan je uit persoonlijke ervaring mededelen dat een dienst in de kerk bij Tara en Freecell iets totaaaaaal anders is dan het heilig vormsel in de RK-kerk, hetgeen ik dit jaar ook nog heb moeten doorstaan. wat een kwelling.quote:Op zondag 17 mei 2009 13:23 schreef borisz het volgende:
Toevallig vandaag ook naar een dienst geweest. Mijn broertje werd gevormd. Mijn ouders zijn oud-katholiek. Ik heb er totaal niets mee, mijn broertje iets meer. Ik heb altijd de keuzevrijheid gehad of ik mee wilde of niet. Maar voor mijn broertje ben ik vandaag wel meegegaan.
Heb nu genoeg diensten bijgewoond voor de komende tien jaar. Het is dat ik het voor mijn broertje mee ging, maar het doet mij totaal niets.
Het ruikt hier zalig en het deeg was tot over de kom gerezenquote:Op zondag 17 mei 2009 12:57 schreef freecell het volgende:
Waarschijnlijk niet zo heel denderend! Maar bakken helpt dan!
Ben benieuwd!quote:Op zondag 17 mei 2009 18:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het ruikt hier zalig en het deeg was tot over de kom gerezen![]()
Ik heb hoo-ho-honger!
Ja tuurlijk kan ik die je geven... ik typ hem over voor je ok? (wrs vanavond)quote:Op zondag 17 mei 2009 19:15 schreef Isabeau het volgende:
Heb je het recept voor de waldorfsalade, DE, want ik ben echt dol op waldorfsalades, maar de meeste recepten vind ik maar zo zo en dan ga ik met mijn eigen fantasie maar weer wat prutsen.
Ga ik morgen waldorfsalade makenquote:Op zondag 17 mei 2009 19:17 schreef DarkElf het volgende:
Ja tuurlijk kan ik die je geven... ik typ hem over voor je ok? (wrs vanavond)
Quote de papa:quote:
Ow, haha, ik bedoelde wat anders, sloeg op mijn post er voorquote:Op zondag 17 mei 2009 19:29 schreef Isabeau het volgende:
Voel je je nog ziek? Moet ik een mondkapje en desinfectievloeistof meebrengen?
Ik ben om 8 uur al wel wakker hoorquote:Op zondag 17 mei 2009 19:35 schreef Isabeau het volgende:
Klinkt niet als iets wat ik zelf wil oplopen, Freecell
Nu is de vraag, wil je me om 8 uur 's morgens zien zodat ik je even kan helpen bij de ochtenddingetjes in je huis (waarna ik toch echt even een paar uurtjes ga slapen als ut mag) of zal ik eerst thuis slapen en daarna naar Groningen komen?
quote:Op zondag 17 mei 2009 19:17 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Ja tuurlijk kan ik die je geven... ik typ hem over voor je ok? (wrs vanavond)
alstuquote:2 pers
2 chicken breasts
1/2 onion
1 bay leave
Salt and freshly ground black pepper
2-3 celery stalks
2tbsp walnuts, lightly toasted
1tbsp mayonnaise
1tbsp natural yoghurt
2tbsp apple juice
1teasp lemon juice
1 crisp red apples
2tbsp finely chopped fresh dill
2 baby cos lettuces or rocket leaves
1tbsp extra walnuts, toasted
1tbsp extra dill, chopped
Rinse the chicken and place in a saucepan. Cover with cold water and bring to just under the boil, skimming. Add onion, bay leaves, salt and pepper, and simmer gently for 15 minutes. Cover, turn off the heat and leave to steep for 30 minutes. Drain off the chicken and allow the chicken to cool. You can do up to this point ahead of time.
Destring the celery and finely slice, and roughly chop the walnuts. Mix the mayonnaise, yoghurt, apple juice and lemon juice in a bowl. Cut the unpeeled apples into quarters and core, then finely chop. Add the apple, celery and dill to the dressing, and toss well.
Chop the chicken into pieces the size of stock cubes, and toss lightly in the salad.
To serve, scatter baby cos leaves or rocket leaves on a large serving platter or six dinner plates. Arrange the salad on top, scatter with extra walnuts and dill, and serve at room temperature.
Gezelligquote:Op zondag 17 mei 2009 19:40 schreef Isabeau het volgende:
Och, thuis ga ik ook niet voor twaalven naar bedDan kom ik 's morgens, scheelt weer 6 euro
Evangelische kerk krijg ik juist nachtmerries vanquote:Op zondag 17 mei 2009 18:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik kan je uit persoonlijke ervaring mededelen dat een dienst in de kerk bij Tara en Freecell iets totaaaaaal anders is dan het heilig vormsel in de RK-kerk, hetgeen ik dit jaar ook nog heb moeten doorstaan. wat een kwelling.
quote:Op maandag 18 mei 2009 01:06 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben een cv van iemand uit Sudan aan het vertalen uit het Engels in het Nederlands. Het is voor een baan als schoonmaker en ik word er een beetje sip van. Ik ben allemaal hoog gekwalificeerde opleidingen en werkervaring aan het vertalen in het Nederlands en deze man wil hier dus gaan schoonmaken
Wat jammer van zoveel ervaring, maar ja, zo zullen er nog veel meer allochtonen in Nederland werken.
Mijn beveiligingscollega is vliegtuig engineer
Mwah, met een beetje moeite zou ik het er wel in kunnen passen, maar als ik net anderhalf uur met de jeugd op het veld heb gestaan heb ik gewoon geen zin om daarna te gaan rennen.quote:Op maandag 18 mei 2009 11:33 schreef DarkElf het volgende:
hoezo zwak?
Of vind je zelf gewoon stiekum dat je een smoes verzonnen hebt?
Kan niet, Isa ligt in mijn bedquote:Op maandag 18 mei 2009 11:37 schreef DarkElf het volgende:
geniet nou gewoon eens van de rust
lees een boek, in bed
Dus de 5 kilometer heb je al bijna compleetquote:Op maandag 18 mei 2009 12:08 schreef ColdFeet het volgende:
Lekker, DE. Hoeveel porties wil je invriezen?
Karrel, ik vind het niet per se een zwakke smoes... Maar als jij vindt van wel: misschien kun je een ander moment inplannen? 's Morgens vroeg, of in je lunchpauze?
Ik heb de nieuwe serie Evy al gedownload; eind deze week wil ik de laatste les van de eerste serie lopen
tis dan gewoon even genoeg geweest ofzoquote:Op maandag 18 mei 2009 12:22 schreef freecell het volgende:
DEHoe kan je dat nou de hele dag ruiken
en 's avonds wat anders eten? Ik kan dat echt niet
Ik had de lessenserie al eens eerder gelopenquote:Op maandag 18 mei 2009 12:22 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Dus de 5 kilometer heb je al bijna compleetIk zeit fier op u! Geef toe had u van tevoren gedacht dat het zo makkelijk zou zijn?
Nah, dan is het toch gewoon einde verhaal?quote:Overigens moest ik daar wel om lachen. Moet je voorstellen dat iemand met die eerste les zwaar moeite had gehad en dan zegt zij dat, dan flikker je je MP3 speler toch in de sloot?
Ander moment zit er niet echt in. Ik heb een half uur pauze op mijn werk en geen douche...
Eerder opstaan is al helemaal geen optie.
Ben heel benieuwd wat er uit komt DE!quote:Op maandag 18 mei 2009 14:19 schreef DarkElf het volgende:
lekker duidelijk
Zo heb net heerlijk lang gedoucht, kan ik iig schoon en fris (maar vooral warm want ik had het erg koud) de deur uit straks
Waaaahquote:Op maandag 18 mei 2009 15:52 schreef Bluezz het volgende:
* Bluezz is ook weer terug uit een migraine-aanval![]()
quote:Op maandag 18 mei 2009 15:52 schreef Bluezz het volgende:
* Bluezz is ook weer terug uit een migraine-aanval![]()
Soms is het best fijn als je nog geen vrouw en kinderen hebt enzoquote:Op maandag 18 mei 2009 16:01 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
mijn project in Milaan gaat niet door.waren anders 10 weken Italie geweest
![]()
Nu mijn pijlen maar gericht op New York
Nee, mijn brein voelt nog 'twisted' aan, de resten worden nu opgeruimd, meestal duurt het vanaf de eerste aura zo'n 20-24 uurquote:Op maandag 18 mei 2009 15:56 schreef freecell het volgende:
Waaaah
Niet tof... Weer helemaal over nu?
Jammerquote:Op maandag 18 mei 2009 16:01 schreef Den_Haag het volgende:
mijn project in Milaan gaat niet door.waren anders 10 weken Italie geweest
![]()
Nu mijn pijlen maar gericht op New York
alleen maakt de studie het soms lastigquote:Op maandag 18 mei 2009 16:02 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Soms is het best fijn als je nog geen vrouw en kinderen hebt enzo
Jij wordt dus wel op tijd gewaarschuwd?quote:Op maandag 18 mei 2009 16:05 schreef Bluezz het volgende:
Nee, mijn brein voelt nog 'twisted' aan, de resten worden nu opgeruimd, meestal duurt het vanaf de eerste aura zo'n 20-24 uur
Nope, half 4 gesprek geloof ik, zal nog wel even duren.quote:Is Elf al terug met de uitslag?
Het enige voordeel van die aandoening jaquote:Op maandag 18 mei 2009 16:20 schreef freecell het volgende:
Jij wordt dus wel op tijd gewaarschuwd?Das op zich een voordeel dan
Wel heel vervelend verder, heb je het vaak?
Ja das t zekerquote:Op maandag 18 mei 2009 17:35 schreef ColdFeet het volgende:
OK! Dat is (een soort van) goed nieuws, toch? In ieder geval meer duidelijkheid over de behandeling
Ja hopen wij ookquote:Op maandag 18 mei 2009 17:50 schreef Isabeau het volgende:
Van alle opties die er waren is dit toch wel een van de betere, DEHopelijk verloopt het verder naar verwachting en blijft je nierfunctie nu stabiel.
Je moet eens die Kronkel lezen van Simon Carmiggelt: Over taal.quote:Op maandag 18 mei 2009 13:02 schreef freecell het volgende:
Ik heb ineens zo'n moment dat ik baal van de onvolkomenheid en incompleetheid van taal.
Waarom kan je nou nooit precies dat zeggen wat je bedoelt.. Je gevoel in woorden vatten en dat het écht echt klopt.
Gewoon dat je met één woord (Traak of Fniek oid) in één keer duidelijk kan maken hoe je je voelt, hoe je vakantie was, waarom je blij of boos bent of hoe het met je gaat.
das ook lekker nieuwsquote:Op maandag 18 mei 2009 17:53 schreef DarkElf het volgende:
Oh ja en meer positief nieuws: mijn autootje, jaja die retrodingetje van bijna 20 jaar oudis vandaag nagekeken door de garage want morgen keuring en er was niets mis met hem
(hier en daar wat kleine dingetjes maar das logisch) .. Dus morgen op naar de keuring en als ie daar doorheen komt mag ie zaterdag zijn jaarlijkse wasbeurt krijgen bij de meneren die het helemaal met de hand doen
We hadden nog een bak nasi in de vriezer van de lekkerste afhaalchinees uit Utrecht, daarbij een eitje.quote:Op maandag 18 mei 2009 18:29 schreef DarkElf het volgende:
En wat gaan jullie allemaal eten vanavond?
Sterkte verder Bluezz!quote:Op maandag 18 mei 2009 18:54 schreef Bluezz het volgende:
[..]
We hadden nog een bak nasi in de vriezer van de lekkerste afhaalchinees uit Utrecht, daarbij een eitje.
Ietwat misselijk maar toch wat binnen gehouden
Ach hopelijk ben ik daar weer een half jaar van af danquote:
kapsalon gehaald. was door de brakheid toe aan wat slecht voerquote:Op maandag 18 mei 2009 18:29 schreef DarkElf het volgende:
En wat gaan jullie allemaal eten vanavond?
Je was vast erg brak, sterkte!quote:Op maandag 18 mei 2009 21:00 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
kapsalon gehaald. was door de brakheid toe aan wat slecht voer
Nog nooit op maar t schijnt vies te zijnquote:Op maandag 18 mei 2009 21:00 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Gezellig! Altijd leuk, je verloofdequote:Op maandag 18 mei 2009 20:22 schreef Isabeau het volgende:
En over Londen, mijn verloofde komt volgende week logerenEn dan eens kijken of ik dit jaar eens met Xmas naar Londen kan, lijkt me prachtig.
Ja geweldig, maandje geleden ook voor het eerst gehad. Al het slechte in een aluminiumbakje.quote:Op maandag 18 mei 2009 21:00 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
quote:Op maandag 18 mei 2009 21:59 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja geweldig, maandje geleden ook voor het eerst gehad. Al het slechte in een aluminiumbakje.
quote:Op maandag 18 mei 2009 22:13 schreef Bluezz het volgende:
Kapsalon, wat is dat ook alweer? Vergelijkbaar met een patatje oorlog?
quote:
Gelukkig, dat is wel goed nieuwsquote:Op maandag 18 mei 2009 17:29 schreef DarkElf het volgende:
Ben er dus weer
Tis idd die ene ontsteking die hij al dacht alleen het is een milde vorm wat inhoudt dat ik nu geen prednison en andere enge dingen moet gaan slikken. Wél moet ik nu 2 soorten bloeddrukverlagers gaan nemen want daardoor zou de druk eraf gaan, waardoor je minder eiwitten kwijtraakt en waardoor je functie hopelijk stabiel blijft of zelfs iets verbetert (die schommelt dus rond de 50 %, das niet zoals het ideaal is natuurlijk maar als t zo blijft kan je daar prima mee leven)
Mocht dat allemaal zo gaan dan hoef ik maar een paar keer per jaar alles te laten controleren (geen punctie, das alleen als er echt ineens iets verslechtert) en die pillen slikken. (die weer conflicteren met mijn andere medicatie dus ik moet eerst overleggen of dat samen kan maar wrs wel met wat extra opletten en bloed checken maar das niet erg) en hopelijk kunnen we zo alles langdurig stabiel houden.
Ga wel nog steeds voor een 2nd opinion volgende week want ik wil t gewoon allemaal zeker weten![]()
Sicilië was t, in de buurt van Syracusa.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:27 schreef Den_Haag het volgende:
DE, waar was jij nou vorig jaar geweest in Italie (Sicilie of Sardinie)? en heb je nog de gegeven van waar je toen zat? lijkt me wel een leuke bestemming voor dit jaar
Heb je daar nog wat meer gegevens van? Adres, site etc...quote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:03 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Sicilië was t, in de buurt van Syracusa.
Dat staat er ook zie ik nuquote:Op dinsdag 19 mei 2009 08:03 schreef Den_Haag het volgende:
[..]![]()
Veel plezier Hobs
las trouwens ipv vertrek ---> vet rek
zal wel door het eten van gister komen
Mirjam?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:06 schreef Isabeau het volgende:
Leuk dat het je allemaal leuk toe lijkt, Mirjam
Wazza?quote:
Ik heb salie ook nooit in leven weten te houdenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:23 schreef DarkElf het volgende:
mijn salie die buiten staat was er beroerd aan toe, dus, echte tuinierster die ik ben, heb ik hem weggegooid
Dat woekertquote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:37 schreef DarkElf het volgende:
Ach morgen ga ik op zoek naar citroenthijm, die kan vast meer hebben![]()
Woekerthijm (is dat gewone thijm?), moet zoiets in de volle grond? Ik zet alles in potten omdat ik een terras heb en geen tuin.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:41 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Dat woekertIk heb ook een woekerthijm.. geen citroen variant, maar ik kan je zo een stek opsturen als je wilt. Is echt geweldig spul, er lekker en groeit dus super..
Hehe.. geen idee hoe ik het doe. Staat hier in vrij droge zandgrond.. In de vorige tuin was het een enorme struik geworden. Is hier weer aardig op weg, al had hij dus deze winter wel wat te verduren gehad met de vorst. Als het komende winter weer zo koud is pak ik hem in met stro en kranten..quote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:39 schreef DarkElf het volgende:
Oh ja je hebt altijd mensen die het wél lukt
Ik maak wel ff een fototje. Het is een kruip thijm met vrij grote, 'sappige' blaadjes, geen struikje (die heb ik ook, die is veel 'droger') Hij staat hier in volle grond, maar ook in een pot (heeft ie zelf gedaanquote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:42 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Woekerthijm (is dat gewone thijm?), moet zoiets in de volle grond? Ik zet alles in potten omdat ik een terras heb en geen tuin.
wanneer krijg je de uitslagen?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:04 schreef borisz het volgende:
Zo dat waren de hers, hopelijk haal ik nu ook eens wat. Heb er wel meer vertrouwen in dan de vorige keer.
Ja ik heb al wat achterstand opgelopen dit jaar. Bachelor in drie jaar halen kan ik inmiddels wel vergeten. Ik heb iig een afspraak met de studieadviseur over hoe en wat qua vakken volgend jaar/jaar erna. Dat is nog een hoop gepuzzel met verplichte vakken/keuze vakken/ keuze vakken die misschien toch nog wel verplicht zijn ivm met mijn Masterquote:
Heujquote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:06 schreef Isabeau het volgende:
Leuk dat het je allemaal leuk toe lijkt, Mirjam
En ik had vanmiddag een afspraak die niet is komen opdagenEn daarvoor ben ik dus uit Groningen vertrokken, anders was ik wel gebleven
wow ik duim mee klinkt zwaar allemaal!!!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:10 schreef borisz het volgende:
[..]
Ja ik heb al wat achterstand opgelopen dit jaar. Bachelor in drie jaar halen kan ik inmiddels wel vergeten. Ik heb iig een afspraak met de studieadviseur over hoe en wat qua vakken volgend jaar/jaar erna. Dat is nog een hoop gepuzzel met verplichte vakken/keuze vakken/ keuze vakken die misschien toch nog wel verplicht zijn ivm met mijn Master.
Ja das kut als je dan op alles gerekend hebt enzoquote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:26 schreef Isabeau het volgende:
Ik baal echt enormSpreek ook niet weer af, blech
Aan het CB heb je niks gemist trouwensquote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:26 schreef Isabeau het volgende:
Ik baal echt enormSpreek ook niet weer af, blech
Ook dat nogquote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:36 schreef Isabeau het volgende:
En ik had nog wel een rood t-shirt aan voor haar
Missende ingrediënten:quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:33 schreef DarkElf het volgende:
Ok de paddestoelensaus wordt het niet want ik mis 2 ingredienten.. ik ben niet al te helder de laatste tijd geloof ik
Paddestoelen check: saus moet ik zelf maken dus nog niet check en wordt ook geen check ivm missende dingen denk ik of ik moet er een draai aan gaan gevenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:39 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Missende ingrediënten:
- Paddestoelen
- Saus
Zwaar is het niet, alleen je moet even de tijd nemen om een goede indeling in elkaar te zettenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:29 schreef MissHobje het volgende:
[..]
wow ik duim mee klinkt zwaar allemaal!!!
met liefde is het lekkersterquote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:30 schreef MissHobje het volgende:
Oe ff eten ik krijg gehaktballetjes, gekookte aardappies en spinazie voorgeschoteld
gemaakt met liefde
Gut, ik dacht ff dat je het over sex had, voordat ik de quote las.quote:
Hoe gefühllos van je, Isaquote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:53 schreef Isabeau het volgende:
Dat zou vreemd zijn aangezien DH geen kenner op dat gebied is
sex of liefde?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:53 schreef Isabeau het volgende:
Dat zou vreemd zijn aangezien DH geen kenner op dat gebied is
www.ah.nlquote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:59 schreef Memento-Mori het volgende:
Ja hoi ik heb hulp nodig van mij culinaire vriendjes
Heeft iemand een snel, goekdoop en lekker pastareceptje toevallig?
Krijg donderdag een collega eten, na het werk, aangezien t wel superdruk zal zijn heb ik vast geen zin uitgebreid te koken vandaar simpel&snel, en aangezien t loon er nog niet ism ook niet al te duur
ik kan zelf ook wel googlenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:02 schreef borisz het volgende:
[..]
www.ah.nlrecepten --> pasta
Bijvoorbeeld
http://www.ah.nl/recepten/watetenwevandaag/vrijdag
Kip, Tagliatelle, héél veel verse basilicum, knoflook, olijfolie en een rode peperquote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:07 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik kan zelf ook wel googlendacht alleen misschien weten jullie iets waar je normaal niet zo snel opkomt ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
Heb je je boek al genijnt?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:39 schreef Isabeau het volgende:
Ook dat nog idd! Jij begrijpt me tenminste
Tadaaa:quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:05 schreef DarkElf het volgende:
en ben benieuwd naar de foto sunny, klinkt alsof die plant het naar zijn zin heeft bij je
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:16 schreef DarkElf het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.shit.. sterkte..
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:16 schreef DarkElf het volgende:
ochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is er een behandel idee?
Wat lastig, wat zeg je tegen zo iemand...
ze weten nog niet waar t allemaal zit, ze weten nog niet waar het vandaan komt en t schijnt verweven te zijn dus ze konden nu alleen puncties nemen enzo.. kijken wat t is, hoe erg en daarna hoe verder wrs..quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:20 schreef freecell het volgende:
[..]
och
Is er een behandel idee?
Heb nog geen moment gedacht 'he, heb je DE weerquote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:25 schreef DarkElf het volgende:
voel me wel een beetje de slechtnieuwsposter zo de laatste tijd, sorry hoor ...
anders gewoon zeggen hoor.. zou t klote vinden als jullie zouden denken: oh getver... heb je háár weer..quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:26 schreef freecell het volgende:
[..]
Heb nog geen moment gedacht 'he, heb je DE weer' en ik denk dat soort dingen vrij snel, dus volgens mij valt het mee
Sterkte DE!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:20 schreef freecell het volgende:
[..]
och
Is er een behandel idee?
Ik niet, soms komen allerlei nare dingen achter elkaar aan helaas.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:25 schreef DarkElf het volgende:
voel me wel een beetje de slechtnieuwsposter zo de laatste tijd, sorry hoor ...
ja daar lijkt het wel op ja...quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:29 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik niet, soms komen allerlei nare dingen achter elkaar aan helaas.
Toen mijn zus overleed, zeiden mensen dat heel beschaamd, zo van: ik kan niks beters verzinnen....quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:32 schreef DarkElf het volgende:
Over iets zeggen: toen mijn vader ziek was waardeerde hij het zoveel meer als mensen gewoon een gemeend : "ik weet niet wat ik zeggen moet" zeiden dan een heel klets verhaal waar niemand iets mee kan...
Kan ik me nog goed herinneren dat hij dat zei
Ow ik kan best bot zijn hoorquote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:27 schreef DarkElf het volgende:
[..]
anders gewoon zeggen hoor.. zou t klote vinden als jullie zouden denken: oh getver... heb je háár weer..
Gewoon regelmatig snoeien/opeten..quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:33 schreef DarkElf het volgende:
Over de tijm,wat een ding sunny! Volgens mij overwoekert die als hij aanslaat mijn hele potten om daarna het terras over te nemen...
Ziet er goed uit verder je planten, heb je een grote tuin/doe je er veel in?
Klinkt goed. Ok regelmatig snoeien of eten dat moet lukken, ik pm je zoquote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:55 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Gewoon regelmatig snoeien/opeten..ik laat hem bewust woekeren zodat hij die biels bedekt
![]()
Tuin is niet enorm, maar best ruim, 5,5 bij 9 ongeveer + een hoek achter de garage. er was al een terras met daar omheen borders met bielsen. Ik heb er nog een vijvertje in gemaakt en alle beplanting veranderd. Ik doe er verder regelmatig een beetje aan. Heb het redelijk onderhoudsarm gemaakt zodat het niet meteen verpest is als ik een periode iets minder zin heb
Je zegt het niet verkeerd en ik ben het helemaal met je eensquote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:56 schreef krakkemieke het volgende:
Ik bedoel het niet persoonlijk Freecell, maar niks zeggen lijkt soms op negeren. Dat is soms nog akeliger dan de verkeerde dingen zeggen.
Ik zeg het vast verkeerd....
Neuh vooral spinnenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:04 schreef krakkemieke het volgende:
In elke tuin zitten beestjes. Ben je bang voor alle beestjes? Ik ben bang voor 1 soort beestje. Maar toen ik als kind een groentetuin had, heb ik die nooit gezien!
Mijn ex is spastisch. Hij werd het meest misselijk van mensen die aannamen dat hij verstandelijk gehandicapt was. Hij vond het prima als mensen vroegen wat hij mankeerden. Vooral als kinderen dat vroegen, kon hij het goed uitleggen.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:02 schreef freecell het volgende:
[..]
Je zegt het niet verkeerd en ik ben het helemaal met je eens
Ik bedoelde dus ook: zeggen dat je niks te zeggen hebt
Ik heb er een enórme schurft aan als mensen langdurig naar mijn armen staren en dan niks tegen mij zeggen, (maar bijvoorbeeld wel met hun buren gaan fluisteren)
WAAAAH, echt. Vraag dan gewoon![]()
Laatst iemand die was heel nieuwsgierig en die wilde even voelen, ook raar, maar wel héél verfrissend, werd er spontaan melig van
Ik ook en amper gezien in de groente tuin. Die hele enge zitten ergens anders hoor!quote:
Eenschquote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:13 schreef krakkemieke het volgende:
Natuurlijk gaat iedereen op zijn eigen manier om met dingen, of het nou een handicap of verdriet is. Maar over het algemeen is het ergste dat mensen gaan invullen, zonder iets te weten.
Ik dacht zo, maar dan denk ik voor jullie, Maar ik dacht.....quote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:39 schreef DarkElf het volgende:
uiteindelijk werd het gebakken biefstuk met oesterzwammen en een pofaardappel..
en zometeen eens een borrel voor ons allebei. En de mr gaat lekker in een bad liggen zo, met boek...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |