Zo dapper hoe ze vol blijft houdenquote:Op zondag 17 mei 2009 00:22 schreef Peter6000 het volgende:
Pim neemt de leiding, wat logisch is met zijn legerervaring.
Marielin vraagt of ze hier mag roken.
Dat was toch Patty Brard?quote:Op zondag 17 mei 2009 00:21 schreef Stefan het volgende:
Hebben ze Soldaat van Oranje opgezet ofzo?
Daarin zat zon martelscene dat Rijk de Gooijer iemand een brandslang in zn anus stopte en het water openzette
Hij is er na 8 maanden mee opgehoudenquote:Op zondag 17 mei 2009 00:22 schreef Peter6000 het volgende:
Pim neemt de leiding, wat logisch is met zijn legerervaring.
quote:Op zondag 17 mei 2009 00:21 schreef Stefan het volgende:
Hebben ze Soldaat van Oranje opgezet ofzo?
Daarin zat zon martelscene dat Rijk de Gooijer iemand een brandslang in zn anus stopte en het water openzette
quote:Op zondag 17 mei 2009 00:21 schreef Marrije het volgende:
Eline: zijn dit nou echte legerpakJES?
Er wordt dus nog genoeg gerookt!!quote:Op zondag 17 mei 2009 00:21 schreef Dementor het volgende:
Er komen meerdere gasaanvallen en ze hebben nog steeds niets gegeten.
Niemandquote:Op zondag 17 mei 2009 00:18 schreef Toverheks het volgende:
[..]
WWWWhhhaaaaaaaaa, wat kan ik ouwehoeren he, en ja ook heel erg slap, maar ik heb het gehaald![]()
Wie maakt me wat, wie doet me wat
Ja, top!quote:Op zondag 17 mei 2009 00:21 schreef FuTilE het volgende:
Hehe... Het heeft 20 dagen geduurd, maar The Bunker wordt nu dan toch echt The Bunker.
gooi een rookbom richting der smoel .... heeft ze zat om te rokenquote:Op zondag 17 mei 2009 00:22 schreef Tessio het volgende:
Begint ze weer die Marie
weet je zeker dat ik niet mag roken
Deja-vuquote:Op zondag 17 mei 2009 00:22 schreef tonja het volgende:
Je kan Marielin in haar blote reet op de noordpool zetten, als ze maar haar sigaretten heeft
quote:Op zondag 17 mei 2009 00:22 schreef tonja het volgende:
Je kan Marielin in haar blote reet op de noordpool zetten, als ze maar haar sigaretten heeft
seg...slaaaappuhh doen we snachts hequote:Op zondag 17 mei 2009 00:23 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
NiemandWij Fokkers zijn veilig.Oorlog is in de bunker
Behalve Marielin die helemaal volgepropt is met alles dat lekker en gezond is. Dus niet toegeven aan haar rook-gemiep!quote:Op zondag 17 mei 2009 00:21 schreef Dementor het volgende:
Er komen meerdere gasaanvallen en ze hebben nog steeds niets gegeten.
quote:Op zondag 17 mei 2009 00:23 schreef snetje het volgende:
[..]
gooi een rookbom richting der smoel .... heeft ze zat om te roken
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |