Voor die hulp had hij op elke andere willekeurige plek voor kunnen vallenquote:Op woensdag 24 juni 2009 23:10 schreef MaxC het volgende:
' Ik ben Koen en ik heb een EHBO-diploma''
Haha, wordt dat echt aan jullie geleerd?
Overigens mocht ik het gister in de praktijk doen, we zaten lekker in de zon op de trap voor de faculteit, valt er ineens een oude man van die trap. Bleef even stil liggen, flinke laceratie, veel bloed. Gelukkig werd hij snel wakker en hebben we hem even laten liggen. even met een zakdoekje op zijn wond gehouden en hem naar de SEH geholpen om de hoek![]()
Ieder geval een goede plek om neer te vallen.
Er is pas sprake van evidentie bij de D (EMV)quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:25 schreef dotKoen het volgende:
[..]
Ja. Voorstellen is wel zo aardig voor je slachtoffer (patiënt). Hoeft bij een evident bewusteloos slachtoffer overigens niet.![]()
Gelukkig gebruiken we een aangepast protocol, waar letterlijk voorstellen niet tot de R van Response hoort bij slachtoffers die op het eerste 'hallo/hoort u mij/ whatever en schudden niet reageren.quote:Op donderdag 25 juni 2009 19:33 schreef DDM het volgende:
[..]
Er is pas sprake van evidentie bij de D (EMV)Dus ik zou me maar netjes voorstellen aangezien dit nog een stap is voor het ABCDE.
Hou dat protocol er voor al in. In tegenstelling tot het protocol thiazidediurectica bij DMquote:Op donderdag 25 juni 2009 19:42 schreef dotKoen het volgende:
[..]
Gelukkig gebruiken we een aangepast protocol, waar letterlijk voorstellen niet tot de R van Response hoort bij slachtoffers die op het eerste 'hallo/hoort u mij/ whatever en schudden niet reageren.
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 01:27 schreef intoxicated het volgende:
Journalist klaagt Pharma/WHO aan wegens vaccinaties![]()
Dat Lambiekje-figuur leeft ook nog
nerdquote:Op zondag 28 juni 2009 20:19 schreef Seam het volgende:
Ik ga in de vakantie als ik vrije tijd heb eens lekker wat chirurgie boeken doorspitten![]()
Zal hier wel behoorlijk stilvallen nu er vakantie is
Een van de weinige keren dat ik dit jaar een boek heb opengeslagen aangezien ik tot nu toe mijn casussen maakte via het internetquote:Op zondag 28 juni 2009 21:48 schreef Repeat het volgende:
[..]
nerden ik heb geen vakantie dus ik hou het wel actief dan
Ik kwam er laatst pas achter dat het boek toch eigenlijk veel handiger en uitgebreider is dan de sitequote:Op maandag 29 juni 2009 07:10 schreef intoxicated het volgende:
Hehe, herkenbaar. Ik haal mijn FK's meestal ook pas uit het plastic als ik ze bij het oud papier gooi
Maar ik zou echt niet weten waarvoor ik daar op de uni terecht kan.quote:Universitaire studenten geneeskunde, farmacie en tandheelkunde kunnen, zolang de voorraad strekt, een gratis exemplaar verkrijgen via hun universiteit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |