maar zit ook waterkoeling op. en die vast met boutjes en daarvoor moet het moederbord uit de kastquote:
Rudolf.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:55 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
maar zit ook waterkoeling op. en die vast met boutjes en daarvoor moet het moederbord uit de kast
omdat dat niet aan mij ligt dat ik rudolf genoemd wordtquote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:58 schreef Fems het volgende:
[..]
Rudolf.
Waarom heeft je eigenlijk rulerofdeath en niet rudolfdeath?
Onee, dat is mijn schuld natuurlijk..quote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:01 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
omdat dat niet aan mij ligt dat ik rudolf genoemd wordt
jij mag het hoorquote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:09 schreef Fems het volgende:
[..]
Onee, dat is mijn schuld natuurlijk..
Maar dat komt omdat je naam ook op rudolfdeath lijkt. Maar het kan ook komen doordat ik altijd lees wat ik denk dat er staat, ik ben leeslectisch
Jij houdt wel van een drankje of niet?quote:
Christiaan kan echt niet omgaan met vrouwen héquote:
Mag ik terug slaan?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:20 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Christiaan kan echt niet omgaan met vrouwen hé![]()
Fems, rustig maar![]()
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:19 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Jij houdt wel van een drankje of niet?
Gewoon doenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:23 schreef Fems het volgende:
[..]
Nee, dat is zielig, want ik ben natuurlijk veel sterker en groter!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:26 schreef Fems het volgende:
[..]
, misschien heeft christiaan gewoon een vrouwenfobie en vind die het leuk om ze te slaan. Huiselijk geweld he. Misschien is zit het geestelijk niet helemaal goed. Arme jongen
Ja dat doe ik altijd als ik me goed wil voelen, met de vuist zo op het giegeltje. Huilen? Dan sla ik met de boksbeugel een paar tandtjes uit dat smoeltje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
GODVERDOMMEAls je hoort hoe het klokje thuis tikt, zit je niet in het café.
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:30 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Ja dat doe ik altijd als ik me goed wil voelen, met de vuist zo op het giegeltje. Huilen? Dan sla ik met de boksbeugel een paar tandtjes uit dat smoeltje.
GODVERDOMME
ik bescherm je wel hoorquote:
hardstikkequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |