Waarde kornuiten,
Gisteren was het precies 18 en een half jaar geleden.
Op 15 november 1990 werd namelijk bekend dat de beide gezichten van Milli Vanilli nooit gezongen hadden. Vier dagen later werd hun Grammy ingenomen. Een Amerikaanse rechter bepaalde dat iedereen die het album gekocht had recht had op terugbetaling.
Hoewel ze bij lange na niet de enige band waren die zelf niet zongen (andere voorbeelden zijn C&C Music Factory en Black Box), is Milli Vanilli symbool geworden van bedrog in de muziek.
Vage shit man. Ik kan me er nog kwaad over maken. Het ging toch potdomme om de muziek.
Je kocht het cd'tje omdat je het mooie muziek vindt, alsof het ineens minder mooie muziek wordt, en je geld terug eist, als je weet dat 'die gasten op het hoesje' niet de zangers zijn
Die gasten waren hun tijd gewoon ver vooruit.
Tegenwoordig playbackt bijna iedere artiest tijdens een concert.
(check die Hollandse artiesten bij bijv. Tros Muziekfeest op het plein )
En wie geeft mij de garantie dat DJ Tiësto ook de echte DJ is die zijn plaatjes heeft gemixt?
Mischien zijn die ook wel gemaakt door iemand anders.
En in hoeverre komen de vocalen van de PCD wel echt uit hun keeltjes?
KLACHT:
Zie boven.
De muziekindustrie is anno 2009 aan het verloederen.
In 1990 werd tenminste nog een grammy afgepakt wegens het playbacken tijdens een concert
Wat zou dan wel niet de straf zijn voor zanger Jannes of Patrick Jumpen.
SAMENVATTING:
Op zondag 21 juni 2009 14:23 schreef steeg het volgende:haha als je BED in kleine letters schrijft... bed dan lijkt het ook op een bed! wooooowwwww!