Bij de Albert Heijn hebben ze toch tomatenpuree voor ¤0,08?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:30 schreef ScarFace- het volgende:
Moet t wel heel goedkoop zijn he!
Pakje vloeitjes ofzo
Ja zoiets, morgen dan maar even een blikje tomatenpuree pinnenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:32 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Bij de Albert Heijn hebben ze toch tomatenpuree voor ¤0,08?
Ik stond gisteren voor de kassa van een niet nader te noemen supermarkt. Enfin, ik wil een blikje kopen, deel mee dat ik wil pinnen, negatief antwoord. Ik wijs haar op de sticker die op haar kassa geplakt staat en vertel haar dat ik haar manager wil spreken. Soit, 2 minuten later komt er een 50-jarige Turkse man aangelopen. Ik vertel hem hoe het in elkaar zit en na enkele minuten geeft hij mij gelijk. Hoefde niet eens meer voor het blikje te betalen.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:30 schreef RacerDKB het volgende:
Wat een hilarische reclame! Ik ga nu echt élke dag voor een laag bedrag iets pinnen!!
Omg je hebt gewoon een blikje gratis gekeken wat een geluk!!!quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:33 schreef DeLarge het volgende:
[..]
Ik stond gisteren voor de kassa van een niet nader te noemen supermarkt. Enfin, ik wil een blikje kopen, deel mee dat ik wil pinnen, negatief antwoord. Ik wijs haar op de sticker die op haar kassa geplakt staat en vertel haar dat ik haar manager wil spreken. Soit, 2 minuten later komt er een 50-jarige Turkse man aangelopen. Ik vertel hem hoe het in elkaar zit en na enkele minuten geeft hij mij gelijk. Hoefde niet eens meer voor het blikje te betalen.
Anyway, sommige winkels snappen het niet helemaal.
Racerquote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:30 schreef RacerDKB het volgende:
Wat een hilarische reclame! Ik ga nu echt élke dag voor een laag bedrag iets pinnen!!
Wat had je dan verwacht? Dat ze je op de loonlijst zetten?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:39 schreef remlof het volgende:
Ik ging een kratje bier inleveren, 3,90 statiegeld, jeweets. Nam een fles limonade van 1,50 en kreeg dus 2,40 terug aan de kassa. Ik zo op die sticker wijzen "kunnen jullie dat niet overmaken?"
Kon niet
Dat je ook debetoverschrijvingen kon doen met zo'n pingevalquote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:42 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Wat had je dan verwacht? Dat ze je op de loonlijst zetten?gewoon dat bonnetje een andere keer innen.
Food Village Schiphol?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:33 schreef DeLarge het volgende:
[..]
Ik stond gisteren voor de kassa van een niet nader te noemen supermarkt. Enfin, ik wil een blikje kopen, deel mee dat ik wil pinnen, negatief antwoord. Ik wijs haar op de sticker die op haar kassa geplakt staat en vertel haar dat ik haar manager wil spreken. Soit, 2 minuten later komt er een 50-jarige Turkse man aangelopen. Ik vertel hem hoe het in elkaar zit en na enkele minuten geeft hij mij gelijk. Hoefde niet eens meer voor het blikje te betalen.
Anyway, sommige winkels snappen het niet helemaal.
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:40 schreef Rijpie het volgende:
en ff ontopic: je moet maggie kopen, en net voordat je je pas door de gleuf haalt moet je vragen: mag ie?
Digros heeft ze voor 7 centquote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:32 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Bij de Albert Heijn hebben ze toch tomatenpuree voor ¤0,08?
AH GOSSIE TOCH WIL JE EROVER PRATEN?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 02:06 schreef JJH het volgende:
En ik moet gewoon 0.25 cent extra betalen als ik mijn patat wil pinnen.
Dank je. Jij ook!quote:Op zaterdag 16 mei 2009 02:18 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ok dan niet, ik wilde je slechts helpen. Maar succes verder met je leven enzo
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |