Hoe zou dat nou waar moeten zijn? Je bent toch langer buiten in de regen?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:30 schreef Bomil het volgende:
[..]
Het was toch juist dat als je langzaam fietst dat je minder nat word(t)? ?
Dat dus. Je bent toch niet zo achterlijk dat je langer buiten in je natte kleren blijft dan nodig is.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:31 schreef SpaceLlama het volgende:
1. Ben je wel eerder thuis om je af te drogen
+
1. Ben je wel intensiever bezig, waardom je lichaam warmer wordt
=
2. Dus daarom sneller naar huis
Rukregen?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:33 schreef Saaaaab het volgende:
ik fiets ook altijd hard door de regen!
dan bevind je je namelijk een minder lange tijd in die rukregen
nou de theorie achter is dat je de regen dan minder raakt, je raakt alleen de regen die boven op je hoofd valt zeg maarquote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:31 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Hoe zou dat nou waar moeten zijn? Je bent toch langer buiten in de regen?
Ja, daar wil je al helemaal niet lang in fietsen.quote:
Omdat regen in je kraag niet fijn isquote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:46 schreef Flat---- het volgende:
Eens met klacht
En waarom mensen met opgetrokken schouders door de regen gaan lopen snap ik ook niet
regen op kleding of in de kraag .... nat = natquote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:44 schreef Penisbaard het volgende:
TS fietst liever een uur lang in de regen dan binnen een halfuur met iets nattere kleding thuis te komen
HIJquote:
Het is: ALSquote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:27 schreef Onnoman het volgende:
ARGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG
VAN DIE MENSEN DIE DENKEN BETER AF TE ZIJN ALS ZE KEIHARd gaan fietsen als het keihard regent..
IK HOEF JOU TOCH GVD NIET UIT TE LEGGEN DAT JE NET ZO NAT THUIS KOMT DAN WANNEER JE NORMAAL FIETS!!
van die SUKKELS die denken minder nat thuis te komen wanneer ze harder fietsen!!
Verzin hier maar het originele verhaaltje bij van wat er net bij mij is overkomen.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |