tvp voor de picsquote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:31 schreef Flammie het volgende:
Ik heb wat foto's op mijn GSM die ik hier een der dagen zal posten
woonplaats: Chiangmai Thailandquote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:31 schreef Flammie het volgende:
Omdat ik ze elke dag moet aanzien met hun gore praktijken open ik er een topic over![]()
Ik heb wat foto's op mijn GSM die ik hier een der dagen zal posten
Dus dáár lijkt hij op! Ik herkende hem al maar wist echt niet waarvan. Ik dacht eerst, da's mijn ex-werkgever.quote:
Goed ideequote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:35 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Maak foto's van sekstoeristen en chanteer ze, lijkt me een gouden business
Kneusquote:
En dat ook iddquote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:39 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]
Kneus
Verder natuurlijk bizar dat je als 60 jarige over een 12 jarig meisje of jongetje heen gaat, gebeurt helaas hier ook nog steeds alleen dan wat geheimzinniger en krijgt hij of zij een nieuwe fiets van papa, opa, oom, buurman enz.
Indd het is hun eigen schuld!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:45 schreef shain het volgende:
Ik wil niet veel zeggen hoor, maar ben je weleens in Thailand geweest.. Die jonge meiden trekken je van alle kanten om geneukt te worden, weliswaar voor geld, maar toch ze vragen er zelf om..
Hij zit nu al ongeveer een jaar in Thailand, klapharkquote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:45 schreef shain het volgende:
Ik wil niet veel zeggen hoor, maar ben je weleens in Thailand geweest.. Die jonge meiden trekken je van alle kanten om geneukt te worden, weliswaar voor geld, maar toch ze vragen er zelf om..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |