Oh oké, tof.quote:
Ik doe het gratisquote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:25 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Mwah, mijn buren betalen beter. Achja kan ik iig morgenavond nabieren.
V&A is tofquote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:35 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
En er zijn dan mods van fucking V&A ofzo die zeggen dat ze er geen last van hebben
Ik ook, gelukkig maar.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 09:42 schreef Robinhoo het volgende:
daarna zelf voetballen. laatste wedstrijd.
48 uurquote:Op zaterdag 16 mei 2009 10:23 schreef Breach het volgende:
Hallootjes
Hoeveel uur staat er eigenlijk op een doodsverwensing?
Hmm, dat maakt het nog aantrekkelijker om een keer de proef op de som te nemen. Kijk dat die Tong zo loopt te baggeren zal me een worst wezen en dat men hem wat meer gunt ook (het is zijn leven, niet?). Maar iemand doodwensen en daar niks voor krijgen omdat je toevallig 350000 posts op een forum hebt is wel heel triest.quote:
2 notes, moet kunnen denk ikquote:Op zaterdag 16 mei 2009 10:30 schreef Kopbal het volgende:
ligt er ook aan wat je bangeschiedenis is lijkt me..
koffie
Ik had het over een langere duur dan 2 dagen. Iedereen hiero zal wel snappen dat ik dit nooit doe. Maar vind dit wel zo belachelijk. Aan de andere kant, waar maak ik me druk overquote:
Daar gaat m'n droomquote:Op zaterdag 16 mei 2009 10:53 schreef Damzkieee het volgende:
Ik mocht geen mod worden omdat ik een paar kankernotes in the heat of the moment heb
Wat een onzin. Er zijn mods met 100+ notes.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 10:53 schreef Damzkieee het volgende:
Ik mocht geen mod worden omdat ik een paar kankernotes in the heat of the moment heb
Gewoon helemaal niet gaan.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 11:04 schreef Breach het volgende:
Vanavond stappen in Eindhoven (de geksteeee) Zijn er nog mensen met tips over kroegen waar ik wél of juist niét moet zijn?
Misschien een Marokkaanse bruiloft?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 11:18 schreef Kopbal het volgende:
Er komt hier een stoet toeterende auto's voorbij, Turkije heeft toch niet gespeeld?
Hehe, ja ik ben ook niet bepaald kapot van die stad. Maar maatje zit er net op kamers en we blijven daar met 9 man slapen. Dus het zal sowieso wel leuk worden.quote:
En boerenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 11:22 schreef Kopbal het volgende:
Eindhoven is wel gaaf om uit te gaan hoor, lekker veel breezers
Dat is lelijk. Dus je kunt het gewoon niet zien? Of moet je haasten?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 11:34 schreef RayMania het volgende:
KUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUT.
Barça - Osasuna is verplaatst naar zaterdagavond, maar ik vlieg zaterdag.
TERING.
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 11:44 schreef Kopbal het volgende:
Ik heb het vannacht voor elkaar gekregen om 3 eieren kapot te slaan en naast de pan te mikken.
Verplaatst naar 22-05quote:Op zaterdag 16 mei 2009 11:39 schreef Kopbal het volgende:
Kun je de vlucht niet omzetten? Dagje eerder gaan...
Beter.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 12:05 schreef RayMania het volgende:
[..]
Verplaatst naar 22-05. Wel ¤ 67,50 extra, maar boeiend.
quote:
...Avondje Nou Camp.. Onbetaalbaarquote:Op zaterdag 16 mei 2009 12:05 schreef RayMania het volgende:
[..]
Liever die 67,50 dokken inderdaadquote:Op zaterdag 16 mei 2009 12:05 schreef RayMania het volgende:
[..]
Nou Gordon, kom maar naar huis. Ow nee, dat moest ie sowieso alquote:Politie slaat homoparade Moskou neer
MOSKOU - De Russische oproerpolitie heeft zaterdag in Moskou een homoparade opgebroken, voorafgaand aan de finale van het Eurovisiesongfestival.
De betoging was verboden door de autoriteiten, maar demonstranten gingen toch de straat op.
Volgens een verslaggever van het Franse persbureau AFP zijn zeker twintig mensen opgepakt. Onder hen vermoedelijk de Britse homorechtenactivist Peter Tachell.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |