*popcorn pakt.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:45 schreef Dlocks het volgende:
Waarom erbij halen dat het om een gehandicapte gaat? Dat zijn ook gewoon mensen hoor.
klopt heb je ook gelijk in , maar gehandicapten behandel jij toch ook niet precies zoals mensen?quote:
Waar de neuk geef je mij nou gelijk in? Dat ik popcorn pak?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:47 schreef denkjedat het volgende:
[..]
klopt heb je ook gelijk in , maar gehandicapten behandel jij toch ook niet precies zoals mensen?
ben het wel met je eens dat zij ook gewoon mensen zijn
*popcorn pakt.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:48 schreef sinadO het volgende:
[..]
Waar de neuk geef je mij nou gelijk in? Dat ik popcorn pak?
Dit grapje is niet meer grappig.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:53 schreef Bowlingbal het volgende:
En het was weer eens een moslim! Nederland open je ogen, wordt wakker! Wilders4president!
Maar iedereen die dingen verkeerd doet is toch moslim? Tenminste, dat zou je wel denken als je ziet hoe de topics lopen als de dader eens een moslim is.quote:
Als er weer een moslimtopic is ga je beter daar trollen. Hier is het niet meer leuk.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:57 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Maar iedereen die dingen verkeerd doet is toch moslim? Tenminste, dat zou je wel denken als je ziet hoe de topics lopen als de dader eens een moslim is.
Sorry.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:59 schreef sinadO het volgende:
[..]
Als er weer een moslimtopic is ga je beter daar trollen. Hier is het niet meer leuk.
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:06 schreef mieuwmieuw het volgende:
Mjah, beetje discipline kan geen kwaad.
was neit mijn bedoeling als het zo over kwamquote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:08 schreef Granaatappel het volgende:
Gehandicapten zijn ook mensen. TS discrimineert.
Begrijp je Hitler ook?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:33 schreef mieuwmieuw het volgende:
[..]
Het is wel overdreven wat die leraar deed maar ik begrijp hem wel.
Wat!?quote:
Het zijn untermenschen.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:47 schreef denkjedat het volgende:
[..]
klopt heb je ook gelijk in , maar gehandicapten behandel jij toch ook niet precies zoals mensen?
ben het wel met je eens dat zij ook gewoon mensen zijn
*pakt popcorn *quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |