Dronken posten = niet het beste idee dat je ooit had.quote:Op zondag 17 mei 2009 06:11 schreef CR0 het volgende:
hahaa dude torrents zijn kut ga aan de nieuwsgroepen! veel betur
en oude content dan? De zeldzame dingen ga je daar niet vindenquote:Op zondag 17 mei 2009 15:13 schreef oinkoink12 het volgende:
En nog heeft ie gelijk
Nieuwsgroepen, geen gezeur met uploaden. Gratis, en 20 mbit downstream
toedeledokie torrents
dingen die ouder dan 200 dagen zijn, heb je bij 99,9% van de torrents ook geen seeders meer. En je kan het altijd requesten. Meestal als je nog een torrentseeder hebt voor 1 zeldzame dvd, duurt het minimaal een maand.quote:Op zondag 17 mei 2009 15:15 schreef zquing het volgende:
[..]
en oude content dan? De zeldzame dingen ga je daar niet vinden
je hebt duidelijk geen verstand van bittorrentquote:Op zondag 17 mei 2009 16:24 schreef oinkoink12 het volgende:
[..]
dingen die ouder dan 200 dagen zijn, heb je bij 99,9% van de torrents ook geen seeders meer.
Langzamer. En dat is ook zo. Want sneller dan maximaal kan niet.quote:Op zondag 17 mei 2009 16:25 schreef Siniti het volgende:
Mensen die denken dat via torrents downloaden langzaam gaat
Daar zit je heeeeeeeeeeeeeel erg fout. alles wat ik ooit heb willen downloaden waren seeders voor.quote:Op zondag 17 mei 2009 16:24 schreef oinkoink12 het volgende:
[..]
dingen die ouder dan 200 dagen zijn, heb je bij 99,9% van de torrents ook geen seeders meer. En je kan het altijd requesten. Meestal als je nog een torrentseeder hebt voor 1 zeldzame dvd, duurt het minimaal een maand.
Ik was jarenlang een bittorrent hooligan, vlak na de FXP tijd. En het downloaden gaat op de meeste private trackers ongeveer even snel als met nieuwsgroepen, alleen is het op private trackers weer van belang dat je minimaal 0.8x terugseed, wat dus minimaal 8 x zo lang duurt als het downloaden ervan.quote:Op zondag 17 mei 2009 16:25 schreef zquing het volgende:
[..]
je hebt duidelijk geen verstand van bittorrent
Dat sneller downloaden snap ik nooit, ik kan het begrijpen als het om pron gaat en je snel wil fappen, maar anders kan je een computer ook gewoon een hele dag/nacht aan laten staan. Wat is het verschil?quote:Op zondag 17 mei 2009 16:25 schreef oinkoink12 het volgende:
[..]
Langzamer. En dat is ook zo. Want sneller dan maximaal kan niet.
Alles wat ik ooit heb willen downloaden op nieuwsgroepen was ook beschikbaar of binnen een dag beschikbaar gemaakt door de community.quote:Op zondag 17 mei 2009 16:28 schreef Siniti het volgende:
[..]
Daar zit je heeeeeeeeeeeeeel erg fout. alles wat ik ooit heb willen downloaden waren seeders voor.
Zeg ik soms dat dat niet zo is?quote:Op zondag 17 mei 2009 16:29 schreef oinkoink12 het volgende:
[..]
Alles wat ik ooit heb willen downloaden op nieuwsgroepen was ook beschikbaar of binnen een dag beschikbaar gemaakt door de community.
LOLOL IK HEB EEN 100MBIT SERVER EN IK DOWNLOAD ALLES EN SEED MET MINIMAAL RATIO VAN 10 TERUG LOLOL FUCKING N00Bquote:Op zondag 17 mei 2009 16:28 schreef oinkoink12 het volgende:
[..]
Ik was jarenlang een bittorrent hooligan, vlak na de FXP tijd. En het downloaden gaat op de meeste private trackers ongeveer even snel als met nieuwsgroepen, alleen is het op private trackers weer van belang dat je minimaal 0.8x terugseed, wat dus minimaal 8 x zo lang duurt als het downloaden ervan.
Op het vervolgcommentaar dat gegarandeerd gaat komen.
"LOLOL IK HOEF NIET TE SEEDEN" --> Dan download je of van een openbare tracker die traag is, of je helpt persoonlijk je community om zeep.
"LOLOL HET UPLOADEN MAAKT ME NIET UIT WANT IK HEB TOCH GLASVEZEL/TIJDTEVEEL/MIJN PC STAAT TOCH ALTIJD AAN" ---> dan moet je niet zeggen dat t sneller/beter is.
quote:
Ik heb het ook niet persoonlijk tegen jou, maar meer tegen de groep die zegt dat torrents sneller/beter en completer zijn dan nieuwsgroepen. Dat is gewoon niet zo.quote:Op zondag 17 mei 2009 16:29 schreef Siniti het volgende:
[..]
Dat sneller downloaden snap ik nooit, ik kan het begrijpen als het om pron gaat en je snel wil fappen, maar anders kan je een computer ook gewoon een hele dag/nacht aan laten staan. Wat is het verschil?
Seeden doe ik graag, hoort idd bij private trackersquote:Op zondag 17 mei 2009 16:28 schreef oinkoink12 het volgende:
[..]
Ik was jarenlang een bittorrent hooligan, vlak na de FXP tijd. En het downloaden gaat op de meeste private trackers ongeveer even snel als met nieuwsgroepen, alleen is het op private trackers weer van belang dat je minimaal 0.8x terugseed, wat dus minimaal 8 x zo lang duurt als het downloaden ervan.
Op het vervolgcommentaar dat gegarandeerd gaat komen.
"LOLOL IK HOEF NIET TE SEEDEN" --> Dan download je of van een openbare tracker die traag is, of je helpt persoonlijk je community om zeep.
seedboxquote:"LOLOL HET UPLOADEN MAAKT ME NIET UIT WANT IK HEB TOCH GLASVEZEL/TIJDTEVEEL/MIJN PC STAAT TOCH ALTIJD AAN" ---> dan moet je niet zeggen dat t sneller/beter is.
Nieuwsgroepen kosten geld, torrents niet. Ik hou het dus op torrents, snel genoeg en je kan er alles vinden.quote:Op zondag 17 mei 2009 16:30 schreef oinkoink12 het volgende:
[..]
[..]
Ik heb het ook niet persoonlijk tegen jou, maar meer tegen de groep die zegt dat torrents sneller/beter en completer zijn dan nieuwsgroepen. Dat is gewoon niet zo
Newsservers zijn mischien wel beter voor nieuwe releases, maar oude, specifieke content is veel beter te vinden met bittorrent. Op usenet vind je echt nooit de zelfde content als op what.cd bijvoorbeeldquote:Op zondag 17 mei 2009 16:30 schreef oinkoink12 het volgende:
[..]
[..]
Ik heb het ook niet persoonlijk tegen jou, maar meer tegen de groep die zegt dat torrents sneller/beter en completer zijn dan nieuwsgroepen. Dat is gewoon niet zo.
Nieuwsgroepen kosten bij de meeste providers niets.quote:Op zondag 17 mei 2009 16:32 schreef Siniti het volgende:
[..]
Nieuwsgroepen kosten geld, torrents niet. Ik hou het dus op torrents, snel genoeg en je kan er alles vinden.
Dat puntje wil ik je wel geven, ondanks ik van mening ben dat dit in een hoop gevallen wel extreem lang duurt. Is er toch meer ouwe meuk beschikbaar op de torrentcommunity. Het moeilijkere hiervan is wel dat het moeilijker zoeken is. (omdat je een hoop verschillende sites langs moet gaan)quote:Op zondag 17 mei 2009 16:33 schreef zquing het volgende:
[..]
Newsservers zijn mischien wel beter voor nieuwe releases, maar oude, specifieke content is veel beter te vinden met bittorrent. Op usenet vind je echt nooit de zelfde content als op what.cd bijvoorbeeld
Hmm, voor zover ik het snapte kostte et altijd geldquote:Op zondag 17 mei 2009 16:33 schreef oinkoink12 het volgende:
[..]
Nieuwsgroepen kosten bij de meeste providers niets.
Als je met oude content op oude films en muziek doelt, is het allemaal te vinden op torrentz.comquote:[..]
Dat puntje wil ik je wel geven, ondanks ik van mening ben dat dit in een hoop gevallen wel extreem lang duurt. Is er toch meer ouwe meuk beschikbaar op de torrentcommunity. Het moeilijkere hiervan is wel dat het moeilijker zoeken is. (omdat je een hoop verschillende sites langs moet gaan)
Onzin...Newsservers zijn leuk voor custom NL DVDrs...De rest is veel completer op torrent.quote:Op zondag 17 mei 2009 16:33 schreef zquing het volgende:
[..]
Newsservers zijn mischien wel beter voor nieuwe releases, maar oude, specifieke content is veel beter te vinden met bittorrent. Op usenet vind je echt nooit de zelfde content als op what.cd bijvoorbeeld
Zo leren we allemaal wat.quote:Op zondag 17 mei 2009 16:37 schreef Siniti het volgende:
[..]
Hmm, voor zover ik het snapte kostte et altijd geld
[..]
Als je met oude content op oude films en muziek doelt, is het allemaal te vinden op torrentz.com
nee sorry dat is het nietquote:Op zondag 17 mei 2009 16:37 schreef Siniti het volgende:
[..]
Hmm, voor zover ik het snapte kostte et altijd geld
[..]
Als je met oude content op oude films en muziek doelt, is het allemaal te vinden op torrentz.com
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |