Wacht! Ik heb wat! De mayonaise op de friet was gratisquote:Op zondag 17 mei 2009 14:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik zit momenteel serieus te bedenken of er ook wat positiefs te melden was. Zoeken we op
Of je betaalde te veel voor de friet zonder mayo (¤ 2,50!). Friet was wel ok qua smaak.quote:Op zondag 17 mei 2009 14:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wacht! Ik heb wat! De mayonaise op de friet was gratis
Niet.quote:Op zondag 17 mei 2009 14:28 schreef Socios het volgende:
Welk treinevent vind men eigenlijk het leukst?
Ik ben een keer in Aken-West geweest toen ze daar een grote materieelshow hadden. Heel ruim opgezet, niet te veel mensen in de weg, stoomtrein over het viaduct bij Moresnet met gratis 'vrij rondlopen' in het depot in Montzen.. Was prima, zo goed heb ik het daarna helaas nooit meer gehad.quote:Op zondag 17 mei 2009 14:28 schreef Socios het volgende:
Welk treinevent vind men eigenlijk het leukst?
Ja ehhh zo kan je het ook zienquote:Op zondag 17 mei 2009 14:30 schreef Duvel het volgende:
[..]
Of je betaalde te veel voor de friet zonder mayo (¤ 2,50!). Friet was wel ok qua smaak.
Mja. Toch was Kaldenkirchen best leuk. Toch?quote:Op zondag 17 mei 2009 14:34 schreef Zug-Chef het volgende:
[..]
Niet.
Nadelen die elke keer weer terug komen:
-Klootjesvolk wat er op af komt, wat foto's belangrijker vind dan veiligheid/sociaal etc. Bijvoorbeeld het wegschreeuwen van kids die in beeld staan.
-Statische shit. Alles staat stil en dicht op elkaar. Jeej..
-Drukte.
-Prijzen van eten/drinken + Servex
Hehe, daar doe je het voorquote:Op zondag 17 mei 2009 14:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wacht! Ik heb wat! De mayonaise op de friet was gratis
Jup dat wel. Maar dat was Duitsland. En dat was trouwens ook alweer 3 jaar geleden, toen was ik nog niet zo als nu met fotografie bezigquote:Op zondag 17 mei 2009 14:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mja. Toch was Kaldenkirchen best leuk. Toch?
En het was de eerste keer dat we naar zoiets gingenquote:Op zondag 17 mei 2009 14:47 schreef Zug-Chef het volgende:
[..]
Jup dat wel. Maar dat was Duitsland. En dat was trouwens ook alweer 3 jaar geleden, toen was ik nog niet zo als nu met fotografie bezig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Jaaaa, die dubbeldekkertrein rechts op de fotoquote:Op zondag 17 mei 2009 13:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Er was idd alle gelegenheid tot het maken van schrale kutfoto's zoals deze
[ afbeelding ]
De dubbeldekker links is veel mooier.quote:Op zondag 17 mei 2009 15:31 schreef Roland. het volgende:
[..]
Jaaaa, die dubbeldekkertrein rechts op de foto
Maar de mooiste trein op de foto is natuurlijk de enige niet dd...quote:
nu.nlquote:Actievoerende Tamils hebben zondag het hoofdstation van de Duitse stad Frankfurt bezet. Ze gingen onder meer op de spoorrails zitten. Het treinverkeer liep door de protestactie ernstige hinder op. Volgens de betogers zelf waren ongeveer vijfhonderd mensen op de been gekomen om te demonstreren tegen het offensief van Sri Lanka tegen de rebellerende Tamil Tijgers. De politie hield het op ongeveer 150 demonstranten. Of ook de treinverbindingen tussen Frankfurt, het grootste treinstation van Duitsland, en Nederland hinder hebben ondervonden van het protest is niet bekend.
Nee ik kom daar eigenlijk nooit. Wel op de nabijliggende spoorlijn Duisburg-Düsseldorf, zo'n 5km oostelijk van Angermund, welke evenwijdig aan het hoofdspoor loopt.quote:Op zondag 17 mei 2009 17:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Zug heb jij nou het nieuwe bordje van Angermund al?
Dat cargospoortje over Entenfang bedoel je? Ik zal donderdag eens op Angermund lettenquote:Op zondag 17 mei 2009 18:38 schreef Zug-Chef het volgende:
[..]
Nee ik kom daar eigenlijk nooit. Wel op de nabijliggende spoorlijn Duisburg-Düsseldorf, zo'n 5km oostelijk van Angermund, welke evenwijdig aan het hoofdspoor loopt.
quote:
Humanitaire ramp zegt Rode Kruis.quote:Op zondag 17 mei 2009 18:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nu.nl
Ja, de Tamil Tijgers hebben hun burgeroorlog verloren. En nu?
Ik weet ook weleens wat jahquote:Op zondag 17 mei 2009 19:35 schreef Zug-Chef het volgende:
Klopt Fles. Hoe weet je dat trouwens, dat deze CNL hier planmatig langs rijdt?
Denk zelf ook niet dat de TEE ooit nog in Nederland zal rijden...quote:Op zondag 17 mei 2009 19:40 schreef Zug-Chef het volgende:
Ontopic. Zwitserland/Italie heeft het, wat NL voorlopig niet zal hebben. Rijvaardig TEE-mat:
Amsterdam Sloterdijk.quote:Op zondag 17 mei 2009 23:00 schreef NikkelCobalt het volgende:
[..]Ok, dan onder het mom zelfkastijding:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 17 mei 2009 23:18 schreef James1988 het volgende:
Er zijn foto's van de V250 opgedoken - http://www.flickr.com/photos/steelwheels/sets/72157600093120333/
Iemand heeft het fotografeerverbod bij NedTrain overtreden
Boegdeuren bedoel je?quote:Op maandag 18 mei 2009 01:00 schreef RubenK het volgende:
Als ze het nou deden zoals bij de ICE, dat er voor het koppelen wel zo'n gat open kan maar voor/achterkant gewoon dicht?
Die rem links, vraag me af of dat wel veilig isquote:Op zondag 17 mei 2009 23:18 schreef James1988 het volgende:
Er zijn foto's van de V250 opgedoken - http://www.flickr.com/photos/steelwheels/sets/72157600093120333/
Iemand heeft het fotografeerverbod bij NedTrain overtreden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |