Ja, die hebben we allemaal al gezienquote:
Waarschijnlijk half septemberquote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:10 schreef Day het volgende:
Trouwens, begrijp ik het nou goed dat de serie pas in de herft begint? Zo ja, wanneer dan?
Ik heb haar toen op Broadway in Spring Awakening gezien en toen wist ik al dat ze een megaster zou worden. The girl that can sing her face offquote:Op dinsdag 9 juni 2009 00:16 schreef Kinga het volgende:
Net de pilot gekeken, OMG IGlee!
Ik wist dat ik haar ergens van herkende... Dat is zij toch?
Scratch that, deze is veel beter:quote:Op maandag 22 juni 2009 22:48 schreef Marble het volgende:
Wel handig als de cast ooit met staking gaat, hebben ze met 1 belletje de hele boel gerecast.
quote:"Glee" was seen by 7.3 million viewers and earned a 3.3 rating among adults 18-49 and easily won its hour. That makes "Glee" the network's highest-rated scripted fall premiere for a new program in two years.
De huil-flashback van Jayma was wel een één-op-één kopie van Bridget Jones's Diary.quote:Op vrijdag 11 september 2009 08:48 schreef Zhenar het volgende:
Ik vind de voiceovers en flashbacks (dat waren er weinig dit keer) een geslaagd onderdeel. Hoe dat auto ongeluk gebruikt werd....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |