SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."René'tje heeft me net anaal genomen en zijn buik klotste zo hard tegen mijn rug dat de wervels gekneusd zijn"
En dan hebben ze nu dit:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Wilders wint. Waarom? Omdat ik mensen met een donkere huidskleur haat, behalve ikzelf, en jullie geloven mijn nutteloze kutpoll vol tokkies toch wel"
Klacht: Hoe krijgt dat kutbedrijf het voor mekaar 2 van zulke misselijkmakende hoofden te kiezen
Klacht2: de Hond staat nu iedere dag in de krant met die reclame
It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
Maakt mij weinig uit. Duits gas is toch niet meer wat het geweest is.quote:Op zondag 17 mei 2009 01:14 schreef SpiekerJozef het volgende:
Leer er maar mee leven want het is straks nog maar de enige energie maatschappij die van Nederland is . . .
Heeft hij wervels in zijn buik?quote:Op zondag 17 mei 2009 02:26 schreef Mriya het volgende:
"René'tje heeft me net anaal genomen en zijn buik klotste zo hard tegen mijn rug dat de wervels gekneusd zijn
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar niet zo goed als het "word hier lid van de boor-rat fanclub"!quote:
Neh, dat doen de dudes van OXXIO en kornuiten. NEM levert goedkopere stroom dat klopt. Tegelijkertijd betaal je een shitload meer aan aan Vastrecht , waardoor je aan het einde van de maand gewoon hetzelfde betaald als bij NUON , Eneco etcquote:Op zondag 17 mei 2009 01:42 schreef vogeltjesdans het volgende:
De NEM is een klotebedrijf. Alleen al omdat ze iedereen misleiden door nu met "zet uw energietarief vast" acties te komen. Degene die dat doet is straks hendig pwned, want de tarieven gaan binnenkort flink omlaag. De prijs van een vat olie is immers flink gedaald de laatste maanden. En aangezien de energiebedrijven nu al de optie bieden om de tarieven 5 jaar vast te zetten, weet je ongeveer wel hoe lang dat gaat duren
Ik was dan ook niet dronkenquote:
quote:Op zondag 17 mei 2009 11:58 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ik was dan ook niet dronken![]()
Ik heb er nog een klacht bij.
Sinds Natasje Froger de spotjes deed hadden ze er veel leden bij gekregen(50.000 dacht ik)
Klacht: Mensen die om een kuttokkie energie gaan afnemenen bij een bedrijf
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |