Dat met dat zilvere folie ofzoiets is nog wel te pruimen, mits lekker koud. Maar export is ook koud niet te zuipenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 11:34 schreef Hukkie het volgende:
Ach, duits bier van de Lidl smaakt ook prima.
Tis ook een kwestie van smaak he.
Doe oettinger is lekkerquote:Op zaterdag 16 mei 2009 11:34 schreef Hukkie het volgende:
Ach, duits bier van de Lidl smaakt ook prima.
Tis ook een kwestie van smaak he.
Kan ook.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 11:41 schreef Kopbal het volgende:
Biertopic!!!
Palm is kattenpis man, beter zuip je Hertog-Jan.
quote:
Sorryquote:Op zaterdag 16 mei 2009 12:49 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ik krijg nu ineens een onbeschrijfbare drang om bier te drinken
quote:
Het is al middag en het is zaterdag. Menig persoon zit zich nu in een plaatselijke voetbalkantine vol te drinken. Wat let je?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 12:49 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ik krijg nu ineens een onbeschrijfbare drang om bier te drinken
Klopt. Ik ga dan ook over een kwartiertje naar het voetbalveldquote:Op zaterdag 16 mei 2009 12:54 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Het is al middag en het is zaterdag. Menig persoon zit zich nu in een plaatselijke voetbalkantine vol te drinken. Wat let je?
Je krijgt er toch juist kanker van?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 13:00 schreef miodzio het volgende:
Was het maar kankerbier, dan vermenigvuldigde het zichzelf nog.
Dat ja.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 12:33 schreef cerror het volgende:
Bier = bier. Zolang ik het kan zuipen vind ik 't prima.
Gezanik over merkpilsch. Wat een bullshit. TS heeft zeker ook liever een prada onderbroekje. Homo.
Nee, maar dat gezever over welk bier beter is op FOK! blijft treurig.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:37 schreef Grulez het volgende:
[..]
Heb je dat met alles wat je eet en drinkt?
Dat klopt. Maar er is genoeg baggerbier (Lindeboom...). Het meeste andere bier is goed te drinken.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:43 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Nee, maar dat gezever over welk bier beter is op FOK! blijft treurig.
Al het andere op Heineken na dan, want die troep zou ik ook als water met biersmaakje omschrijven.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:53 schreef Florian_ het volgende:
Krijgen we deze discussie weer
Maar, Export is echt niet te zuipen. Het is serieus water met een biersmaakje. Al het andere, prima.
Goede beschrijving.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:53 schreef Florian_ het volgende:
Krijgen we deze discussie weer
Maar, Export is echt niet te zuipen. Het is serieus water met een biersmaakje. Al het andere, prima.
Het geniale aan Heineken is dat je het blijft zuipen en ineens ladderzat bent en hendig raar gaat doen in je dronken buiquote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:55 schreef Omniej het volgende:
[..]
Al het andere op Heineken na dan, want die troep zou ik ook als water met biersmaakje omschrijven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |