Heb je helemaal gelijk in. Maar op 1 of andere manier kan ik mezelf gewoon niet stoppen. Het boeit me gewoon geen zak op dat moment. Sterker nog ik ben dan overtuigd van de juistheid.quote:
Is blijkbaar nodig om "erbij" te horenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:32 schreef liefie_ het volgende:
Jemig die meets allemaal
Is dat het nieuwe ding nu hier?
Maar wees dan iig eerlijk tegen je vriendin.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:33 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Heb je helemaal gelijk in. Maar op 1 of andere manier kan ik mezelf gewoon niet stoppen. Het boeit me gewoon geen zak op dat moment. Sterker nog ik ben dan overtuigd van de juistheid.
Dat dus.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:34 schreef Tegan het volgende:
[..]
Maar wees dan iig eerlijk tegen je vriendin.
Nee ik wil haar niet kwijt. En ik vind mn vriendin nog steeds helemaal leuk...quote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:34 schreef Tegan het volgende:
[..]
Maar wees dan iig eerlijk tegen je vriendin.
Ja, want dat is een goede reden om vreemdgaan te verzwijgen...quote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:34 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Nee ik wil haar niet kwijt. En ik vind mn vriendin nog steeds helemaal leuk...
Tsja als je nooit in de situatie hebt gezeten dan valt het ook niet te begrijpen. Zelfde als je tegen een alcoholist zegt dat hij gewoon dat biertje moet laten staan.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:35 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ja, want dat is een goede reden om vreemdgaan te verzwijgen...
Nee maar wel om het juist niet te doen, zou ik doen dan in iedergeval.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:35 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ja, want dat is een goede reden om vreemdgaan te verzwijgen...
Bull, dat soort dingen zitten tussen je oren, dan ben je gewoon mentaal niet sterk genoeg om daar tegenin te gaan.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:36 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Tsja als je nooit in de situatie hebt gezeten dan valt het ook niet te begrijpen. Zelfde als je tegen een alcoholist zegt dat hij gewoon dat biertje moet laten staan.
Ik ben ook mentaal niet sterk genoeg om vrouwen te weerstaan. Je moet begrijpen dat ik dit het toppunt van het leven vind. Mooiste wat er is. Meisje leren kennen, kriebels etc...quote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:37 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Bull, dat soort dingen zitten tussen je oren, dan ben je gewoon mentaal niet sterk genoeg om daar tegenin te gaan.
Behalve dat jij nu een grapje maakt van je vriendin.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:36 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Tsja als je nooit in de situatie hebt gezeten dan valt het ook niet te begrijpen. Zelfde als je tegen een alcoholist zegt dat hij gewoon dat biertje moet laten staan.
ik heb ook weinig respect voor een alcoholist die zijn probleem onderkent (want op dat punt zit jij nu wel blijkbaar) maar er gewoon niets mee doet en denkt ach en nog een flesje bier open maaktquote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:36 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja dat zie jij zo. Maar behalve dat ik wat loop te tongen met een ander, heb ik een hele leuke relatie. Het ligt ook niet aan haar. Ik heb het idee dat ik nooit een monogame relatie kan hebben.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:39 schreef Tegan het volgende:
[..]
Behalve dat jij nu een grapje maakt van je vriendin.
Hij mag ook doen wat hij wil van mij, maar hij misbruikt (het vertrouwen van) zijn vriendin, en dat kan ik niet hebben.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:40 schreef JonKeL het volgende:
Laat die kerel gewoon joh. Het is zijn leven, zijn vriendin en zijn neukertje.
Dat snap ik. Maar dat 'probleem' is ook niet een probleem in de zin van dat het mijn dagelijkse leven lastig maakt. Het enige is dat omdat anderen het lullig vinden, ik zelf het gevoel heb dat ik het ook lullig zou moeten vinden. Maar ik vind het gewoonweg niet lullig.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:39 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik heb ook weinig respect voor een alcoholist die zijn probleem onderkent (want op dat punt zit jij nu wel blijkbaar) maar er gewoon niets mee doet en denkt ach en nog een flesje bier open maakt
Ik snap best dat je het niet lullig vindt, behalve dat je dat wel vindt, want je durfde het el te vertellen tegen je vriendin als je het niet lullig zou vinden. Zeg niet dat je niet doorhebt dat je iets ergs hebt gedaan terwijl je dat wel doorhebt.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:42 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Dat snap ik. Maar dat 'probleem' is ook niet een probleem in de zin van dat het mijn dagelijkse leven lastig maakt. Het enige is dat omdat anderen het lullig vinden, ik zelf het gevoel heb dat ik het ook lullig zou moeten vinden. Maar ik vind het gewoonweg niet lullig.![]()
Ik snap wel dat het lullig is, maar het voelt niet zo... Snap je t nog
Het is net alsof je een bank binnen loopt. Het 1 miljoen mee krijgt en niemand zegt er verder wat van, b ehalve lullig joh. Dus er is geen 'time'.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:40 schreef Tegan het volgende:
Je vertelt het niet omdat je weet dat je iets doet waarvoor ze je niet zal vergeven. Daar had je dan eerder over na moeten denken. Don't do the crime if you can't do the time.
maar je weet het welquote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:42 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Dat snap ik. Maar dat 'probleem' is ook niet een probleem in de zin van dat het mijn dagelijkse leven lastig maakt. Het enige is dat omdat anderen het lullig vinden, ik zelf het gevoel heb dat ik het ook lullig zou moeten vinden. Maar ik vind het gewoonweg niet lullig.![]()
Ja hoor. Je bent gewoon een eikel.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:42 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |