abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69118197
Stemmen van Mike via de PM.

1. Bliksemschigt - Prosac
2. Sjimz - Methodmich
3. Montana - Vaduz
4. Mike - Breach
5. Mcdyogg - Tim86
6. Gordon Shumway - Dndiek
7. Dos37 - Joris33
8. Engcatje - 9christensen
pi_69122380
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_69122989
Wedstrijd 1: BliksemSchigt vs Prosac
Op individuele kwaliteit wint BliksemSchigt het van Prosac. Pirlo en Iniesta als aangevers voor Villa en Berbatov, het is teveel voor de verdediging van Prosac, ondanks de aanwezigheid van Roy Keane voor de verdediging. Een ploeg met sterkere buitenspelers zou in de volgende ronde echter wel voor problemen kunnen zorgen voor het team van BliksemSchigt.

Wedstrijd 2: Sjimz vs MethodMich
Een vrij eenvoudige zege voor het team van Sjimz. Het elftal van MethodMich steekt goed in elkaar, maar op vrijwel elke positie heeft Sjimz een betere speler en dat geeft de doorslag.

Wedstrijd 3: M0NTANA vs Vaduz
Misschien wel de moeilijkste keuze deze ronde. Beide teams zijn erg sterk. Vaduz heeft duidelijk betere spitsen, maar M0ntana heeft een iets beter middenveld en een sterkere achterhoede. Die meedogenloosheid achterin en de ingevingen van Messi zorgen ervoor dat M0ntana doorgaat. Vaduz heeft pech met de loting.

Wedstrijd 4: _Mike_ vs Breach
Hier twee teams met wat meer geluk bij de loting. Met Vidic, Xavi, Kluivert, Zidane en Drogba zijn er aan beide kanten prachtige spelers aanwezig, maar beide elftallen hebben ook zwakke plekken. Omdat die bij Breach vooral achterin zitten en bij _Mike_ meer door het hele elftal verspreid zijn, en dus beter op zijn te vangen door de andere spelers, wint _Mike_ dit duel.

Wedstrijd 5: Mcyodogg vs Tim86
De klasse van Henry is niet genoeg voor het elftal van Tim86 om het geniale middenveld van Mcyodogg te verslaan. Met dit middenveld kan je van vrijwel iedereen winnen. Voeg daar een degelijke keeper, fysiek uitstekende verdediging en gevaarlijke spitsen bij en je hebt een titelkandidaat.

Wedstrijd 6: Gordon-Shumway vs Dndiek
Weer een thuisoverwinning, voor wat mij betreft het leukste elftal van deze verkiezing. Een kleurrijk team met een mooie mix van kwaliteiten. Bij het elftal van Dndiek rust de druk teveel op de schouders van Del Piero, die zelf zal moeten scoren of Eto’o in stelling moet brengen, de rest van het team is wel degelijk in defensief opzicht, maar brengt aanvallend te weinig.

Wedstrijd 7: Dos37 vs Joris33
Dos37 wint de slag op het middenveld. Hij heeft er meer kwaliteit en ook meer veelzijdigheid dan Joris33, die duidelijk 2 waterdragers en 2 mooi weer voetballers heeft gekozen. De achterhoede is bij beide teams degelijk, maar niet geweldig, en ook de voorhoede laat wat te wensen over.

Wedstrijd 8: EngCatjuh vs 9christensen
En tot slot kan het team van 9christensen niet op tegen dat van EngCatjuh. En dat is geen schande, want EngCatjuh heeft een uitstekend elftal bij elkaar gesprokkeld. Een goede verdediging en daarvoor Guardiola die de drie aanvallende middenvelders van wereldklasse in stelling moet brengen. En dan nog goaltjesdief Pauleta.
AFC Ajax - Manchester United FC - Tottenham Hotspur FC - Roberto Baggio
pi_69123152
Duel 1: BliksemSchigt.

Het verschil zit hem in de keepers. De defensies houden het redelijk potdicht, waardoor Lehmann uiteindelijk de genadeslag uitdeelt door - zoals vaker - dom rood te pakken. Hierover windt Keane zich zo op, dat ook hij mag vertrekken. De door Pirlo benutte strafschop is uiteindelijk voldoende. Schmeichel redt het team van BS nog enkele keren als de negen van Prosac een wanhoopsoffensief beginnen.

Duel 3: M0NTANA

De mannen van Vaduz zijn voorin lekker frivool. Rivaldo, Zlatan, ze toveren er lustig op los. Helaas, de Zuid-Amerikaanse slagers van M0NTANA slijpen de messen en zorgen dat alles stopt op de rand van de zestien. Waarna een dribbel van Messi, afgerond door Toni, uiteindelijk de beslissing brengt.

Duel 4: Breach

Veel spektakel. Rüstü juicht met strepen onder de ogen na elke redding, Dida speelt enkele toneelstukjes, maar het gebeurt toch echt binnen de lijnen. En daar is het tikken van Xavi, het sleuren van Kuijt, de kracht van Touré Yaya en de geslepenheid van Kluivert gunstig voor Mike. Maar toch, de mannen van Breach hebben net die extra klasse, waar hard werken niet tegen opgewassen is. Zidane dus. Hij bedient Trezeguet twee keer en gunt Seedorf een strafschop, die hij niet benut trouwens.

Duel 5: mcyodogg

Lastig potje. De teams hebben beide enkele mindere spelers, die in dit duel ook flink door de mand vallen. Bij Tim zijn dat met name de backs. Boban en Henry stellen de defensie van mcyodogg voor enkele problemen, maar verder dan één goal komt men niet. Terwijl mcyodogg wel ziet hoe Hasselbaink op aangeven van Lampard en Scholes twee goals maakt en zijn team dus wint.

Duel 6: dndiek

Ook twee redelijk gelijkwaardige teams met wat mindere goden in de ploeg. dndiek moet op de bank af en toe met afgrijzen toekijken hoe Finnan door Vicente wordt gedold. Het levert slechts een goal van Batistuta op. Helaas voor Gordon, want zijn mandekker Grimandi is Eto'o drie keer kwijt. Toch een te zwakke defensie.

Duel 7: Joris33

Weer een tweetal teams met enkele jongens die op dit niveau niet thuishoren. Het is uiteindelijk de jeugdigheid van het team van Joris33 die het verschil maakt, want dit duel draait uit op verlengen. Daarin is het Hagi die Bierhoff de golden goal laat maken.

Duel 8: EngCatjuh

De mannen van 9christensen doen lang mee. Artiesten als Kaká, Prosinecki en Nilis leven zich uit, Davids jaagt de boel op en Makaay scoort twee keer vanuit het niets. De tien van EngCatjuh hebben het lastig. Officieel zijn ze met elf, maar Riquelme onttrekt zich angstig en opzichtig aan de duels met Davids. Toch verzorgen Cristiano Ronaldo en Ribery gezamenlijk de totale productie, zij zijn een plaag voor elke defensie, zeker als daar een mindere goalie als Coupet achter staat.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_69135652
Op veler verzoek, heb ik vanavond toch maar een filmpje in elkaar gedraaid.

En met 'veler' bedoel ik 1 iemand. En met 'verzoek' bedoel ik zijdelings vragen of ik nog zoiets ging doen.

PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_69136339
quote:
Op zondag 17 mei 2009 23:08 schreef mcyodogg het volgende:

En met 'veler' bedoel ik 1 iemand. En met 'verzoek' bedoel ik zijdelings vragen of ik nog zoiets ging doen.

Gaaf filmpje. Hasselbaink
AFC Ajax - Manchester United FC - Tottenham Hotspur FC - Roberto Baggio
pi_69144357
quote:
Op zondag 17 mei 2009 17:32 schreef methodmich het volgende:
De tien van EngCatjuh hebben het lastig. Officieel zijn ze met elf, maar Riquelme onttrekt zich angstig en opzichtig aan de duels met Davids.
Gast... Riquelme hoeft toch geen duels aan te gaan, laat de bal maar het werk doen
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  maandag 18 mei 2009 @ 11:15:51 #33
234795 sezten
El genius
pi_69144578
quote:
Op maandag 18 mei 2009 11:09 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Gast... Riquelme hoeft toch geen duels aan te gaan, laat de bal maar het werk doen
Toch goed gestemd op Christensen dus.
Davids krijgt vrij spel van jou.
Als ik lach met mijn lul, worden alle vrouwen gul.
Slepen ze me mee, hop naar de wc.
Spoelen maar, wat een mooi gebaar.
pi_69145093
Het is de verdedigende zwakte die BliksemSchigt gaat opbreken. Mijn inziens is het alleen verstandig met een driemansverdediging te spelen in tijden van nood óf met twee brekers ervoor. En die ontbreken toch bij zijn team. Voetballend zit het prima in elkaar, hoewel ik betwijfel of de spitsen vaak hun man voorbij kunnen komen. De creativiteit zal toch van het middenveld moeten komen. Keane en Carrick vreten Pirlo en Iniesta op, om zo alle aanvoerlijnen door het centrum af te snijden. Van de flanken zal het niet moeten komen bij BS. 1-3 voor Prosac.

2. sjimz -methodmich
Sjimz heeft een uitgebalanceerd elftal dat in mijn ogen een van de favorieten is voor de titel. Methodmich heeft ook een uitgebalanceerd elftal, maar verliest het op individuele kwaliteit. Het middenveld van methodmich bestaat uit prima spelers, maar wordt op klasse overklast door dat van sjimz. 2-0.

3. M0NTANA - -Vaduz-
Taiwo tegen Messi. Dat is het duel waar het deze wedstrijd om draait. En Messi, daar staat geen maat op, zeker niet als de linksback Taye Taiwo heet. Het zou me verbazen als die het einde van de wedstrijd haalt. Messi heerst en schiet M0NTANA naar de volgende ronde.

4. Mike - Breach
Bij Mike mis ik de creativiteit. Wat als hij op achterstand komt en Breach zich terugtrekt? Zijn team zie ik niet in staat om openingen te vinden. Stuk voor stuk harde werkers, Xavi is een goede teamspeler, alleen heb je niks aan hem. Zidane en Drogba maken het verschil.

5. mcyodogg - Tim86
Open doekje voor mcyodogg. De achterhoede van Tim86 oogt wankel, zeker tegen het collectief van mcyodogg. Makelele is een breker, Lampard en Scholes toppers en voorin is vooral snelheid aanwezig.

6. Gordon_Shumway - dndiek
dndiek lijkt mij typisch een team dat op de counter speelt en gokt op Eto'o. Geef mij maar lekker de bal, denkt coach Shumway. Dan kan Aimar het werk doen, geflankeerd door Jonk en Vicente. De twee killers voorin straffen zelfs het kleinste foutje van dndiek af.

7. Dos37 - Joris33
Twee ploegen die niet bol staan van de kwaliteit, maar ook dat kan een leuke wedstrijd worden. Het team van Dos37 heeft net dat beetje extra met de aanwezigheid van Nedved, Sergio Ramos, Xabi Alonso en Giggs.

8. EnGCatjuh - 9christensen
Lijkt me duidelijk.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
pi_69145126
quote:
Op maandag 18 mei 2009 11:15 schreef sezten het volgende:

[..]

Toch goed gestemd op Christensen dus.
Davids krijgt vrij spel van jou.
Nooit van doordekken gehoord?
  maandag 18 mei 2009 @ 12:27:45 #36
216586 Clesar03
Let's go OILERS!
pi_69146889
2. Sjimz - Methodmich
3. Montana - Vaduz
4. Mike - Breach
5. Mcdyogg - Tim86
7. Dos37 - Joris33
"More than an end to war, we want an end to the beginning of all wars"
pi_69150921
Overall is BS gewoonweg iets sterker, alhoewel ik niet helemaal overtuigd ben van de vleugels. Maar er loopt gewoonweg net iets meer kwaliteit dan bij Prosac.

2. Sjimz - Methodmich
Sjimz heeft een uitstekend elftal op de been gebracht en er loopt in elke linie eigenlijk meer kwaliteit dan bij MM.

3. Montana - Vaduz
Montana gaat door vanwege zijn spijkerharde verdediging en natuurlijk de held van het elftal: Redondo. De verschillen zijn niet heel groot, maar verwacht dat Rivaldo net niet geniaal genoeg is om Redondo in de luren te leggen.

4. Mike - Breach
Vrij gelijkwaardige teams. Breach gaat door omdat Zidane zijn team bij de hand neemt.

5. Mcdyogg - Tim86
Mcdyodogg is overall gewoonweg beter. Met Makalele op het middenveld wordt het voor de rest wel heel makkelijk voetballen.

Deze is een lastige. Dndiek heeft een geweldige koppel centraal op het middenveld en een sterke verdediging. Maar zelfs zijn verdediging is niet opgewassen tegen Batigol. Zelfs scoort hij te weinig door gebrek aan creativiteit op middenveld.

7. Dos37 - Joris33
Wint het nipt door de aanwezigheid van Nedved en Giggs, die het team op sleeptouw nemen.

De vleugels doen het. 9christensen scoort niet, terwijl Ribery en Ronaldo de verdediging gek draaien. Pauleta kopt een bal netjes binnen en de wedstrijd is beslist.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_69155981
Ik ga vandaag of morgen mijn verhaaltje posten, maar tot die tijd wil ik em alvast in mijn AT hebben
----> Schumacher, je was een groot sportman! <----
pi_69183268
quote:
Op zondag 17 mei 2009 23:08 schreef mcyodogg het volgende:

Whehehe. Mooi filmpje.

Stemmen kan nog steeds - ook door niet-deelnemers .
pi_69183357
Beiden hebben een elftal met mooie namen. Vooral de voorhoedes zijn voor mij favoriete spelers. Echter vind ik vooral de as van BS er bovenuit steken en daar zal hij het dan ook op winnen.

2. Sjimz - Methodmich
Deze is wederom heel moeilijk. Sjimz heeft achterin veel power en een motor op het middenveld met Viera, echter heeft MM een op en top uitgebalanceerd elftal. Tymoschuk heeft mij doen overtuigen om toch voor het team van MM te gaan.

3. Montana - Vaduz
Mooie namen bij Vaduz. Maar de achterhoede van Montana is simpelweg te sterk.

4. -

5. Mcdyogg - Tim86
Hier wordt de strijd beslist op het middenveld en daar vind ik het middenveld van Mcyodogg toch net even een klasse beter.

Dit gaat een wedstrijd worden met veel doelpunten omdat beide voorhoedes van wereldklasse zijn. Ik geef Eto'o hier het voordeel van de twijfel en heb dus gekozen voor Dndiek. Misschien wel na penalties.

7. Dos37 - Joris33
Pff, weer zo'n moeilijke. Giggs wint het hier van zijn teammaatje Van Der Sar.

8. EnGCatjuh - 9christensen
9christensen heeft pech dat hij misschien wel het sterkste elftal uit het toernooi heeft geloot. Hij heeft een prima team maar EC is gewoon te goed.
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
  dinsdag 19 mei 2009 @ 11:35:04 #41
234795 sezten
El genius
pi_69183360
quote:
Op maandag 18 mei 2009 11:31 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Nooit van doordekken gehoord?
Niet in jouw teambeschrijving.
Als ik lach met mijn lul, worden alle vrouwen gul.
Slepen ze me mee, hop naar de wc.
Spoelen maar, wat een mooi gebaar.
pi_69193135
1. Prosac. Met name het blok Carrick en Keane zorgt ervoor dat het middenveld van BS weinig te zeggen heeft. Verdediging staat gewoon en voorin staat natuurlijk een aanvaller die ondersteund word door Totti, wat een garantie is voor doelpunten. Vind de 3-mans verdediging van BS toch te gevaarlijk, ook icm het middenveld.

2. Sjimz. Aanval van MM heeft weinig in te brengen (alhoewel het geweldige aanvallers zijn) tegen een solide verdediging van Sjimz. Voorin heel dodelijk tegenover de verdediging van MM, vooral met Litmanen die erachter opereert.

3. Neigde naar Vaduz te gaan maar toch voor Montana gegaan. Montana heeft een aanvallende ploeg maar dat kan met zo'n verdediging en Redondo ervoor. Messi op de zijkant maakt gehakt van Taiwo en de verdediging laat echt niks door.

4. Breach, de aanval is altijd in staat om te scoren, vooral Trezeguet. Het middenveld is geweldig, vooral met Zidane, die vanuit alle hoeken en standen óf op goal kan schieten, óf een aanvaller voor de goal kan zetten.

5. De aanval van Tim86 gaat hier denk ik de wedstrijd beslissen. Henry in topvorm is geweldig. De verdediging van hem kan de aanval van Mcyodogg uitschakelen.

6. Dndiek, het heeft een fantastisch blok wat het middenveld van GS kan stoppen. Eto'o is natuurlijk een aanvaller die elke eventuele achterstand goed kan maken, om over Del Piero nog maar te zwijgen, dat moet ook wel aangezien Batistuta en Lopez het de verdediging heel moeilijk maakt.

7. Dos37. Overall meer kwaliteit, goede balans in de ploeg. Ik zie sowieso al niet in waarom deze ploeg verliest van Joris. De verdediging van Joris heeft al moeite met Giggs op links en Bebeto op rechts, en met Nedved achter Sheringham zal het zeker doelpunten opleveren. 2 Controlerende middenvelders in de namen Gascoigne en Xabi Alonso erachter zorgt voor een solide blok. Ook kunnen beide backs bij gelegenheid opkomen maar zullen ze verdedigend altijd hun mannetje staan samen met het centrale blok tegenover Ortega en Bierhoff.

8. EngCatjuh. Riquelme gaat hier de strijd verliezen tegen Davids, maar dat maakt helemaal niet uit. Het middenveld van 9christensen kan voor de rest niet op tegen Pep en Lothar. De individuele klasse van EngCatjuh gaat zeker voor een aantal doelpunten zorgen.
We are living in a material world, and I am a material girl
pi_69223973
2. Sjimz - Methodmich
3. Montana - Vaduz
4. Mike - Breach
5. Mcdyogg - Tim86
7. Dos37 - Joris33
boren en boren
  woensdag 20 mei 2009 @ 14:43:35 #44
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_69226642
2. Sjimz - Methodmich
3. Montana- Vaduz
4. Mike - Breach
5. Mcdyogg - Tim86
7. Dos37 - Joris33
Het is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee:
[b]Enschede![/b]
pi_69228785
2. Sjimz - Methodmich
3. Montana - Vaduz
4. Mike - Breach
5. Mcdyogg - Tim86
7. Dos37 - Joris33
  woensdag 20 mei 2009 @ 15:47:15 #46
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_69228893
tvp, vanavond even naar kijken.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 20 mei 2009 @ 17:33:59 #47
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_69232397
2. Sjimz - Methodmich
3. Montana - Vaduz
4. Mike - Breach
5. Mcdyogg - Tim86
7. Dos37 - Joris33
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_69244861
2. Sjimz - Methodmich
3. Montana - Vaduz
4. Mike - Breach
5. Mcdyogg - Tim86
7. Dos37 - Joris33
pi_69253274
2. Sjimz - Methodmich
3. Montana - Vaduz
4. _Mike_ - Breach
5. Mcyodogg - Tim86
7. Dos37 - Joris33

[ Bericht 0% gewijzigd door dndiek op 21-05-2009 13:56:11 ]
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_69257954
Tot 18.00 kan er nog gestemd worden, ook door niet-deelnemers .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')