Dan mag je nu even de douche inlopenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:19 schreef r3gi3boy het volgende:
Jij ziet liever weer dat Hitler terug aan de macht komt en jou vertelt wat je moet doen, of niet?
Echt? Dat dat zo maar kan in Nederland!quote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:19 schreef Flashwin het volgende:
TS: waar maak je je druk om, Mijn vriendin is 120 kilo/ Ik moet met mijn schoonouders een week naar center parcs /Mijn broer is een Apple fanboy/ Ik heb Zanger Bob sexueel misbruikt,/ Ik woon in Coevorden enz enz.. dat is veeel erger
Je mag aan de kassa betalen maar je mag toch ook gewoon de winkel uitlopen en het product niet kopen?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:17 schreef Rubber_Johnny het volgende:
Voorbeeld. ' U mag wel even aan deze kassa betalen'
Wat ze dan bedoelen. Je staat aan de verkeerde kassa, je MOET aan deze kassa betalen.
Klacht: Quasi vriendelijkheid in winkels waarbij ze andere dingen zeggen dan ze bedoelen.
Verwachte reacties TS: waar maak je je druk om, Mijn vriendin is 120 kilo/ Ik moet met mijn schoonouders een week naar center parcs /Mijn broer is een Apple fanboy/ Ik heb Zanger Bob sexueel misbruikt,/ Ik woon in Coevorden enz enz.. dat is veeel erger
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:36 schreef novel het volgende:
Uit het hart gegrepen.
Juist de autoritaire types gebruiken die 'mag' constructie. Erger me er dood aan als ik weer eens op zo'n bewakers toontje wordt toegesproken.
Ik moest eerst een paar keer de zin opnieuw lezen voordat ik pas snapte wat je bedoelde.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:23 schreef Echo99 het volgende:
Ik stond vanmiddag in een sportkantine waar een overafgerichte kleuter die geen 'ik wil' moet mag zeggen van zijn ouders wat te drinken bestelde: 'Mag ik graag een cola?'
',' vergetenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:49 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Ik moest eerst een paar keer de zin opnieuw lezen voordat ik pas snapte wat je bedoelde.
Nee.quote:
Met mijn magnifieke kennis omtrend zogenaamde 'geheime codes' heb ik die van jouw weten te ontsleutelen.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:23 schreef Echo99 het volgende:
Ik stond vanmiddag in een sportkantine waar een overafgerichte kleuter geen 'ik wil' moest mocht zeggen van zijn ouders om wat te drinken te bestellen, dus zei hij: 'Mag ik graag een cola?'
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |