abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69071000
Situatie:
Vriendje en ik werken bij het zelfde bedrijf, niet op dezelfde afdelingen en niet in het zelfde rooster.
Nu heb ik overplaatsing aangevraagd naar zijn rooster, met als reden sociale omstandigheden. (Zijn kindjes komen als ik nog 2 of 3 nachtdiensten moet lopen. Dus weinig slaap voor mij

Nu wordt er een beetje moeilijk gedaan op het werk met betrekking tot het overplaatsen. Begrijp goed, als ik naar zijn dienst verhuis werken wij niet samen. We zien elkaar niet eens tijdens het werk. Dus dat kan niet aangevoerd worden als reden om het niet toe te staan.

Nu is mijn vraag, in hoeverre staat het bedrijf in zijn recht om mijn verzoek niet toe te staan.

Gevalletje jammer maar helaas, of het ik hier een mogelijkheid
pi_69071391
Een bedrijf kan altijd "zwaarwegend bedrijfsbelang" aanvoeren voor het weigeren van een roosterwijziging.... maar dat moeten ze dan wel kunnen hardmaken....

heb je enig idee waarom ze niet staan te springen?
pi_69071701
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 21:51 schreef Flying_Phoenix het volgende:
Een bedrijf kan altijd "zwaarwegend bedrijfsbelang" aanvoeren voor het weigeren van een roosterwijziging.... maar dat moeten ze dan wel kunnen hardmaken....

heb je enig idee waarom ze niet staan te springen?
Ik heb werkelijk waar geen idee... Het bedrijf vind veranderingen (ook al zijn ze nog zo klein) wel een beetje eng!
pi_69072005
Klinkt niet alsof jouw bedrijf een erg professionele planning in dienst heeft.

Ze zien waarschijnlijk op tegen het geregel als dit echt de reden is. Misschien dat het helpt als je zelf iemand in de "andere" dienst vindt die wel met je wil ruilen?
  vrijdag 15 mei 2009 @ 22:10:16 #5
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_69072017
Ik denk dat ze een probleem hebben om het gat op te vullen dat jij achterlaat als je weg laat en dat ze geen zin hebben om daar iets aan te doen. Wie moet die nachtdiensten bv van je overnemen?
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
pi_69072380
Het 'gat' wat ik achterlaat is eigenlijk geen gat, er zit ruim 40 man op mijn terminal in mijn dienst. Daarnaast zijn er nog een stuk of 50 mannen in een soort uitzend groep die mijn nachtdienst of weet ik veel wat voor andere dienst op kunnen vullen.

Het gaat om een 5 ploegen dienst met nog een extra ploeg om de gaten op te vullen.
  vrijdag 15 mei 2009 @ 22:22:19 #7
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_69072421
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 22:20 schreef Hilzillah het volgende:
Het 'gat' wat ik achterlaat is eigenlijk geen gat, er zit ruim 40 man op mijn terminal in mijn dienst. Daarnaast zijn er nog een stuk of 50 mannen in een soort uitzend groep die mijn nachtdienst of weet ik veel wat voor andere dienst op kunnen vullen.

Het gaat om een 5 ploegen dienst met nog een extra ploeg om de gaten op te vullen.

Geloof me.... Het is echt 'onwil'
Hmmm oke dan snap ik er ook niets van.
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
pi_69072458
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 22:09 schreef Flying_Phoenix het volgende:
Klinkt niet alsof jouw bedrijf een erg professionele planning in dienst heeft.

Ze zien waarschijnlijk op tegen het geregel als dit echt de reden is. Misschien dat het helpt als je zelf iemand in de "andere" dienst vindt die wel met je wil ruilen?
Iedereen is nogal spil (dienst gericht) je gaat dus niet graag uit het spil waar je in zit. Tenzij je redenen hebt zoals ik... Helaas is het spil waar ik naartoe wil niet zo verhuizerig. Dus een vrijwilliger wordt lastig...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')