quote:
Hahaquote:Op zaterdag 16 mei 2009 13:59 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Daar zijn we hier in Den Bosch beroemd mee, aldus Meijer gisteren
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 14:00 schreef 3FMaster het volgende:
Hèhè, ik kan voortaan met een gerust hart met de trein naar Den Bosch
Wat een goede krant is de Telegraaf toch!quote:Bauer:" Niet naar het songfestival"
Het leek een open sollicitatie op de voorpagina van De Telegraaf zaterdag: "Bauer wil naar songfestival". Maar de populaire volkszanger liet via een woordvoerder al snel na het verschijnen van de krant weten dat dat niet klopte.
"Ik heb een dergelijke uitspraak niet gedaan", zegt Bauer. Volgens hem heeft hij ge-sms't met Wilma Nanninga, waarin hij heeft gezegd "dat je in het leven niets kan uitsluiten".
Bauer denkt dat hij niet geschikt is voor de wedstrijd."Ik denk niet dat ik een geschikte persoon zou zijn. Ik heb aan diverse talentenjachten meegedaan en nooit gewonnen".
Bron: nos
Misschien is het wel omdat de organisator Extrema Events is.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 14:44 schreef Corkscrew het volgende:
Ik ben Metro Station wel een beetje zat eigenlijk...
Ben ik trouwens de enige die 'Extreeme outdoor' nogal vreemd vind klinken? 'Extriem outdoor' - op z'n Engels uitgesproken dus - lijkt me logischer, maar het zal wel ooit een of andere vernederlandsing zijn geweest bij de oprichting van het festival ofzo.
Stuk leuker idd. Bart vind ik vrij saai.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 15:44 schreef themauster het volgende:
Je kunt wel merken dat Rabbering 10x beter is als Arens
De televaag.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 14:31 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Wat een goede krant is de Telegraaf toch!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |