Betalen voor een megaupload/rapidshare-accountquote:
Het downloaden mag dan legaal zijn, het uploaden is het niet en dat doe je ook via torrents.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:08 schreef sinadO het volgende:
Och, zolang het in Nederland nog volkomen legaal is films te downloaden maak ik me weinig zorgen hoor.
Dan zet je je upload-limiet op 0 kb...quote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:20 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Het downloaden mag dan legaal zijn, het uploaden is het niet en dat doe je ook via torrents.
Goede samenvatting!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:24 schreef Siniti het volgende:
Mensen die films kijken
Mensen die ademen
Marokkanen
Het leven
De oerknal
Bier en tieten
Dvdripquote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef boskameel het volgende:
Een audiofiel die dvd's kijkt. Yeah right, falert.
dvd.
1080p.
Laat mij maar eens zien dat downloaden ILLEGAAL isquote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:04 schreef Granaatappel het volgende:
Torrents ______________![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
[..]
BREIN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
DOWNLOADEN IS ILLEGAAL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
Zodat er weer een topic geopend kan worden dat er geen seeders zijn.quote:
Flv dan, de swf leest het alleen maar uit.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:37 schreef miodzio het volgende:
CAM TS met brakke mobiel gefilmd in .Swf formaat!
AUDIOfiel.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef boskameel het volgende:
Een audiofiel die dvd's kijkt. Yeah right, falert.
dvd.
1080p.
Precies!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:41 schreef Droomert het volgende:
[..]
Betalen voor illegaal downloaden![]()
Dan verpest je het idee
uTorrent > Bittorrent.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:09 schreef sinadO het volgende:
Ik kan niet met usenet omgaan en ik download niet genoeg om er moeite voor te willen doen. Bittorrent FTW!
http://www.amazon.co.uk/M(...)enberg/dp/B000F1IILMquote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:01 schreef sinadO het volgende:
De DVD (re-)release is pas op 26 mei.
Nee, de oerknal was oké.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:24 schreef Siniti het volgende:
Mensen die films kijken
Mensen die ademen
Marokkanen
Het leven
De oerknal
Bier en tieten
De moeite voor de gebruiker is precies hetzelfde.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:09 schreef sinadO het volgende:
Ik kan niet met usenet omgaan en ik download niet genoeg om er moeite voor te willen doen. Bittorrent FTW!
Je bent zelf een illusiequote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |