Nu zijn we dus tot de conclusie gekomen dat mijn oplossing het beste is. Maar ze is bang om die jongen te veel pijn te doen, maar als hij zo'n goede vriend is moet haar daar toch respect voor hebben?
Ik ben kei verliefd op haar en wil haar absoluut niet kwijt!
Ik doe 's nachts geen oog meer dicht, en als ik wel slaap droom ik over deze situatie. Ik ben ook de hele dag sjaggie.
Wat moeten we hier aan doen, wat moet ik hier mee??
Kan iemand mij een beetje gerust stellen of advies geven?
Ik ben echt heel erg ongelukkig op dit moment...
Aangezien jij nu haar vriend is het het eerlijkst dat ze nu voor jou kiest. Mocht ze meer voor die ander voelen, dan mot ze daar eerlijk in zijn en jullie relatie verbreken. Dat is wel even kut, maar op de lange termijn beter voor jullie beiden.
misschien is het dan wel verstandig om eens goed na te gaan of 't dan wel alle moeite waard is, want zodra die jongen haar weer ziet is ie waarschijnlijk toch weer gelijk verliefd, en dat merkt ze dan enz enz, en je zit weer in precies dezelfde situatie.
en misschien valt ze dan WEL voor zijn charmes ....
succes in ieder geval!
waar komt die andere jongen trouwens ineens vandaan? klasgenoot/collega? tijdens stappen ontmoet? internet??
ik heb ook een soort probleem als jij gehad met een jongen dat ik dacht dat het gewoon een vriend was (tussen mij en mij huidige vriend ging toen ook niet zo goed) maar hij werd ook verliefd nou ik niet op hem maar mijn vriend was ook wel bang dat ik met die andere er vandoor ging niet dus,
maar toen ik die andere jongen vertelde dat ik niet verliefd op hem was en dat ik heel veel van me huidige vriend hou en dat ik me relatie niet kapot wou laten gaan omdat er een ander verliefd op me was en toen hoorde ik niets meer van die jongen.
dus ik denk als je vriendin gewoon tegen hem verteld dat ze met jou verder wil en dat ze niet verliefd op die andere jongen gaat hij vanzelf wel weer weg.
quote:Tja... ben bang dat Halinalle gelijk heeft ...
Op donderdag 11 april 2002 15:33 schreef Halinalle het volgende:
Haar voorstel klinkt als: "Ik wil eigenlijk van je af, maar ik wil je niet te veel kwetsen, dus dan doe ik het maar geleidelijk."
Als ze al na 3.5 maand gevoelens gaat ontwikkelen voor een ander, dan geef ik niet veel voor jullie relatie.
Geef je niet veel hoop ...
't zal wel aan mij liggen, maar dat is toch veel te kort om r nu al ZO mee te zitten als dat jij zit ? (aangezien je wakker ligt enzo...)
Als ik jou was, zou ik haar een koekje van eigen deeg geven...
quote:uuhmm.. noem eens een voorbeeld dan??
Op donderdag 11 april 2002 15:43 schreef PBateman1978 het volgende:
3,5 maand.....'t zal wel aan mij liggen, maar dat is toch veel te kort om r nu al ZO mee te zitten als dat jij zit ? (aangezien je wakker ligt enzo...)
quote:eeeeeejj jouw ken ik
Op donderdag 11 april 2002 15:47 schreef JMurc het volgende:[..]
uuhmm.. noem eens een voorbeeld dan??
voorbeeld lijkt me simpel... uitmaken?
quote:ik jou niet...
Op donderdag 11 april 2002 15:55 schreef r8ality het volgende:[..]
eeeeeejj jouw ken ik
![]()
voorbeeld lijkt me simpel... uitmaken?
Ik zou als advies geven:
Zorg ervoor dat jullie een dagje samen weg zijn van alles wat jullie kan afleiden. samen uitwaaien aan het strand ofzo. En dan kun je er met elkaar over praten. en de band tussen jullie zal dan ook versterkt worden. Ik weet het het kan toch ook als je bij haar thuis bent ofzo, maar dan wordt je om de haverklap gestoord. Het is maar een id. Als mensen zeggen dat ze je relatie niet veel kans geven, moet je ze gewoon negeren, jij weet zelf wel wat het beste is en niemand hoeft jou te zeggen dat jou relatie geen toekomst heeft.
Oftewel, een koekje van eigen deeg !
Kijken hoe ze reageert, reageert ze zoals jij dan zit t goed, reageert ze nonchalant dan weet je genoeg en kan je t alsnog uitmaken...
quote:tuulak wel, ik heb niet voor niets een nichtje dat Debby heet en (ik) ook wel eens bij LQ kom...(en werkte)
Op donderdag 11 april 2002 15:59 schreef JMurc het volgende:[..]
ik jou niet...
uitmaken... das makkelijker gezegd dan gedaan
maar inderdaad, die laatste oplossing is zeker wel een goeie..
Kijken hoe ze reageert, reageert ze zoals jij dan zit t goed, reageert ze nonchalant dan weet je genoeg en kan je t alsnog uitmaken...
Op donderdag 11 april 2002 16:40 schreef r8ality het volgende:[..]
tuulak wel, ik heb niet voor niets een nichtje dat Debby heet en (ik) ook wel eens bij LQ kom...(en werkte)
maar inderdaad, die laatste oplossing is zeker wel een goeie..
quote:[offtopic] yeah alles a'right...[/offtopic]
Op donderdag 11 april 2002 16:42 schreef JMurc het volgende:[..]
heeej nu weet ik het!! alles goed man? met mij wel! cu 'round!
maaruh ken ik haar?
Ik zou maar uitkijken met die andere jongen, er zijn genoeg jongens die er een kick van krijgen om vriendinnetjes van jongens af te pakken, en ze daarna net zo hard weer in de steek te laten. (Ik geef eerlijk toe dat ik dat zelf ook wel eens doe, gewoon omdat je er een ontzettende kick van krijgt).
Per slot van rekening, welke jongen is nou werkelijk geinteresseert in vriendschap met een meisje?!
Komt misschien een beetje bot over, maar ik meen het serieus. En ik ben in een goede bui, dus ik wilde je toch ff waarschuwen.
Sterkte verder!
Def
quote:Vind het nogal onzin om te zeggen dat het te kort is om er zo mee te zitten, heb nu niet veel langer met m'n vriendin, maar zou waarschijnlijk hetzelfde reageren.
Op donderdag 11 april 2002 15:43 schreef PBateman1978 het volgende:
3,5 maand.....'t zal wel aan mij liggen, maar dat is toch veel te kort om r nu al ZO mee te zitten als dat jij zit ? (aangezien je wakker ligt enzo...)
En als je echt verliefd ben dan WIL je niet eens een koekje van eigen deeg trug geven, zal het alleen maar erger maken...
Maar ik zou er idd gewoon goed over praten en je afvragen hoe dat tot is gekomen en zo samen proberen herhaling te voorkomen.
Bedankt!
gr. Murc
ps. SLOTJE mag er nu op
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |