ach ga weg met je geluidsoverlast of andere overlast. De nederlander van tegenwoordig is gewoon niks meer gewend. Spreek de personen er anders zelf op aan. Valt in het engels goed mee te communiceren. Zijn er wel wat bij die herrie maken, en die verneuken het voor de rest....quote:Op zaterdag 16 mei 2009 16:14 schreef Maisvader het volgende:
Oke er is dus onlangs even door onze gemeente besloten een asielzoekerscentrum te plaatsen in een voormalig hotel. Mijn vader woont er twee huizen naast, en heeft regelmatig last van onze gasten. En dat niet geheel onterecht. Binnen de eerste twee weken dat ze er zaten, zijn er acht gearresteerd door de politie. (voornamelijk diefstal en overlast) Kortom, de buurt is hier niet blij mee en hebben dat ook laten weten na meerdere klachten ingediend te hebben.
Afijn, shit happens doe je niks aan.
Maar nu las ik net wat reacties van de buurt eromheen, en volgens onze gereformeerde medemens, zeggen wij dit alleen maar omdat ze allochtoon zijn. Nou ga er zelf eens wonen dan... Natuurlijk is niemand blij met het bericht dat er tweehonderd asielzoekers naast je komen wonen. Dus, jullie zijn gewoon een stelletje hypocriete gristenhonden.
Dat linkse boeventuig ook he... ik krijg er gewoon de kriebels van!
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 16:26 schreef babipangang het volgende:
[..]
ach ga weg met je geluidsoverlast. De nederlander van tegenwoordig is gewoon niks meer gewend. Spreek de personen er anders zelf op aan. Valt in het engels goed mee te communiceren. Zijn er wel wat bij die herrie maken, en die verneuken het voor de rest....
Over welk dorp/stad gaat het trouwens?
Nou geloof me, dit is proffesioneel geluidsoverlast.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 16:26 schreef babipangang het volgende:
[..]
ach ga weg met je geluidsoverlast. De nederlander van tegenwoordig is gewoon niks meer gewend. Spreek de personen er anders zelf op aan. Valt in het engels goed mee te communiceren. Zijn er wel wat bij die herrie maken, en die verneuken het voor de rest....
je weet volgens mij niet waar je over praat of wel? De meeste asielzoekers zijn mensen die in hun eigen land in gevaar zijn door oorlogen of andere redenen en uit angst vluchten ze hierheen omdat ze hier wel veilig zijn.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 16:39 schreef cultheld het volgende:
Meestal zijn die minimaal voor de helft gevuld met oorlogsnegers die niets te verliezen hebben en dus geen angst kennen.
Tot je er zelf naast woont.... dan praat je wel anders.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 16:26 schreef babipangang het volgende:
[..]
ach ga weg met je geluidsoverlast of andere overlast. De nederlander van tegenwoordig is gewoon niks meer gewend. Spreek de personen er anders zelf op aan. Valt in het engels goed mee te communiceren. Zijn er wel wat bij die herrie maken, en die verneuken het voor de rest....
Ook de slachtoffers van burgeroorlogen zijn niet te vertrouwen. Die kunnen op een dag zo maar doorslaan en dan is het vaak te laat. Gelukszoekers zijn lang niet zo erg als de echte vluchtelingen, die allerlei trauma's met zich meedragen. De gasten die die jongen neerstaken, kwamen uit Somalië en hadden een heftige burgeroorlog meegemaakt.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 16:53 schreef babipangang het volgende:
[..]
je weet volgens mij niet waar je over praat of wel? De meeste asielzoekers zijn mensen die in hun eigen land in gevaar zijn door oorlogen of andere redenen en uit angst vluchten ze hierheen omdat ze hier wel veilig zijn.
Natuurlijk heb je er ook boefjes bij, maar die zijn er ook gewoon in nederland. Ik heb zelf tot enkele weken terug een jaar lang gewerkt op een azc waar asielzoekers de eerste opvang krijgen tot hun interview. En er is zeker ook een deel wat niet uit angst hierheen komt, maar gewoon gelukszoekers, gezinshereniging oid. Maar over het algemeen op een enkeling na zijn ze absoluut niet slecht.
Nooit echt grote problemen gehad op het azc, kan misschien ook wel komen door het strenge beleid wat we er hadden
Verder wil ik het niet opnemen voor asielzoekers, maar ik heb ook de andere kant gezien van die mensen. Ik heb gezinnen gezien (man, vrouw en 2 kinderen van +-4 jaar) uit Irak die alles wat ze hadden (goede baan, eigen huis etc.) hebben moeten achterlaten vanwege de veiligheid. Dat zijn absoluut geen verkeerde mensen.
Mensen die overlast veroorzaken zijn bijna per definitie niet aan te spreken. Laat staan dat ze begrip tonen en het rustiger aan doen.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 16:26 schreef babipangang het volgende:
[..]
ach ga weg met je geluidsoverlast of andere overlast. De nederlander van tegenwoordig is gewoon niks meer gewend. Spreek de personen er anders zelf op aan. Valt in het engels goed mee te communiceren.
Alle vluchtelingen in Nederland zijn gedeeltelijk of zelfs volledig economische vluchteling. Als jij het slecht hebt in je land, ga je dan vluchten naar een land in een heel ander werelddeel waar ze totaal andere normen, waarden, cultuur en gewoontes hebben?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 16:53 schreef babipangang het volgende:
[..]
je weet volgens mij niet waar je over praat of wel? De meeste asielzoekers zijn mensen die in hun eigen land in gevaar zijn door oorlogen of andere redenen en uit angst vluchten ze hierheen omdat ze hier wel veilig zijn.
Natuurlijk heb je er ook boefjes bij, maar die zijn er ook gewoon in nederland. Ik heb zelf tot enkele weken terug een jaar lang gewerkt op een azc waar asielzoekers de eerste opvang krijgen tot hun interview. En er is zeker ook een deel wat niet uit angst hierheen komt, maar gewoon gelukszoekers, gezinshereniging oid. Maar over het algemeen op een enkeling na zijn ze absoluut niet slecht.
Nooit echt grote problemen gehad op het azc, kan misschien ook wel komen door het strenge beleid wat we er hadden
Verder wil ik het niet opnemen voor asielzoekers, maar ik heb ook de andere kant gezien van die mensen. Gezin (man, vrouw en 2 kinderen van +-4 jaar) uit Irak die alles wat ze hadden (goede baan, eigen huis etc.) hebben moeten achterlaten vanwege de veiligheid. Dat zijn absoluut geen verkeerde mensen. Jammer dat er alleen zoveel vooroordelen zijn.
Oh, nou als het terecht is moet ie ook niet zeuren.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 16:14 schreef Maisvader het volgende:
Mijn vader woont er twee huizen naast, en heeft regelmatig last van onze gasten. En dat niet geheel onterecht.
Puur menselijk als je het mij vraagt..quote:Op zaterdag 16 mei 2009 17:07 schreef DeWaasheid het volgende:
[..]
Alle vluchtelingen in Nederland zijn gedeeltelijk of zelfs volledig economische vluchteling. Als jij het slecht hebt in je land, ga je dan vluchten naar een land in een heel ander werelddeel waar ze totaal andere normen, waarden, cultuur en gewoontes hebben?
Nee die zitten hier omdat hier het meeste geld is.
En op welk azc heb jij gewerkt als ik vragen mag?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 16:53 schreef babipangang het volgende:
[..]
Verder wil ik het niet opnemen voor asielzoekers, maar ik heb ook de andere kant gezien van die mensen. Gezin (man, vrouw en 2 kinderen van +-4 jaar) uit Irak die alles wat ze hadden (goede baan, eigen huis etc.) hebben moeten achterlaten vanwege de veiligheid. Dat zijn absoluut geen verkeerde mensen. Jammer dat er alleen zoveel vooroordelen zijn.
Probleem is dat ze dat nogal eens nalaten.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:05 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Puur menselijk als je het mij vraagt..
En als ze achteraf moeite doen om zich dan aan het land en cultuur aan te passen, waarom niet?
Helemaal mee eens. Er zullen er best zijn die het echt slecht hebben, maar het merendeel komt gewoon voor de centen en niet anders.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 17:07 schreef DeWaasheid het volgende:
[..]
Alle vluchtelingen in Nederland zijn gedeeltelijk of zelfs volledig economische vluchteling. Als jij het slecht hebt in je land, ga je dan vluchten naar een land in een heel ander werelddeel waar ze totaal andere normen, waarden, cultuur en gewoontes hebben?
Nee die zitten hier omdat hier het meeste geld is.
eindhovenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:09 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
En op welk azc heb jij gewerkt als ik vragen mag?
Dat is idd wat we vaak zien.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:11 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Probleem is dat ze dat nogal eens nalaten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |