Ik moest vandaag bij een fabriek een machine repareren. De motor bleek kapot te zijn... toen ik hem weer wilde terugplaatsen had ik een inbusje te hard aangedraaid waardoor de motorsteun afbrakquote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:57 schreef Prosac het volgende:
Centraal gemacht.
Toch nog iets goed gedaan vandaag
Waar?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:59 schreef Dos37 het volgende:
Tong gaat weer is door het lint, toen ik het topic zag wist ik dat dit ging gebeuren
Hij wenste mij reeds toe dat ik Herman Brood achterna ga. Geweldig, wat een klasse. En dan zelf een topic openen over Kopbal dat het zo sneu is dat mensen zich druk maken om iets op internet.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:59 schreef Dos37 het volgende:
Tong gaat weer is door het lint, toen ik het topic zag wist ik dat dit ging gebeuren
Ah, daar zit ik toch volgende weekquote:
Schreeuw om aandacht.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:59 schreef Dos37 het volgende:
Ik krijg twee Member Cards van de broer van een collega (woont in Barcelona) en we hebben vorige maand één ticket gekocht (en de prijs gedeeld).quote:
Nu is het net op hij zn posts wel belangrijk vindt.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:04 schreef Dos37 het volgende:
[..]
hier om te beginnen
Is dit slotje niet zielig ?
quote:
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:33 schreef Breach het volgende:
Overijverige mod met de pik op Tong80
Dat wordt een hetze tegen Prosac
Waar? Dat is toch gewoon een ban??quote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:04 schreef Prosac het volgende:
[..]
Hij wenste mij reeds toe dat ik Herman Brood achterna ga. Geweldig, wat een klasse.
Tong heeft al regelmatig een ban gehad...quote:
quote:
hieroowquote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat ie hem maar volgt
[TV-TIP] Docu. Herman Brood a.s. Zaterdag
Maar komt voor de afgesproken tijd weer terugquote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Tong heeft al regelmatig een ban gehad...
tijd voor een permbanquote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Tong heeft al regelmatig een ban gehad...
Geven mods dit door? Als andere voor doodsverwensingen een ban krijgen, dan moet deze retard het ook krijgenquote:
quote:
Beide niet, want dan zal hij achter zijn pc vandaan moeten...quote:
Succes en have funquote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:24 schreef sjimz het volgende:
Ik ga zo maar eens wat oud collega's een poot uitdraaien met poker.
Smurfin?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:24 schreef sjimz het volgende:
Ik ga zo maar eens wat oud collega's een poot uitdraaien met poker.
Dat zou kunnen, kan ik zo niet beoordelen. Maar dat zou inderdaad niet mogen, vind ikquote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:18 schreef denthemen het volgende:
[..]
Maar komt voor de afgesproken tijd weer terug
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
nog nooit gezien, heb de HD versie nog op mijn PC staan.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:29 schreef toma het volgende:
Nu even Kingdom of Heaven kijken op RTL5. Heb m al eens gezien maar hij blijft goed
zondag cd's meenemen hequote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:35 schreef Dos37 het volgende:
[..]
nog nooit gezien, heb de HD versie nog op mijn PC staan.
en één DVD heb ze hier al klaar liggenquote:
prima. kan niet wachtenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:42 schreef Dos37 het volgende:
[..]
en één DVD heb ze hier al klaar liggen
Tukker terror
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |