Mwah, mijn buren betalen beter. Achja kan ik iig morgenavond nabieren.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:23 schreef Grulez het volgende:
[..]
Verdient het een beetje? Ik doe het ook af en toe of freelance basis bij mn zus. 2 neefjes van 8 maanden en 2,5 jaarDe oudste wordt helemaal enthousiast als ie me ziet ("bal, bal, tlein, tlein"), maar dat zal nog wel veranderen...
Dus?quote:
Oh oké, tof.quote:
Ik doe het gratisquote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:25 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Mwah, mijn buren betalen beter. Achja kan ik iig morgenavond nabieren.
V&A is tofquote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:35 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
En er zijn dan mods van fucking V&A ofzo die zeggen dat ze er geen last van hebben
Ik ook, gelukkig maar.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 09:42 schreef Robinhoo het volgende:
daarna zelf voetballen. laatste wedstrijd.
48 uurquote:Op zaterdag 16 mei 2009 10:23 schreef Breach het volgende:
Hallootjes
Hoeveel uur staat er eigenlijk op een doodsverwensing?
Hmm, dat maakt het nog aantrekkelijker om een keer de proef op de som te nemen. Kijk dat die Tong zo loopt te baggeren zal me een worst wezen en dat men hem wat meer gunt ook (het is zijn leven, niet?). Maar iemand doodwensen en daar niks voor krijgen omdat je toevallig 350000 posts op een forum hebt is wel heel triest.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |