klacht onterecht plaatje maakt het wel weer goed topicquote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:11 schreef Demon_Hunter het volgende:
Mensen het is toch fucking niet normaal meer.. tong80 heeft 350.000 posts en word alleen maar afgekraakt door fuckin newbies met 141 posts totaal.. deze man verdient respect in plaats van het eeuwige afkraken..
Mijn 350000ste post draag ik op aan :
Het bewuste topic.
Klacht : Mensen die zeiken op tong80
[ afbeelding ]
Je hebt gelijk.. deze past er beter bij :quote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:12 schreef Frinkandelleman het volgende:
[..]
klacht onterecht plaatje maakt het wel weer goed topic
Ik heb geen commentaar op tong alleen maar respect.quote:
Haha jij hebt er nog geneens 300.. maarja over dat newb dingetje zal ik maar niet doorgaan .. wel een keurig user id overgensquote:
Nou de stugheid waarmee hij doorbaggert en gewoon 140 post per dag eruitperst .. ik weet niet ik denk dat we het onderschatten, ik bedoel ik zou het zelf niet trekken.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:17 schreef admiraal_anaal het volgende:
Maar hoezo respect voor Tong80? Ff serieus wat is zijn bijdrage behalve kuttopic, slappe oneliners, trieste teletekst nieuwsberichten?
Serieus wat is zijn bijdrage dat je respect hiervoor op kan brengen? Probeer me gewoon in te leven in andermans gedachte enzo
Datquote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:17 schreef admiraal_anaal het volgende:
Maar hoezo respect voor Tong80? Ff serieus wat is zijn bijdrage behalve kuttopic, slappe oneliners, trieste teletekst nieuwsberichten?
Serieus wat is zijn bijdrage dat je respect hiervoor op kan brengen? Probeer me gewoon in te leven in andermans gedachte enzo
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |