Niet man, dat was Hitler!quote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:36 schreef Snippie-en-Snappie het volgende:
Doet me denken aan die vier varkens die je op een bepaalde manier moest vouwen. Zo kreeg je dan Saddam Hoessein.
Die bestaat ook al jaren in de Hitler-uitvoeringquote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:36 schreef Snippie-en-Snappie het volgende:
Doet me denken aan die vier varkens die je op een bepaalde manier moest vouwen. Zo kreeg je dan Saddam Hoessein.
Was ook begin jaren '90 idd. Mooie tijd!quote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:37 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Niet man, dat was Hitler!
Dat deden wij al op de middelbare school.En ja, dat is láng geleden.
Huh wat. Hebben jullie plaatjes?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:37 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Niet man, dat was Hitler!
Dat deden wij al op de middelbare school.En ja, dat is láng geleden.
Op de middelbare school?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:39 schreef IHVK het volgende:
[..]
Huh wat. Hebben jullie plaatjes?
Wij flippoden en knikkerden gewoon namelijk.
In de jaren '90.
Dat is nog niet bewezen.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:34 schreef IHVK het volgende:
Heeft die man niet duizenden doden op zijn geweten?
Als ik die stem ooit in het echt hoor dan vrees ik dat ik mijn wurgneigingen niet kan bedwingen.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:11 schreef Zero17 het volgende:
Die overenthousiaste mannenstem die altijd hetzelfde is en die de zaak presenteert alsof het een wonder is vind ik toch wel het allerirritantste van die kutreclames.
Die gaat anders. hoe noeem je nml een aap die niet kan slingeren?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |