abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69088907
Oke er is dus onlangs even door onze gemeente besloten een asielzoekerscentrum te plaatsen in een voormalig hotel. Mijn vader woont er twee huizen naast, en heeft regelmatig last van onze gasten. En dat niet geheel onterecht. Binnen de eerste twee weken dat ze er zaten, zijn er acht gearresteerd door de politie. (voornamelijk diefstal en overlast) Kortom, de buurt is hier niet blij mee en hebben dat ook laten weten na meerdere klachten ingediend te hebben.

Afijn, shit happens doe je niks aan.

Maar nu las ik net wat reacties van de buurt eromheen, en volgens onze gereformeerde medemens, zeggen wij dit alleen maar omdat ze allochtoon zijn. Nou ga er zelf eens wonen dan... Natuurlijk is niemand blij met het bericht dat er tweehonderd asielzoekers naast je komen wonen. Dus, jullie zijn gewoon een stelletje hypocriete gristenhonden.

Dat linkse boeventuig ook he... ik krijg er gewoon de kriebels van!
Ik zie het al, een rubbertjesprobleem.
pi_69088950
Tja, overlast is overlast. Als je daar conreet bewijs van hebt, heb je een punt idd.
  zaterdag 16 mei 2009 @ 16:19:12 #3
104871 remlof
Europees federalist
pi_69089004
links <> gereformeerd

Verre van dat zelfs.
pi_69089042
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 16:19 schreef remlof het volgende:
links <> gereformeerd

Verre van dat zelfs.
Hij is in de war door het kabinet.
  zaterdag 16 mei 2009 @ 16:23:27 #5
104871 remlof
Europees federalist
pi_69089096
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 16:20 schreef IHVK het volgende:

[..]

Hij is in de war door het kabinet.
Dat is niet geheel onbegrijpelijk
pi_69089184
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 16:14 schreef Maisvader het volgende:
Oke er is dus onlangs even door onze gemeente besloten een asielzoekerscentrum te plaatsen in een voormalig hotel. Mijn vader woont er twee huizen naast, en heeft regelmatig last van onze gasten. En dat niet geheel onterecht. Binnen de eerste twee weken dat ze er zaten, zijn er acht gearresteerd door de politie. (voornamelijk diefstal en overlast) Kortom, de buurt is hier niet blij mee en hebben dat ook laten weten na meerdere klachten ingediend te hebben.

Afijn, shit happens doe je niks aan.

Maar nu las ik net wat reacties van de buurt eromheen, en volgens onze gereformeerde medemens, zeggen wij dit alleen maar omdat ze allochtoon zijn. Nou ga er zelf eens wonen dan... Natuurlijk is niemand blij met het bericht dat er tweehonderd asielzoekers naast je komen wonen. Dus, jullie zijn gewoon een stelletje hypocriete gristenhonden.

Dat linkse boeventuig ook he... ik krijg er gewoon de kriebels van!
ach ga weg met je geluidsoverlast of andere overlast. De nederlander van tegenwoordig is gewoon niks meer gewend. Spreek de personen er anders zelf op aan. Valt in het engels goed mee te communiceren. Zijn er wel wat bij die herrie maken, en die verneuken het voor de rest....
Over welk dorp/stad gaat het trouwens?

[ Bericht 0% gewijzigd door babipangang op 16-05-2009 16:33:52 ]
  zaterdag 16 mei 2009 @ 16:30:36 #7
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_69089309
Sowieso zouden asielzoekers DIRECT moeten worden uitgezet zodra ze ook maar iets uitvreten. Niks oppakken en weer loslaten, gedraag je, of rot op!
censuur :O
pi_69089330
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 16:26 schreef babipangang het volgende:

[..]

ach ga weg met je geluidsoverlast. De nederlander van tegenwoordig is gewoon niks meer gewend. Spreek de personen er anders zelf op aan. Valt in het engels goed mee te communiceren. Zijn er wel wat bij die herrie maken, en die verneuken het voor de rest....
pi_69089390
quote:

[..]

ach ga weg met je geluidsoverlast. De nederlander van tegenwoordig is gewoon niks meer gewend. Spreek de personen er anders zelf op aan. Valt in het engels goed mee te communiceren. Zijn er wel wat bij die herrie maken, en die verneuken het voor de rest....
Nou geloof me, dit is proffesioneel geluidsoverlast.

Het gaat trouwens om Soest in Utrecht.
Ik zie het al, een rubbertjesprobleem.
pi_69089561
Het lijkt mij eerlijk gezegd ook geen pretje om naast een AZC te wonen. Meestal zijn die minimaal voor de helft gevuld met oorlogsnegers die niets te verliezen hebben en dus geen angst kennen. Een paar jaar geleden is in het dorp van mijn ouders een jongen genadeloos hard neergestoken door een groep asielzoekers omdat hij - in een dronken bui - een misprijzend gebaar naar ze maakte.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_69089985
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 16:39 schreef cultheld het volgende:
Meestal zijn die minimaal voor de helft gevuld met oorlogsnegers die niets te verliezen hebben en dus geen angst kennen.
je weet volgens mij niet waar je over praat of wel? De meeste asielzoekers zijn mensen die in hun eigen land in gevaar zijn door oorlogen of andere redenen en uit angst vluchten ze hierheen omdat ze hier wel veilig zijn.
Natuurlijk heb je er ook boefjes bij, maar die zijn er ook gewoon in nederland. Ik heb zelf tot enkele weken terug een jaar lang gewerkt op een azc waar asielzoekers de eerste opvang krijgen tot hun interview. En er is zeker ook een deel wat niet uit angst hierheen komt, maar gewoon gelukszoekers, gezinshereniging oid. Maar over het algemeen op een enkeling na zijn ze absoluut niet slecht.
Nooit echt grote problemen gehad op het azc, kan misschien ook wel komen door het strenge beleid wat we er hadden

Verder wil ik het niet opnemen voor asielzoekers, maar ik heb ook de andere kant gezien van die mensen. Gezin (man, vrouw en 2 kinderen van +-4 jaar) uit Irak die alles wat ze hadden (goede baan, eigen huis etc.) hebben moeten achterlaten vanwege de veiligheid. Dat zijn absoluut geen verkeerde mensen. Jammer dat er alleen zoveel vooroordelen zijn.

[ Bericht 5% gewijzigd door babipangang op 16-05-2009 16:58:26 ]
  zaterdag 16 mei 2009 @ 17:00:38 #12
17153 DeWaasheid
Gematigd extremist
pi_69090195
quote:

[..]

ach ga weg met je geluidsoverlast of andere overlast. De nederlander van tegenwoordig is gewoon niks meer gewend. Spreek de personen er anders zelf op aan. Valt in het engels goed mee te communiceren. Zijn er wel wat bij die herrie maken, en die verneuken het voor de rest....
Tot je er zelf naast woont.... dan praat je wel anders.
/-=]
|o-0
~~~`
pi_69090196
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 16:53 schreef babipangang het volgende:

[..]

je weet volgens mij niet waar je over praat of wel? De meeste asielzoekers zijn mensen die in hun eigen land in gevaar zijn door oorlogen of andere redenen en uit angst vluchten ze hierheen omdat ze hier wel veilig zijn.
Natuurlijk heb je er ook boefjes bij, maar die zijn er ook gewoon in nederland. Ik heb zelf tot enkele weken terug een jaar lang gewerkt op een azc waar asielzoekers de eerste opvang krijgen tot hun interview. En er is zeker ook een deel wat niet uit angst hierheen komt, maar gewoon gelukszoekers, gezinshereniging oid. Maar over het algemeen op een enkeling na zijn ze absoluut niet slecht.
Nooit echt grote problemen gehad op het azc, kan misschien ook wel komen door het strenge beleid wat we er hadden

Verder wil ik het niet opnemen voor asielzoekers, maar ik heb ook de andere kant gezien van die mensen. Ik heb gezinnen gezien (man, vrouw en 2 kinderen van +-4 jaar) uit Irak die alles wat ze hadden (goede baan, eigen huis etc.) hebben moeten achterlaten vanwege de veiligheid. Dat zijn absoluut geen verkeerde mensen.
Ook de slachtoffers van burgeroorlogen zijn niet te vertrouwen. Die kunnen op een dag zo maar doorslaan en dan is het vaak te laat. Gelukszoekers zijn lang niet zo erg als de echte vluchtelingen, die allerlei trauma's met zich meedragen. De gasten die die jongen neerstaken, kwamen uit Somalië en hadden een heftige burgeroorlog meegemaakt.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  zaterdag 16 mei 2009 @ 17:00:59 #14
70081 Lkw
²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
pi_69090204
quote:

[..]

ach ga weg met je geluidsoverlast of andere overlast. De nederlander van tegenwoordig is gewoon niks meer gewend. Spreek de personen er anders zelf op aan. Valt in het engels goed mee te communiceren.
Mensen die overlast veroorzaken zijn bijna per definitie niet aan te spreken. Laat staan dat ze begrip tonen en het rustiger aan doen.

@TS: Als je niet weet hoe een woord te spellen, waarom zoek je het dan niet gewoon even op? Zie TT. Dit staat wel erg dom zo.
Stop the world, I want to get out.
  Moderator zaterdag 16 mei 2009 @ 17:03:16 #15
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_69090251
Het zijn allemaal kut buitenlanders!!!!

Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  zaterdag 16 mei 2009 @ 17:07:55 #16
17153 DeWaasheid
Gematigd extremist
pi_69090358
quote:

[..]

Verder wil ik het niet opnemen voor asielzoekers, maar ik heb ook de andere kant gezien van die mensen. Gezin (man, vrouw en 2 kinderen van +-4 jaar) uit Irak die alles wat ze hadden (goede baan, eigen huis etc.) hebben moeten achterlaten vanwege de veiligheid. Dat zijn absoluut geen verkeerde mensen. Jammer dat er alleen zoveel vooroordelen zijn.
Alle vluchtelingen in Nederland zijn gedeeltelijk of zelfs volledig economische vluchteling. Als jij het slecht hebt in je land, ga je dan vluchten naar een land in een heel ander werelddeel waar ze totaal andere normen, waarden, cultuur en gewoontes hebben?
Nee die zitten hier omdat hier het meeste geld is.
/-=]
|o-0
~~~`
pi_69092950
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 16:14 schreef Maisvader het volgende:
Mijn vader woont er twee huizen naast, en heeft regelmatig last van onze gasten. En dat niet geheel onterecht.
Oh, nou als het terecht is moet ie ook niet zeuren.
  zaterdag 16 mei 2009 @ 19:05:48 #18
158978 Sk00p
Ayumi Hamasaki
pi_69093142
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 17:07 schreef DeWaasheid het volgende:

[..]

Alle vluchtelingen in Nederland zijn gedeeltelijk of zelfs volledig economische vluchteling. Als jij het slecht hebt in je land, ga je dan vluchten naar een land in een heel ander werelddeel waar ze totaal andere normen, waarden, cultuur en gewoontes hebben?
Puur menselijk als je het mij vraagt..
En als ze achteraf moeite doen om zich dan aan het land en cultuur aan te passen, waarom niet?
Ayumi+Utada+DBSK+Epik High+M-Flo+Super Junior+2PM+2AM+F(X)+Teen Top+BlockB+
BiG Bang+Beast+MBLAQ+2NE1+KARA+BEG+SNSD+SHINee+Rain+U-KISS=my life!
pi_69093240
quote:

[..]

En op welk azc heb jij gewerkt als ik vragen mag?
pi_69093298
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 19:05 schreef Sk00p het volgende:

[..]

Puur menselijk als je het mij vraagt..
En als ze achteraf moeite doen om zich dan aan het land en cultuur aan te passen, waarom niet?
Probleem is dat ze dat nogal eens nalaten.
pi_69093483
Wilders, kom er maar in.
Roken is lekker
  zaterdag 16 mei 2009 @ 19:21:57 #22
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_69093597
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 17:07 schreef DeWaasheid het volgende:

[..]

Helemaal mee eens. Er zullen er best zijn die het echt slecht hebben, maar het merendeel komt gewoon voor de centen en niet anders.
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
pi_69093676
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 19:09 schreef Smart_ass het volgende:

[..]

En op welk azc heb jij gewerkt als ik vragen mag?
eindhoven
pi_69093707
Hypocriecy
  zaterdag 16 mei 2009 @ 19:34:19 #25
158978 Sk00p
Ayumi Hamasaki
pi_69093964
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 19:11 schreef Smart_ass het volgende:

[..]

Probleem is dat ze dat nogal eens nalaten.
Dat is idd wat we vaak zien.
Ayumi+Utada+DBSK+Epik High+M-Flo+Super Junior+2PM+2AM+F(X)+Teen Top+BlockB+
BiG Bang+Beast+MBLAQ+2NE1+KARA+BEG+SNSD+SHINee+Rain+U-KISS=my life!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')