quote:Op donderdag 24 september 2009 00:42 schreef Steve het volgende:
En er is een filmpje van volgende week.Het valt op dat die gast maar één dansmove heeft: voorover leunen en met zijn armen een treintje nadoenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. had van mij echt niet gehoeven..Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
quote:Op vrijdag 25 september 2009 20:36 schreef sbientje het volgende:
dat footballlijntje vond ik wel leuk, maarJoh, dat zorgt er juist voor dat de verhaallijnen samenvallen. Anders hangt die vrouw-van er ook maar bijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. had van mij echt niet gehoeven..![]()
Ik vind het een prima verhaallijn, vooral Quinn's "verklaring" voor het gebeuren!
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
Ja die vrouw mag van mij ook meteen wegquote:Op vrijdag 25 september 2009 22:07 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Joh, dat zorgt er juist voor dat de verhaallijnen samenvallen. Anders hangt die vrouw-van er ook maar bij![]()
Ik vind het een prima verhaallijn, vooral Quinn's "verklaring" voor het gebeuren!
Het zingen is idd tof!!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 13:45 schreef jmac het volgende:
Leuke aflevering zeg. Schitterende afsluiter!! Ze mogen van mij de hele aflevering wel zingen
Ben benieuwd welke zender 't in NL zal uitzenden en op welk tijdsslot het zal passen.
My thought. Alhoewel: Nu The Beatles nogquote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:50 schreef Headlong het volgende:
Queen in Glee, beter kan bijna niet...
Bij Rachel merk je er niks van. Maar dat nummer van Will en Glinda was nog slechter dan de Mini Playbackshow.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:52 schreef Headlong het volgende:
Ik vond het deze aflevering wel mee vallen, je ziet wel dat de ene acteur/actrice meer talent heeft dan de ander voor nauwkeurig playbacken...
Als je kijkt naar de vorige series van de maker en waar die werden uitgezonden, dan is het net 5 die het op zondag rond 17 uur uitzend (popular) of de vpro die het op zondag om 23 uur doet (nip / tuck).quote:Op donderdag 1 oktober 2009 13:45 schreef jmac het volgende:
Leuke aflevering zeg. Schitterende afsluiter!! Ze mogen van mij de hele aflevering wel zingen
Ben benieuwd welke zender 't in NL zal uitzenden en op welk tijdsslot het zal passen.
Daarom zingt hij ook "i got no rhytm"quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:55 schreef sbientje het volgende:
die Finnknakker is wel cute, maar hij kan echt niet bewegen op muziek
RTL 4 zou inderdaad de logische keuze zijn en dan na Idols/X-factor/Popstars op de vrijdag rond 22 uur, alleen zorg je er dan weer voor dat je de doelgroep niet bereikt. De 20-35 jarige die allemaal dan in een kroeg zitten. De donderdag zou beter zijn, de woensdag het beste, rond 21 uur. Dan nog is de serie te quirky voor nederlandse begrippen denk ik.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 23:31 schreef jmac het volgende:
[..]
Daarom zingt hij ook "i got no rhytm"
Maar ziet er idd niet uit![]()
Ja, de songs moeten het hem doen voor deze serie. Vind het me ook lastig voor te stellen waar ze dit moeten uitzenden in Nederland. Het is veel te Suikerachtig voor de VPRO imo maar Nederland is in de wereld wel een van de landen waar Musical het bijvoorbeeld HEEL goed doet. Aangezien deze serie daar toch geheel om draait zou je denken dat het moet kunnen scoren. Een RTL4 bijvoorbeeld zou deze serie tot een succes kunnen maken maar die zenden dit soort zaken nooit uit, dus dan komt 't al direct terecht op 5/7/8 waar 't waarschijnlijk niet zal slagen. Net5 zie ik ook niet echt als zender hiervoor...
Dus idd, veronica waarschijnlijk waar geen kip naar kijkt
Het is nu idd zo'n verwend nest die moeilijk doet als ze haar zin niet krijgtquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:06 schreef sbientje het volgende:
het gezicht van die rachel (en ook haar karakter in de serie) begint me nogal te irriteren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |