Ohja die zijn wel goedquote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:40 schreef sinadO het volgende:
Oh dus dat ligt niet aan mij. Ik had net zin in een epische episode van Probleemwijken maar dat lukte ff niet...
Doe es lief tegen Dannyquote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:42 schreef Ritmo het volgende:
Het lijkt FOK! wel.Dat het hier onprofessioneel is wist ik al, maar Youtube...
Welke?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:40 schreef sinadO het volgende:
Oh dus dat ligt niet aan mij. Ik had net zin in een epische episode van Probleemwijken maar dat lukte ff niet...
Kees Kankerkachel kan ik inmiddels wel dromen, ik wilde idd voor de Graafse buurt gaan.quote:
ik vind het anders wel meevallen de laatste tijd op fok.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:42 schreef Ritmo het volgende:
Het lijkt FOK! wel.Dat het hier onprofessioneel is wist ik al, maar Youtube...
Jaa maar dat is met hotmail ook hoor!!1!1quote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:56 schreef Rijpie het volgende:
Ze zijn achter de schermen alles aan het klaarmaken voor de betaalde versie van youtube.
Er komen betaalde youtubefilmpjesquote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:01 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Jaa maar dat is met hotmail ook hoor!!1!1![]()
Note dit bericht door aan 10 users en je kan nog gratis msn krijgen anders moet je daar ook voor betalen
Wat prefereer jij dan?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:09 schreef Acinonyx het volgende:
Spandeau Ballet..... dat alleen is al een topic waardig![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |