quote:Op woensdag 20 mei 2009 13:16 schreef Grulez het volgende:
Ik mocht tenminste nog vakken kiezen![]()
Nederlands, Engels, Economie, Natuurkunde, Wiskunde A en Wiskunde B. En wat ga je dan uiteindelijk studeren... Sociologie![]()
Dat is toch altijd?quote:Op woensdag 20 mei 2009 13:19 schreef Bob. het volgende:
Huh, had je twee soorten wiskunde door elkaar heen?
Uh Bobs, in onze tijd had je ook al Wiskunde A en Wiskunde B. Of allebei.quote:Op woensdag 20 mei 2009 13:19 schreef Bob. het volgende:
Huh, had je twee soorten wiskunde door elkaar heen?
Als je wil wel.quote:Op woensdag 20 mei 2009 13:22 schreef Bob. het volgende:
Ja, maar je volgde ze toch nooit tegelijk?
Economie, Wiskunde A en B wel. In Engels was ik erg slecht en voor Natuurkunde heb ik mn eerste voldoende op mn examen gehaald... Geen idee waarom ik dat ooit heb gekozen.quote:
Nee hoor. Het vult elkaar (in mijn tijdquote:Op woensdag 20 mei 2009 13:22 schreef Bob. het volgende:
Dat je er dus een van de twee moest kiezen. Als je A én B doet lijkt dat me een beetje dubbel op?
Toch?
Natuurkunde,quote:Op woensdag 20 mei 2009 13:23 schreef Grulez het volgende:
[..]
Economie, Wiskunde A en B wel. In Engels was ik erg slecht en voor Natuurkunde heb ik mn eerste voldoende op mn examen gehaald... Geen idee waarom ik dat ooit heb gekozen.
Ahaquote:Op woensdag 20 mei 2009 13:24 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Natuurkunde,
Maar ik doelde eigs op sociologie,.
Oké, tof.quote:Op woensdag 20 mei 2009 13:26 schreef Grulez het volgende:
[..]
AhaSociologie vind ik wel leuk
Je kan er verder niks mee en de studie is niet hoogstaand, maar dat terzijde
Oh, nou op mijn school kon dat niet. Maar misschien waren wij ook wel gewoon raar, we hadden ook onze eigen gemaakte methode die alleen door onze school werd gebruikt.quote:Op woensdag 20 mei 2009 13:23 schreef Grulez het volgende:
[..]
Nee hoor. Het vult elkaar (in mijn tijd) gewoon aan.
Die snap ik nietquote:Op woensdag 20 mei 2009 13:30 schreef Grulez het volgende:
[..]
Hadden we bijna samen thee kunnen drinken in de Hortus
Dat hebben we laatst uitgeprobeerd met Daniël. Kat bijna letterlijk tegen het plafond van paniek. Andere kat is afgelopen zondag in haar eigen huis achterna gezeten door tekkel. Heeft vervolgens haar slachtofferrol de hele dag uitgebuit om een maximale hoeveelheid aandacht uit dit incident te slepen.quote:Op woensdag 20 mei 2009 07:43 schreef freecell het volgende:
[..]
7 dagen, goed puntMaar in het weekend werk ik natuurlijk niet, dan relax ik met man en kind
Hij éét katten, begint het liefst bij de staart![]()
De mijne is inmiddels sabbelbestendig (en Leander is in ieder geval niet allergisch voor katten) maar ik weet niet hoe die van jou reageren op een best snel kruipend hongerig wezen?
Sociologie en Psychologie hebben dezelfde kantine. En tussen de gebouwen in zit de Hortustuin.quote:
Interessant.quote:Op woensdag 20 mei 2009 13:34 schreef Grulez het volgende:
[..]
Sociologie en Psychologie hebben dezelfde kantine. En tussen de gebouwen in zit de Hortustuin.
Bijna denk ik.quote:Op woensdag 20 mei 2009 13:39 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Interessant.
Maar ik moet nog beginnen en jij bent dus net klaar [bijna] ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |