Hehe nou zó fantastisch vond ik Prison Break ook weer niet , om alle afleveringen te houden. Alleen seizoen 1 was écht tof. De rest was wel redelijk vond ik.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:00 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik zit ook al terug te denken. Maar heb de oude series weggegooid, dus kan niet terugkijken
Film?Ben benieuwd wat ze daarmee gaan doen dan
Ow 2 afleveringen maar, geen film dus. Dat is een groot verschilquote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:01 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Hehe nou zó fantastisch vond ik Prison Break ook weer niet , om alle afleveringen te houden. Alleen seizoen 1 was écht tof. De rest was wel redelijk vond ik.
Ja, en er komen nog 2 afleveringen over hoe het de afgelopen 4 jaar is gegaan had ik ergens gelezen.
Goed en goed.. en met jou?quote:
Nee nee, 2 afleveringen én nog een filmquote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:04 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ow 2 afleveringen maar, geen film dus. Dat is een groot verschil
Seizoen 1 was geniaal! Daarna liep het al snel af. Vooral door alleverschillende complotten duurde en duurde het maar. Al moet ik zeggen dat de laatste paar afleveringen wel een goed einde eraan gaven. Al was het wel ineens erg snel en makkelijk hehe.
Ik wacht rustig afquote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:05 schreef Chr1st1aan het volgende:
Nee nee, 2 afleveringen én nog een film
Ja maar het mocht ook wel een keer dat einde, toen met Self dat je dacht dat het afgelopen was en ze genaaid werden had ik echt van "...weer een seizoen erbij", vond het wel mooi dat hij nu een kasplantje is.
quote:Na de rechtzaak - waarin hij The Company bloot stelde - werd hij in een busje vervoerd welke plots belaagd werd. Door het slim van de zijkant te filmen was het onduidelijk of die groep Kellerman omver knalde, of juist de beveiligers om hem heenZo hebben ze de optie open gelaten om hem nog terug te kunnen brengen, what they did
Opendag van de NS? beetje leuk?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:07 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Jup, naar het westen van het land geweest. Naar opendag van de NS geweest in Alkmaar
Ja heb me wel vermaakt, was een materieel show. Dus bijna al het materieel van de NS stond daar opgesteldquote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:09 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Opendag van de NS? beetje leuk?
en wat kan ik mij daarbij voorstellen?
Er begint niet eens een belletje rinkelenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:08 schreef Chr1st1aan het volgende:
Nieuwe serie gaat T-break heten(ja gejat van waar ik de quote heb hehe)
Ik heb het trouwens gevonden van Kellerman
[..]
De treinen enzo vind je interessant?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:10 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ja heb me wel vermaakt, was een materieel show. Dus bijna al het materieel van de NS stond daar opgesteld
Zal wel seizoen 3 zijn ofzo, ik weet het ook allemaal niet meer.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:10 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Er begint niet eens een belletje rinkelen
Jup, al vanaf kinds af aan.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:11 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
De treinen enzo vind je interessant?
Sla jij mij nu?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:12 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Zal wel seizoen 3 zijn ofzo, ik weet het ook allemaal niet meer.
Dan geloof ik wel dat je je goed hebt vermaakt vndaagquote:
Ik sla bijna iedereen hier de laatste dagen merk ikquote:
dan ligt het dus niet aan mijquote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:18 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Ik sla bijna iedereen hier de laatste dagen merk ik
Volg je de serie Supernatural? Of vind je horror niks an
Neequote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:19 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
dan ligt het dus niet aan mij
Nee, ook nog niet van gehoord.
Maar horror is niet geheel voor mij geschikt
NS heeft sinds enkele maanden nieuwe "sprinters" dat was wel interessant. Ook was er bij elk stel wel een machinist aanwezig, die dus wel mooie verhalen had, en technische/handelings vragen. Dus wel interessant als je in treinen interesseertquote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:15 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dan geloof ik wel dat je je goed hebt vermaakt vndaag
Nog wat leuke/nieuwe dingen gezien?
Hmm, misschien eens gaan downloadenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:20 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Nee
Is met 2 gasten die geesten etc. kapot maken die mensen vermoorden etc. Best geinig als je d'r van houdt.
Wat vind jij wel tof dan?
Owja de nieuwe sprinters, toen die hier voor het eerst werd ingezet, toen kregen we een 'ontbijtje' van de ns. Wel aardigquote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:21 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
NS heeft sinds enkele maanden nieuwe "sprinters" dat was wel interessant. Ook was er bij elk stel wel een machinist aanwezig, die dus wel mooie verhalen had, en technische/handelings vragen. Dus wel interessant als je in treinen interesseert
Aha, zelf heb ik Heroes tot aflevering 1/2 van seizoen 2 gezien dacht ik. Daarna was er een stop en toen heb ik nooit meer gedownload.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:22 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Hmm, misschien eens gaan downloaden
Tot nu toe alleen heroes, PB, lost, gossip girl gezien.
Reaper, House, 24 en dergeiljke vond ik niks
Tijdens de eerste twee afleveringen viel ik in slaap bij Housequote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:24 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Aha, zelf heb ik Heroes tot aflevering 1/2 van seizoen 2 gezien dacht ik. Daarna was er een stop en toen heb ik nooit meer gedownload.
Maar house is tof, kan me zo vinden in die kerel![]()
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:25 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Tijdens de eerste twee afleveringen viel ik in slaap bij House
Dat zijn voor ons "nieuwe sprinters" omdat die uit de randstad komen.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:23 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Owja de nieuwe sprinters, toen die hier voor het eerst werd ingezet, toen kregen we een 'ontbijtje' van de ns. Wel aardigdat geloof ik ja. Mooi dat je je vermaakt hebt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |