Ik was om 0045 ik slaap gevallenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 11:13 schreef naatje_1 het volgende:
Meestal posten jullie door tot 4:00en dan gaat men slapen
Voor of na Voicst Green day!quote:Op zaterdag 16 mei 2009 11:22 schreef naatje_1 het volgende:
onee... die kalkbrenner zat er tussen door![]()
maar anders: Voicst daarna Daniel, en dan nu The Noisettes
Ik lag er om 24.00 in, tentamens enzo, dan doe ik iets braver.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 11:13 schreef naatje_1 het volgende:
Meestal posten jullie door tot 4:00en dan gaat men slapen
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 11:24 schreef on_air het volgende:
Ekdom ziet er wat pafferig uit in de avaters.
ook in de mijnequote:Op zaterdag 16 mei 2009 11:24 schreef on_air het volgende:
Ekdom ziet er wat pafferig uit in de avaters.
Jup, die is idd ook mooiquote:Op zaterdag 16 mei 2009 11:26 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Zeker een mooie van U2, al vind ik Angels of Harlem ook prachtig!![]()
@Mauser:
ik ben diegene die een psbalarmpje heeftquote:Op zaterdag 16 mei 2009 11:24 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Voor of na Voicst Green day!
@Naatje - Mauser - Roel.
Alle 3 een avatar met Ekdom. Nu wordt het ineens moeilijk om jullie uit elkaar te halen
Ik ookquote:Op zaterdag 16 mei 2009 11:28 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik ben diegene die een psbalarmpje heeft
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 11:28 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ah, kijk![]()
Jij had volgens mij hiervoor een gebouw ofzo iets, toch?
Wow! is het te zien op de BBC want dan ga ik zeker even kijkenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 11:28 schreef borisz het volgende:
[..]
13.45 mag die weer spelen ja tegen Arsenal.
Goed geheugenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 11:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
[ afbeelding ]
Bonnefantenmuseum hier in Maastricht.
Neuh sport 1, of de internetboer.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 11:31 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Wow! is het te zien op de BBC want dan ga ik zeker even kijken.
Het is volgens mij in Engeland net zo spannend als in Duitsland..quote:Op zaterdag 16 mei 2009 11:31 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Wow! is het te zien op de BBC want dan ga ik zeker even kijken.
Duitsland volg ik eerlijk gezegd niet zo heel ergquote:Op zaterdag 16 mei 2009 11:35 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Het is volgens mij in Engeland net zo spannend als in Duitsland..
Well your faith was strong but you needed proofquote:
En het instrumental voor het laatste couplet ook.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 11:38 schreef on_air het volgende:
[..]
Well your faith was strong but you needed proof
You saw her bathing on the roof
Her beauty and the moonlight overthrew ya
And she tied you to her kitchen chair
She broke your throne and she cut your hair
And from your lips she drew the Hallelujah
Hallelujah Hallelujah Hallelujah Hallelujah...
Weggeknipt.
Het ziet eruit ofdat hij ieder moment de ruimte in kan worden geschoten. Wat voor museum is het precies?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 11:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
.
Mooi gebouw blijft 't. Hele foto:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 11:40 schreef naatje_1 het volgende:
Dan zet men toch een cd opbij de volgende foute plaat gaat ie op
2 clubs staan precies gelijk, met nog maar een paar wedstrijden te spelen.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 11:37 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Duitsland volg ik eerlijk gezegd niet zo heel erg
Hedendaagse en oude kunstquote:Op zaterdag 16 mei 2009 11:39 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Het ziet eruit ofdat hij ieder moment de ruimte in kan worden geschoten. Wat voor museum is het precies?
Krijg af en toe het gevoel dat sommige DJ's dit aandurven, maar de rest liever mainstream blijft draaien op 3FM.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 11:42 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ah, prima! alleen maar goed als op die manier wat vaker nieuwe muziek op 3FM is te horen.
quote:
Ah, okay. Bijzonder spannend dusquote:Op zaterdag 16 mei 2009 11:42 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
2 clubs staan precies gelijk, met nog maar een paar wedstrijden te spelen.
Je had de playlist moeten zien van haar eerste uitzendingquote:Op zaterdag 16 mei 2009 11:42 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ah, prima! alleen maar goed als op die manier wat vaker nieuwe muziek op 3FM is te horen.
Dat gevoel heb ik (helaas) ook. Wel jammer natuurlijk, maar goed het is atm niet andersquote:Op zaterdag 16 mei 2009 11:43 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Krijg af en toe het gevoel dat sommige DJ's dit aandurven, maar de rest liever mainstream blijft draaien op 3FM.
Staat die online?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 11:44 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Je had de playlist moeten zien van haar eerste uitzending
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 11:43 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
mijn vader heeft al zijn platen
*dat heet goed opgevoed worden*
Tof ! ga ik zo even checken. De uitzending danquote:Op zaterdag 16 mei 2009 11:46 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
playlist niethaar uitzending is wel nog steeds te podcasten
*check website kx*
Helaas niet. 't Blijft altijd beter dan Radio538 of die andere shitzenders die bestaanquote:Op zaterdag 16 mei 2009 11:44 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik (helaas) ook. Wel jammer natuurlijk, maar goed het is atm niet anders.
Laatst 538 geluisterd, maar dat is nog altijd echt een drama hoorquote:Op zaterdag 16 mei 2009 11:48 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Helaas niet. 't Blijft altijd beter dan Radio538 of die andere shitzenders die bestaan
KX radio is er ook nog [KXRadio 5] Met een nieuwe programmering!quote:Op zaterdag 16 mei 2009 11:48 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Helaas niet. 't Blijft altijd beter dan Radio538 of die andere shitzenders die bestaan
Sensation komt ook live op 3fmquote:Op zaterdag 16 mei 2009 11:49 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Laatst 538 geluisterd, maar dat is nog altijd echt een drama hoor. Sensation en al die andere crap dancemuziek die ze daar al jaren draaien.
checkquote:Op zaterdag 16 mei 2009 11:49 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Laatst 538 geluisterd, maar dat is nog altijd echt een drama hoor. Sensation en al die andere crap dancemuziek die ze daar al jaren draaien.
Dat was wel ruk.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 11:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
En Hallelujah in het Fries doorNynke Laverman
White vind ik echt <piep> ! Doe mij maar Sensation Blackquote:Op zaterdag 16 mei 2009 11:51 schreef themauster het volgende:
[..]
Sensation komt ook live op 3fmhelemaal te gek natuurlijk alleen jammer dat Black dit jaar niet is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |