abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 24 september 2009 @ 20:10:00 #101
88233 Steve
Still the best.
pi_73080598
Dat footballteam, hoe heerlijk absurd.

Ik vond hem weer leuk. Iets meer diepgang, verhaallijntjes beginnen een beetje te komen, karakters worden een beetje uitgediept. Anders dan de eerdere afleveringen, maar vond hem weer erg vermakelijk.
"Atb is lief, groetjes Peri."
pi_73084761
Ohh Kurt, ik ben ook trots op hem , !
Whatever I want.
pi_73091152
Ik heb het footballteam-stukkie volgens mij wel 5x opnieuw bekeken .
  vrijdag 25 september 2009 @ 20:25:16 #104
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_73109662
OMG ik lag echt krom bij dat football dansje

Ik moet zeggen dat de serie niet zo is als ik had verwacht: het is allemaal veel absurder dan in de pilot... maar ik moet toegeven dat ik dat (ook) prima vind! Er gebeurt lekker veel per episode, Glee Club groeit gestaag en het is gewoon zo heerlijk feelgood
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
  vrijdag 25 september 2009 @ 20:28:01 #105
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_73109750
quote:
Op donderdag 24 september 2009 00:42 schreef Steve het volgende:

En er is een filmpje van volgende week.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het valt op dat die gast maar één dansmove heeft: voorover leunen en met zijn armen een treintje nadoen
pi_73110028
dat footballlijntje vond ik wel leuk, maar
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
had van mij echt niet gehoeven..
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  vrijdag 25 september 2009 @ 22:07:09 #107
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_73112765
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 20:36 schreef sbientje het volgende:
dat footballlijntje vond ik wel leuk, maar
SPOILER
had van mij echt niet gehoeven..
Joh, dat zorgt er juist voor dat de verhaallijnen samenvallen. Anders hangt die vrouw-van er ook maar bij

Ik vind het een prima verhaallijn, vooral Quinn's "verklaring" voor het gebeuren !
pi_73112976
kijk weer een leuke topic erbij

heb ook alle afleveringen tot nu toe gezien en vind het best vermakelijk

vooral afgelopen aflevering met dat 'single ladies'-dansje bij het football
what you see, is what you get!
pi_73112977
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 22:07 schreef Zhenar het volgende:

[..]

Joh, dat zorgt er juist voor dat de verhaallijnen samenvallen. Anders hangt die vrouw-van er ook maar bij

Ik vind het een prima verhaallijn, vooral Quinn's "verklaring" voor het gebeuren !
Ja die vrouw mag van mij ook meteen weg
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_73273185
Leuke aflevering zeg. Schitterende afsluiter!! Ze mogen van mij de hele aflevering wel zingen

Ben benieuwd welke zender 't in NL zal uitzenden en op welk tijdsslot het zal passen.
  donderdag 1 oktober 2009 @ 15:49:54 #111
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_73277055
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 13:45 schreef jmac het volgende:
Leuke aflevering zeg. Schitterende afsluiter!! Ze mogen van mij de hele aflevering wel zingen

Ben benieuwd welke zender 't in NL zal uitzenden en op welk tijdsslot het zal passen.
Het zingen is idd tof!!
pi_73280478
Queen in Glee, beter kan bijna niet...
In Hen, tot Hen en door Hen is alle muziek. Queen...
pi_73280499
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 17:50 schreef Headlong het volgende:
Queen in Glee, beter kan bijna niet...
My thought. Alhoewel: Nu The Beatles nog

Ze 'playbacken' in de serie wel slecht met die nummers mee. Of ze zetten het er slecht overheen. Of het ligt aan de downloadvideos...
pi_73280533
Ik vond het deze aflevering wel mee vallen, je ziet wel dat de ene acteur/actrice meer talent heeft dan de ander voor nauwkeurig playbacken...
In Hen, tot Hen en door Hen is alle muziek. Queen...
  donderdag 1 oktober 2009 @ 18:21:44 #115
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_73281310
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 17:52 schreef Headlong het volgende:
Ik vond het deze aflevering wel mee vallen, je ziet wel dat de ene acteur/actrice meer talent heeft dan de ander voor nauwkeurig playbacken...
Bij Rachel merk je er niks van. Maar dat nummer van Will en Glinda was nog slechter dan de Mini Playbackshow.
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
  donderdag 1 oktober 2009 @ 21:45:57 #116
88233 Steve
Still the best.
pi_73288566
Somebody to love, kippenvel.

Kristin Chenowith.

Leuke liedjes, beetje matige show verder.
pi_73321970
die Finnknakker is wel cute, maar hij kan echt niet bewegen op muziek
  vrijdag 2 oktober 2009 @ 23:27:50 #118
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_73322920
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 13:45 schreef jmac het volgende:

Als je kijkt naar de vorige series van de maker en waar die werden uitgezonden, dan is het net 5 die het op zondag rond 17 uur uitzend (popular) of de vpro die het op zondag om 23 uur doet (nip / tuck).

Ik denk eerlijk gezegd dat glee, zoals het nu is, het nooit gaat halen tot de Nederlandse televisie. De serie is te risicovol voor een Nederlandse zender. Misschien als het dit seizoen gecanceld wordt dat we het over anderhalf jaar op veronica kunnen kijken.

Over het playbacken, dat lijkt me echt te liggen aan de nummers, niet zo zeer de acteurs/actrices. Het is het overproduceren zodat de nummers het goed doen op Itunes. Ze klinken erg mooi, maar op televisie mist het gevoel dat ze daar tijdens de opnames gezongen zijn. Nummers twee keer opnemen zou er al voor zorgen dat de serie een stuk beter wordt. Neem bijvoorbeeld de pilot, bij don't stop believing had niemand het idee dat er geplaybacked werd.

Het is overigens wel een briljant concept waar ryan murphy mee gekomen is. Don't Stop Believing alleen al heeft al 8 ton opgehaald voor de serie via Itunes, andere nummers staan in de top 100 bij Itunes, en dan moeten de compilaties cds nog uitgebracht worden en de optredens van de castleden starten.
http://www.nypost.com/p/e(...)lO6MFZUd4W1jAeL7Ph6O
pi_73323027
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 22:55 schreef sbientje het volgende:
die Finnknakker is wel cute, maar hij kan echt niet bewegen op muziek
Daarom zingt hij ook "i got no rhytm"
Maar ziet er idd niet uit

Ja, de songs moeten het hem doen voor deze serie. Vind het me ook lastig voor te stellen waar ze dit moeten uitzenden in Nederland. Het is veel te Suikerachtig voor de VPRO imo maar Nederland is in de wereld wel een van de landen waar Musical het bijvoorbeeld HEEL goed doet. Aangezien deze serie daar toch geheel om draait zou je denken dat het moet kunnen scoren. Een RTL4 bijvoorbeeld zou deze serie tot een succes kunnen maken maar die zenden dit soort zaken nooit uit, dus dan komt 't al direct terecht op 5/7/8 waar 't waarschijnlijk niet zal slagen. Net5 zie ik ook niet echt als zender hiervoor...

Dus idd, veronica waarschijnlijk waar geen kip naar kijkt
  vrijdag 2 oktober 2009 @ 23:43:29 #120
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_73323384
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 23:31 schreef jmac het volgende:

[..]

Daarom zingt hij ook "i got no rhytm"
Maar ziet er idd niet uit

Ja, de songs moeten het hem doen voor deze serie. Vind het me ook lastig voor te stellen waar ze dit moeten uitzenden in Nederland. Het is veel te Suikerachtig voor de VPRO imo maar Nederland is in de wereld wel een van de landen waar Musical het bijvoorbeeld HEEL goed doet. Aangezien deze serie daar toch geheel om draait zou je denken dat het moet kunnen scoren. Een RTL4 bijvoorbeeld zou deze serie tot een succes kunnen maken maar die zenden dit soort zaken nooit uit, dus dan komt 't al direct terecht op 5/7/8 waar 't waarschijnlijk niet zal slagen. Net5 zie ik ook niet echt als zender hiervoor...

Dus idd, veronica waarschijnlijk waar geen kip naar kijkt
RTL 4 zou inderdaad de logische keuze zijn en dan na Idols/X-factor/Popstars op de vrijdag rond 22 uur, alleen zorg je er dan weer voor dat je de doelgroep niet bereikt. De 20-35 jarige die allemaal dan in een kroeg zitten. De donderdag zou beter zijn, de woensdag het beste, rond 21 uur. Dan nog is de serie te quirky voor nederlandse begrippen denk ik.
pi_73327255
Hmm, ik vond deze aflevering wat minder! Maar de afsluiter maakte het dan wel weer goed.
pi_73335499
het gezicht van die rachel (en ook haar karakter in de serie) begint me nogal te irriteren
pi_73348098
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 16:06 schreef sbientje het volgende:
het gezicht van die rachel (en ook haar karakter in de serie) begint me nogal te irriteren
Het is nu idd zo'n verwend nest die moeilijk doet als ze haar zin niet krijgt
I approve this message
  zondag 4 oktober 2009 @ 01:24:16 #124
104446 Dawnbreaker
Space Cowboy
pi_73349677
GLEE, hmm een maand geleden in New York viel me op dat de hele stad volhing met posters ervan.
<hr>
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 21:59:08 #125
88233 Steve
Still the best.
pi_73439348

Stukje van volgende week (spoiler dus!)

Die ene dude op 1:20, dat zit er tof uit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')