abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_239351
Fokkers in de Milliniumsuite,

Deze Topic is geopent voor iedereen die om welke reden dan ook even hier willen zijn. Het is bedoeld als een soort verzamelplaats, noem het om mijn part het centrum van Fok tijdens oudejaarsavond en de Eeuwwisseling.
- Nieuwjaarswensen
- Hoe vier je deze dag en avond.
- De schamele nieuwtjes
- Weemoed over het afgelopen jaar, hoop voor het komende jaar,
- Hoogte en dieptepunten van het afgelopen jaar etcetc.

Verder kun je even komen "uithuilen", je frustraties kun je kwijt, zijn de oliebollen niet goed, was er een oom of tante die weer eens in je wangen kneep etc, zo kun je nog wel genoeg bedenken.

Misschien kunnen we er een leuke Topic van maken en hem centraal houden. In ieder geval is dit idee goed bedoeld.

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
  vrijdag 31 december 1999 @ 13:36:00 #2
2004 sunshine
Still shining!
pi_239352
Frustraties? Ja die heb ik!
De oliebollen zijn op! Moest ik helemaal naar de andere kant van de stad om nog oliebollen te kunnen kopen.
Ben ik net thuis, zet de computer aan, zie ik mijn favoriete Oliebol hier een topic openen!
Had ik dat maar geweten, had ik de stad niet door hoeven crossen!

Maar alle gekheid op een stokje, ik ben blij dat Oliebol er vandaag ook weer is, ben toch een beetje weemoedig dat BB nu afgelopen is. Iedereen zegt wel dat er een nieuwe BB komt in september, maar het zal nooit hetzelfde zijn, ben ik bang

Pleun, B'Elana, Isama bin Poesie, Floppie, Speedy, Miep, Linux en Flip!
pi_239353
Ik zal zelf even beginnen. Allereerst mis ik het nu al de streams en heb er vanmorgen echt vreselijk moeite mee gehad. Ik wil niet te sentimenteel doen maar het heeft me wel wat tranen gekost en had moeite weer in te loggen. Het idee dat ik niet echt dingen om handen heb, het gevoel van toch een stuk gemis van Fokkers, de dagelijkse beslommeringen en pijnen die je hebt. Zoals velen wel weten heeft het me bijna 3 maanden energie gegeven en me een nuttig gevoel gebracht. Ik heb daarom besloten als de gezondheid me toelaat en ik net zoveel energie heb dat ik van de partij ben bij "De Bus" en BB deel 2. Dat laatste is nog een heel eind weg voor mij en dat ga ik niet beloven, we zien wel wat het geven gaat.

Ik ga het vieren in mijn eigen huis, ik zal het begin van de avond alleen zijn, daar heb ikzelf voor gekozen en verder daarna zal er zeker nog bezoek komen. 2000 is voor mij een onzeker jaar, een jaar waar ik eigenlijk niet teveel toekomstverwachtingen heb, het enigste wat ik heb is mijn doorzettingsvermogen en mijn humor en dat hoop ik heel lang te behouden. De overgang van 1999 naar 2000 zal voor mij weer een jankboel worden, maar ik weet zeker dat ik niet de enige ben

In ieder geval wil ik jullie alvast een hele fijne avond wensen en een onwijs, goed en gezond 2000.

Fokkers bedankt en pas goed opjullie zelf en jullie vingertjes!!

Ik hoop wel dat iemand me oliebollen brengt , zul je meemaken een oliebol die geen oliebol krijgt. Maar zoals elk jaar komen die straks wel in deze lege schaal die op tafel staat en dan smullen maar.
------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<

[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 31 December 1999).]

pi_239354
Lieve Oliebol2000, Leuke topic!
Ik wilde je persoonlijk nog ff wat zeggen en omdat ik je email adres niet heb doe ik het maar ff zo: Heel erg bedankt voor de streamverslagen. Ik mis "jouw" streams, raar he dat het huis nu donker en leeg is (hoe zou het eigenlijk met de kippen en de vissen gaan?) Ik kan me voor stellen dat je een traantje hebt gelaten (me 2).
Ik begrijp dat je ziek bent, veel beterschap!. Ik wens je in ieder geval een goede eeuw en een leuke avond, wat ik ga doen weet ik nog niet. Ik ga zo wel oliebollen halen en kom later terug in deze millennium suite.

------------------
Greetz Tina

[Dit bericht is gewijzigd door tina (Datum 31 December 1999).]

Greetz Tina

pi_239355
Oliebol, ik heb gisteravond de eerste keer in mijn leven gepost (zie topic Merel deel 1 en daarna nog een om me aan te melden bij de rehab-kliniek).
Ik ken je niet maar je moest eens weten wat je teweeg brengt met jouw posten. Jouw instelling is voor mij een groot voorbeeld.
Dank je wel.

Ayla

pi_239356
Hoi Bol,

Toch weer jeukende vingertjes he? Gelukkig kunnen we nog een tijdje lekker rustig afbouwen gedurende de volgende week. En als we het dan zat zijn gaan we gewoon een problemenrubriek openen. Overigens, ik weet niet precies wat jij voor de boeg denkt te hebben in 2000, maar ik herinner me dat ik op de overgang naar 1999 heb zitten janken, en dat was niet van ontroering, maar van pure ellende, en als ik nu aan het einde van datzelfde jaar kijk kan ik alleen maar zeggen dat het toch allemaal veel minder erg is geworden dan ik had gevreesd.

En als je wat wil lezen (ik plug door i/s/Forum21/HTML/003317.html

vrijdag 31 december 1999 @ 14:11:00 #7
2004 sunshine
Still shining!
pi_239357
hoi Hiz, leuk dat je ook de suite bezoekt! Ben je al bijgekomen van gisteren? En heb je nog aan de koekjes gedacht die ik je bij de koffie had gegeven?
pi_239358
Oudejaarsavond 2030. Mijn kleinzoon is op bezoek.
"Zeg Opa, hoe was nou die beroemdste oudejaarsnacht van de laatste duizend jaar. Die heb jij toch maar meegemaakt; moet toch onvergetelijk zijn geweest. Opa, wat dacht jij nou op die gedenkwaardige laatste dag van dat millenium ?"

"Gut joh, daar vraag je me zowat, jeeh opa wordt oud zeker, kan me die oudejaarsdag eigenlijk niet meer zo voor de geest halen. Wat ik toen dacht, tsja ?"

Uhmm... Oh jongen, maar nou weet ik het weer! Dat was die dag nadat Big brother eindigde! Ach jongen, ga er maar eens even lekker voor zitten, nee van oudejaarsavond herinner ik me niks meer, maar 30 december 1999. Dat was een dag om nooit te vergeten. Het begon al om zes uur met Willem, Ruud en Bart in een tobbe en toen..."

Here we are now, entertain us.
pi_239359
Bijna tijd om je naam in oliebol2001 te veranderen! Gelukkig doet @slome het vandaag (voorlopig) wel OK!
I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_239360
Uitstellen of opheffen is niet mogelijk. De vervaldatum is 1 januari 2000! Er is geen ontkomen aan. Niemand weet wat er dan precies gaat gebeuren, alle millenniumplatforms ten spijt. Gaat de energievoorziening ongestoord verder? Zitten rond de eeuwwisseling ontzettend in de kou? En hoe zit het met vitale zaken als telecommunicatie, politieverbindingen, verkeersregelinstallaties? Ondanks de spannende theorieën die onheilsprofeten er op na houden, is het de chip die beslist.

Het probleem is dat niemand de algehele regie in handen heeft, dus zit er niks anders op dan zelf een noodscenario te bedenken. Een aantal onaantastbare zekerheden verdwijnt. Het houdt me erg bezig. Voor zover mogelijk overzie ik de consequenties en trek ik mijn conclusies.

Om te beginnen vier ik de eeuwwisseling in mijn eigen huis. Ik wil erbij zijn als de boel of ontploft, of het af laat weten. Thuis blijven is trouwens toch niet verkeerd. Sloten op gevangenissen bijvoorbeeld, kunnen spontaan openspringen. Delinquenten hebben vrij spel. Alarminstallaties kunnen het onder de gegeven omstandigheden af laten weten. Daarom gaan mijn gedachten eerder uit naar de aanschaf van een waakhond, hahaha, of een waakleeuw;-)

Met een complete kampeeruitrusting is ook niks mis. Misschien ben ik plotseling hartstikke blij met een spiritusbrander of materiaal om een kampvuurtje aan te leggen. Zaklantaarns, hout, lucifers, water en eten ik mag het allemaal niet vergeten. Alle gezelschapsspelen dienen voorhanden te zijn. Omdat ik straks de boel zo goed voor elkaar heb, komen mijn dierbaren natuurlijk naar huis. Onverwacht staan ze op de stoep, want telefoneren dat deed je vroeger, toen wij nog dachten dat alles kon. Gewikkeld in een wollen deken, zullen wij ons rond het kampvuur zonder video of teevee moeten vermaken. Een radiootje op batterijen is wel een idee. Natuurlijk willen wij het wereldgebeuren op de voet blijven volgen, als dat mogelijk is. Een voorraadje geurige oliën is ook nooit weg. Mochten we in diepe nood komen te verkeren, dan kunnen deze oliën ons van nieuwe energie voorzien of eventueel geestelijk verheffen.

En zo schiet me iedere keer weer wat te binnen en bouw ik rustig verder aan de millenniumpreventie. Mijn computer is millenniumbestendig, dus waar zéur ik in over?

vrijdag 31 december 1999 @ 14:34:00 #11
2052 Bor
De (vrouwtjes) wolf
pi_239361
Oliebol, als de stroom uitvalt heb je weinig aan een radio op batterijen, de studio’s hebben dan ook geen stroom.
Terug uit het enge bos
  vrijdag 31 december 1999 @ 14:38:00 #12
2052 Bor
De (vrouwtjes) wolf
pi_239362
Ik zal komende nacht helaas niet aanwezig zijn, mijn man moet werken en ik ga gezellig mee (er moet toch iemand daar al het lekkers opeten wat de catering er neer zet) . Daarom ben ik er vanmiddag ook niet veel, ik ga krachten sparen/opdoen om een beetje fit te zijn vannacht. Ik wens jullie een geweldige millenniumwisseling en wip in de loop van de dag nog wel een paar keer kort binnen.
Terug uit het enge bos
  vrijdag 31 december 1999 @ 14:39:00 #13
1696 mimi
Miem voor intimie
pi_239363
Ha, die Oliebol, vroeg me vanmorgen zo rond een uur of 8 al af wat jij nu aan het doen zou zijn. Ik ga straks naar vrienden, en we maken er wat van. Er zal zeker nog veel nagepraat worden over gisteravond. Voor nu en straks : Blijf jezelf en probeer te genieten.

alle liefs

vrijdag 31 december 1999 @ 14:40:00 #14
215 misterDre
Paint it black!
pi_239364
  vrijdag 31 december 1999 @ 14:43:00 #15
910 Barbie
Graduated Fool
pi_239365
Aan iedereen en Oliebol in het bijzonder,

Ik ben net terug van een rondrit Eindhoven op zoek naar Seccata. Dat schijnt een soort Italiaanse carpaccio-achtige worst te zijn, waar men nog nooit van heeft gehoord hiero. Ellendig, dan maar mislukte rucola-sla met (zonder) seccata. Carpaccio is ook wel lekker.

Gelukkig ben ik nu weer thuis, op mijn vertrouwde forum. Ben erg blij te zien dat Oliebol nog van de partij is. Ik kamp zelf ook met een lijf dat niet meewerkt en mijn toekomst zal ook onzeker worden. Oliebol, petje af, ik heb het al vaker gezegd, maar omdat ik in een vergelijkbare siuatie zit (uit je teksten kan ik opmaken dat jouw situatie nog nijperder is dan de mijne), heb ik onwijs veel respect en bewondering voor je doorzettingsvermogen, je kracht en je humeur. Ik weet dat het bij mij nog wel eens te wensen overlaat. Ik wens iedereen, maar jou in het bijzonder een jaar vol geluk, meevallers, kracht en wijsheid en hoop dat dit eindelijk het jaar wordt van de spectaculaire medische doorbraken, en dan niet qua klonen, maar liever qua oplossingen, preventies en medicijnen! Het ga je goed meisje!

Liefs Barbara

When it goes I feel the crush
When I rush it hits me
pi_239366
Hoi Sunshine,

Bedoel je of ik al bijgekomen ben van i/s/Forum21/HTML/003317.html ? Ik ben bang dat ik dat vanavond pas kan zeggen.

Wist je trouwens dat HiZ niet alleen een afkorting is maar ook 'snelheid' betekent ?

quote:
op 12-31-1999 om 02:11 PM schreef sunshine het volgende:
hoi Hiz, leuk dat je ook de suite bezoekt! Ben je al bijgekomen van gisteren? En heb je nog aan de koekjes gedacht die ik je bij de koffie had gegeven?

pi_239367
Bol,

Maltezer leeuwtje, kan ik iedereen aanraden, maar dan wel een grote. Ik haat honden bijna nog erger dan Bart katten haat, maar ik ben reddeloos verliefd geworden op Yoshi, mijn Maltezer leeuwtje.

Yoshi wil ook graag dat jullie even kijken op http://209.163.248.153/forum/NonCGI/Forum21/HTML/003317.html

quote:
op 12-31-1999 om 02:29 PM schreef oliebol2000 het volgende:
<knip>
de aanschaf van een waakhond, hahaha, of een waakleeuw;-)
<knip>

pi_239368
quote:
op 12-31-1999 om 02:48 PM schreef HiZ het volgende:
Bol,
Maltezer leeuwtje, kan ik iedereen aanraden, maar dan wel een grote. Ik haat honden bijna nog erger dan Bart katten haat, maar ik ben reddeloos verliefd geworden op Yoshi, mijn Maltezer leeuwtje.

Mijn DD (Dikkie Dik), is dus een poes maar ik ben reddeloos verliefd op haar . Ze ligt vaak op mijn buik te knorren en als ik telang tik zoekt ze het toetsenbord wel op..HAHA..arm beestje ze is nu zo bang met dat geknal. Maar ik zal DD zeker naar Yoshi sturen.

Kijk dat is ze, als model met hoedje en al, was nog een hele toer dat zo te krijgen.

† In Memoriam † vrijdag 31 december 1999 @ 15:01:00 #19
1576 BwennieBren
1 + 1 = 11
pi_239369
Doe ik ook even mee Oliebol2000!

quote:
op 12-31-1999 om 01:31 PM schreef oliebol2000 het volgende:
- Nieuwjaarswensen?

Voor posters en lezers van Fok:
Een gelukkig 2000, 2001, 2002, 2003, 4, 5, etc.

- Hoe vier je deze dag en avond.

Met familie en vrienden in Alphen a/d Rijn, en heeeel veeeel eten.

- De schamele nieuwtjes

Zo schamel dat ik ze niet heb.

- Weemoed over het afgelopen jaar, hoop
voor het komende jaar,

Heb nergens spijt van (dus geen weemoed) en hoop dat volgend jaar ook niet te hebben.

- Hoogte en dieptepunten van het afgelopen jaar

Hoogtepunt: mijn dochter (al 10 jaar lang mijn hoogtepunt!)
Dieptepunt: alle oorlogen en natuurrampen

Ik ben niet labiel. Ik ben emotioneel flexibel.
  vrijdag 31 december 1999 @ 16:54:00 #20
2004 sunshine
Still shining!
pi_239370
quote:
op 12-31-1999 om 02:44 PM schreef HiZ het volgende:
Hoi Sunshine,

Wist je trouwens dat HiZ niet alleen een afkorting is maar ook 'snelheid' betekent ?

Hi HiZ,

Ik had natuurlijk kunnen weten dat HiZ snelheid betekend, gezien je geweldige werk op de url. die ik niet zal herhalen!
Maar toch maar vragen: in welke taal dan en waar staat de afkorting voor, ik denk voor "de zijne", maar voor alle zekerheid vraag ik het toch maar!
Geeft jou de kans weer om je meesterwerk te promoten !

Maar nu weet ik nog steeds niet of je mijn koekjes lekker vond. Ik had ze speciaal voor jou gebakken. Ik heb ze met hand en tand verdedigd, mijn man en mijn zoon konden er niet van af blijven, maar ik heb ze gered, speciaal voor jou! Dus nu wil ik weten wat je er van vond!

Ik weet niet of ik vanavond nog in de suite terug kom, maar morgen in iedergeval!

Prettige jaarwisseling iedereen en mijn beste wensen krijgen jullie morgen

vrijdag 31 december 1999 @ 17:06:00 #21
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_239371
Ik zal er vanavond niet bij zijn hier. Dus ik kan ook niet live meemaken dat mijn peeceetje ineens kuren begint te vertonen.

Dus maak ik nu even van de gelegenheid gebruik om iedereen en dan met name Oliebol een hele fijne jaarwisseling te wensen. En Oliebol, jij met je doorzettingsvermogen zal ongetwijfeld dit jaar tot je eigen succes maken. Ik bedoel, er is niemand anders die het zo lang bleef volhouden met de streamverslagen, jij was de constante factor. Dus kom op meid, laat je lekker vol lopen vanavond en wil je janken dan zorgen degenen die online blijven wel voor de tissues.

HAPPY 2K!!!!

Als je niet lacht, ben je dood.
  Redactie Frontpage vrijdag 31 december 1999 @ 17:15:00 #22
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_239372
Mijn pc is gecrashed! ((
ZIt nu op mijn werk te mailen en te surfen. Wou dat het maandag was, wat zie ik op tegen vanavond en morgen. Ik denk dat ik even lekker ga dippen, misschien even uithuilen en morgen helemaal opnieuw beginnen met mijn persoonlijk leven. Bah, wat een klote jaar was 1999.

Ik wens iedereen hier een goed begin en een dikke kus voor Oliebol2000 en Tina.

Sunnie

pi_239373
Ik nomineer dit jaar.....het giepvirus!!!
Potjander, zit me daar al bijna een jaar te verheugen op een knal van een millennium party....krijgen m'n zoontje en ik met Kerst de griep...Ach, hoor ik jullie denken..da's met Kerst..so what...en nu heeft oma (=de oppas) dus de griep!!! Dáááááág feest!! Vanavond gezelli met m'n zoontje van 3 (die toch al om 7 uur op bed ligt) oud en nieuw vieren..

Hè hè..dat lucht op!!!

Wat heb je aan al je miljoenen Piet, als je poepen moet en je kan het niet??!!

pi_239374
Aaaaaah ik heb oliebollen gekregen. Hier ook voor jullie eentje.

pi_239375
quote:
op 12-31-1999 om 05:38 PM schreef MissAverage het volgende:
Ik nomineer dit jaar.....het giepvirus!!!
Potjander, zit me daar al bijna een jaar te verheugen op een knal van een millennium party....krijgen m'n zoontje en ik met Kerst de griep...Ach, hoor ik jullie denken..da's met Kerst..so what...en nu heeft oma (=de oppas) dus de griep!!! Dáááááág feest!! Vanavond gezelli met m'n zoontje van 3 (die toch al om 7 uur op bed ligt) oud en nieuw vieren..
Hè hè..dat lucht op!!!

Beterschap Miss.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')