Scenereleases op private trackers en usenet zijn allemaal het zelfde hoorquote:Op zondag 17 mei 2009 16:39 schreef mudkipzz het volgende:
[..]
Onzin...Newsservers zijn leuk voor custom NL DVDrs...De rest is veel completer op torrent.
0day, mp3 en TV dvdrips worden niet zo snel gepost @ newsservers.quote:Op zondag 17 mei 2009 16:41 schreef zquing het volgende:
[..]
Scenereleases op private trackers en usenet zijn allemaal het zelfde hoor
Voor populaire series wel hoor..quote:Op zondag 17 mei 2009 16:42 schreef mudkipzz het volgende:
[..]
0day, mp3 en TV dvdrips worden niet zo snel gepost @ newsservers.
PC iso, TV rips in XViD,X264 enzo wel.
Overigens is torrent veel sneller met van alles...4 minuten na pre @ tracker maximaal voor DVDr
Nee? Ow ik dacht van welquote:Op zondag 17 mei 2009 16:42 schreef mudkipzz het volgende:
[..]
0day, mp3 en TV dvdrips worden niet zo snel gepost @ newsservers.
PC iso, TV rips in XViD,X264 enzo wel.
Overigens is torrent veel sneller met van alles...4 minuten na pre @ tracker maximaal voor DVDr
Alle populaire zooi word vaak wel gepost @ newsservers... (niet altijd)quote:
Lost dvd rips? Je bedoelt nl retail?quote:Op zondag 17 mei 2009 16:46 schreef mudkipzz het volgende:
[..]
Alle populaire zooi word vaak wel gepost @ newsservers... (niet altijd)
Bv. de nieuwe Lost dvdrips zijn nergens te vinden @ newsserver (S05)
Nee DVDRips.quote:Op zondag 17 mei 2009 16:49 schreef oinkoink12 het volgende:
[..]
Lost dvd rips? Je bedoelt nl retail?
Ow zo, geen idee. Ik denk dat er niet echt mensen zijn die daar behoefte aan hebben als je OF de HD versies kan downloaden of de gewone xvids, of gewoon de retails.quote:Op zondag 17 mei 2009 16:51 schreef mudkipzz het volgende:
[..]
Nee DVDRips.
Doordnormale 350MB xvid DVDRips
lost s05 is niet eens op dvd uitquote:Op zondag 17 mei 2009 16:51 schreef mudkipzz het volgende:
[..]
Nee DVDRips.
Doordnormale 350MB xvid DVDRips
Het gaat er niet om of iemand er behoefte aan heeft om niet..Het ging om de content en die is er niet altijd en dit is slechts 1 voorbeeld.quote:Op zondag 17 mei 2009 16:55 schreef oinkoink12 het volgende:
[..]
Ow zo, geen idee. Ik denk dat er niet echt mensen zijn die daar behoefte aan hebben als je OF de HD versies kan downloaden of de gewone xvids, of gewoon de retails.
Conclusie ieder zijn eigen dinge
quote:
Elders welquote:
Alleen disc 1 en 2 van één of andere "Braziliaanse" bron die een half jaar voor de officiële release uitkomenquote:Op zondag 17 mei 2009 17:29 schreef oinkoink12 het volgende:
[..]
Elders wel
http://binsearch.info/viewNFO.php?oid=37571646&server=
http://binsearch.info/viewNFO.php?oid=37571612&server=
etc etc
Er zijn meerdere dvdsquote:Op zondag 17 mei 2009 17:55 schreef Meddo het volgende:
[..]
Alleen disc 1 en 2 van één of andere "Braziliaanse" bron die een half jaar voor de officiële release uitkomen![]()
Dat lijkt me niet echt iets voor release groepen om DVDrips van te maken
Kwaliteit is vaak bagger met allemaal kut tagsquote:Op zondag 17 mei 2009 18:52 schreef Siniti het volgende:
trouwens is voor de meeste muziek rapidshare/megaupload nog et handigst
quote:Op zondag 17 mei 2009 18:55 schreef mudkipzz het volgende:
[..]
Kwaliteit is vaak bagger met allemaal kut tags
Hey die heb ik ookquote:Op zondag 17 mei 2009 16:30 schreef mudkipzz het volgende:
[..]
LOLOL IK HEB EEN 100MBIT SERVER EN IK DOWNLOAD ALLES EN SEED MET MINIMAAL RATIO VAN 10 TERUG LOLOL FUCKING N00B
EN SERVER IS NOG GRATIS OOK LOLOL
als ik jou was zou ik proberen om een invite voor what.cd of waffles te versierenquote:Op zondag 17 mei 2009 18:52 schreef Siniti het volgende:
trouwens is voor de meeste muziek rapidshare/megaupload nog et handigst
Daar ben ik toch veel te lui voorquote:Op zondag 17 mei 2009 22:56 schreef zquing het volgende:
[..]
als ik jou was zou ik proberen om een invite voor what.cd of waffles te versieren
quote:Op zondag 17 mei 2009 23:02 schreef sinadO het volgende:
Ik heb net even wat gelezen over dat what.cd maar jezus nog aan toe, je moet bijna een universitaire graad in FLAC hebben om er überhaupt bij te mogen horen... Dat moet wel heeeeeeeel wat zijn dan.
Je hebt de lid-word procedure niet gelezen of zo? Je moet eerst op een interview wachten en tijdens dat interview moet je bewijzen dat je een bepaalde internetsnelheid hebt en ook nog eens vijf of zes websites uit je hoofd kennen. Nee, dank je,quote:Op zondag 17 mei 2009 23:10 schreef mudkipzz het volgende:
[..]
Ze stellen gewoon eisen aan hun FLAC uploads om de kwaliteit hoog te houden...Om erbij te horen hoef je zelf echt niets te weten buiten dat je een ratio van 1.0 minimaal moet hebben
Dat is als je geen vrienden hebt...quote:Op zondag 17 mei 2009 23:12 schreef sinadO het volgende:
[..]
Je hebt de lid-word procedure niet gelezen of zo? Je moet eerst op een interview wachten en tijdens dat interview moet je bewijzen dat je een bepaalde internetsnelheid hebt en ook nog eens vijf of zes websites uit je hoofd kennen. Nee, dank je,Zal me ook een dolle boel zijn daar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |