Liever die 67,50 dokken inderdaadquote:Op zaterdag 16 mei 2009 12:05 schreef RayMania het volgende:
[..]
Verplaatst naar 22-05. Wel ¤ 67,50 extra, maar boeiend.
Nou Gordon, kom maar naar huis. Ow nee, dat moest ie sowieso alquote:Politie slaat homoparade Moskou neer
MOSKOU - De Russische oproerpolitie heeft zaterdag in Moskou een homoparade opgebroken, voorafgaand aan de finale van het Eurovisiesongfestival.
De betoging was verboden door de autoriteiten, maar demonstranten gingen toch de straat op.
Volgens een verslaggever van het Franse persbureau AFP zijn zeker twintig mensen opgepakt. Onder hen vermoedelijk de Britse homorechtenactivist Peter Tachell.
Anders heb je toch nog een dagje extra Barcelonaquote:Op zaterdag 16 mei 2009 12:10 schreef RayMania het volgende:
En nu hopen dat ik goed geïnformeerd ben uit Spanje en dat de wedstrijd écht de 23e wordt gespeeld.
Want op internet staat het nog nergens.
Meen je dat?quote:
Eitje bakken niets voor jou?quote:
Woowww, ik heb er 16!quote:
Nep-Jood. Met die Jodenmods hier is het onmogelijk om als echt Ajax-fan notes te krijgen. Of je moet het wel héél erg bont maken.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 13:42 schreef Silenus het volgende:
[..]
Woowww, ik heb er 16!![]()
Vraag me af waar ik me eigenlijk precies misdragen heb, ik geef nu al de schuld aan Koeman, Blind en Marco.
idd en aldoor een groningen mod is natuurlijk ook ideaalquote:Op zaterdag 16 mei 2009 13:44 schreef Breach het volgende:
[..]
Nep-Jood. Met die Jodenmods hier is het onmogelijk om als echt Ajax-fan notes te krijgen. Of je moet het wel héél erg bont maken.
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 13:04 schreef Breach het volgende:
http://www.spitsnieuws.nl(...)_heeft_huidkank.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |