kee de sex met/ zonder namen heb ik al behandeldquote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:19 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ehm, liefde op het eerste gezicht: Houden van, seks met/zonder namen.
Tijgertjequote:
Waarom of is dat te impertinent?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:22 schreef Duimelot het volgende:
(hebben vanaf december geen contact gehad om elkaar echt los te kunnen laten)
-checkquote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:22 schreef Duimelot het volgende:
[..]
kee de sex met/ zonder namen heb ik al behandeld
houden vanik hou van alle mensen
liefde op het eerste gezicht blijkt achteraf vaak lust![]()
maar het bestaat echt wel heb het zelf meegemaakten toevallig kreeg ik vandaag een mailtje van hem.
(hebben vanaf december geen contact gehad om elkaar echt los te kunnen laten)
Je kan het niet laten he Rip?quote:
dit is speedchatquote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:24 schreef HeatWave het volgende:
Maar idd, dit is GEEN slowchatreeks. *check*.
Geld...quote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:26 schreef Belsezar het volgende:
Wellicht vervolg op E.T.
Nee, waarom? Zucht
Dat snap ik maar er zou een verbod op moeten komen gewoon.quote:
nee heb ik hier al wel vermeldquote:
Dat kan alleen maar fout gaanquote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:26 schreef Belsezar het volgende:
Wellicht vervolg op E.T.
Nee, waarom? Zucht
Ja, dat vind ik ook. Maar doen wij simpele fokkers daaraan he..quote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:27 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat snap ik maar er zou een verbod op moeten komen gewoon.
Oei, dat lijkt me wel erg moeilijk!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:28 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nee heb ik hier al wel vermeld
omdat we er geen toekomst in zagen, kan je nog zo verliefd zijn, onze leefwijze verschilde enorm en wilde/ konden dit niet veranderen.
en nu kan je zeggen, voor liefde kan alles.
Het had gekunt, maar ik had me schuldig gevoeld als hij bepaalde dingen zo zou moeten veranderen en verder konden we elkaar kort en sja je weet ook niet hoe en wat als die heftige verliefdheid veranderd in houden van enzo.
iig samen na lang wikken wegen en veel janken en moeilijk doen en toch elkaar opzoeken en onzself kwellen even echt gekapt met contact.
tot vandaag duswas leuk wat van m te lezen maar was niet meteen van vlinder de vlindertjes oehoehoeh dus dat is wel positief!
Misschien ben ik te nieuwsgierig, maar in hoeverre dan? Je hoeft toch niet direct te trouwen en als je LAT maakt het toch niet zoveel uit als je een beetje anders leeft?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:28 schreef Duimelot het volgende:
[..]
omdat we er geen toekomst in zagen, kan je nog zo verliefd zijn, onze leefwijze verschilde enorm en wilde/ konden dit niet veranderen.
Het had gekunt, maar ik had me schuldig gevoeld als hij bepaalde dingen zo zou moeten veranderen en verder konden we elkaar kort en sja je weet ook niet hoe en wat als die heftige verliefdheid veranderd in houden van enzo.
iig samen na lang wikken wegen en veel janken en moeilijk doen en toch elkaar opzoeken en onzself kwellen even echt gekapt met contact.
tot vandaag duswas leuk wat van m te lezen maar was niet meteen van vlinder de vlindertjes oehoehoeh dus dat is wel positief!
Dat is moeilijk zeg!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:28 schreef Duimelot het volgende:
Jaja, rustig aan.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:29 schreef Nouk84 het volgende:
BIJNA Weeeeekkkkeeeeeeennnnnnddddddddddddddddddddd!
Ik denk niet dat ik in dat half uur minstens 6 uur kan inhalen.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:30 schreef djayzz het volgende:
Jaja, rustig aan.
Je moet nog een half uur hard werken.
Haha, dat lijkt me ook onmogelijk iddquote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:31 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik in dat half uur minstens 6 uur kan inhalen.
Ben ik bijna vrij, "regent het harder dan ik hebben kan"quote:Je buien maken vlekken
Op mijn hagelwit humeur
Ik heb m'n handen op je heupen
Maar m'n hoofd is bij de deur
Ze zeggen dat het went
Ik heb het geprobeerd
Maar hoe ik het ook wend of keer
M'n huis beschermt niet meer
Het regent harder dan ik hebben kan
Harder dan ik drinken kan
Het regent harder dan de grond aankan
Harder dan ik hebben kan
Je buien zijn de wolken
Aan mijn hemelsblauw humeur
Ik heb m'n handen op je heupen
Maar m'n hoofd is bij de deur
Je ogen blijven grijs
Ontkennen elke kleur
Het is alsof hier niemand woont
Alsof er niets gebeurt
Harder dan ik hebben kan
Je buien zijn te donker
Voor mijn hemelsblauw humeur
Want mijn hoofd is in de wolken
En m'n hand al bij de deur
Harder dan ik hebben kan
Harder dan ik hebben kan
Harder dan ik hebben kan
quote:
Of je even bij zbbrox in bed wil duikenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:20 schreef zbbrox het volgende:
kweetniet hoor, maar ze noemen mij steeds god![]()
Precies.quote:
voor de anderen: yep heb er wel wat traantjes om gelatenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:29 schreef Ripley het volgende:
[..]
Misschien ben ik te nieuwsgierig, maar in hoeverre dan? Je hoeft toch niet direct te trouwen en als je LAT maakt het toch niet zoveel uit als je een beetje anders leeft?
Idemquote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:33 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
Ben ik bijna vrij, "regent het harder dan ik hebben kan"
Aha, nog ingewikkelderd dus... ({)quote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:34 schreef Duimelot het volgende:
[..]
voor de anderen: yep heb er wel wat traantjes om gelaten
nee klopt maar hij werkte dat was het enige stabiele in zijn leven alle andere dagen lag hij tot 5 uur in bed, dan naar vrienden en tot snachts stappen. De tijd dat we elkaar zagen leefde hij al anders dan zijn normale doen. En aan de ene kant vond hij het fijn, maar hij miste de andere dingen enorm. Hij had 2 jaar ervoor ook heel bewust voor dat soort leven gekozen. Ook bv voor geen kids en dan leert ie mij en 3 kids kennen
Hij is van karakter enorm correct en euh hoe noem je t. Iig vond hij het losse leven en verantwoordelijkheid niet te combineren en zou dan zich teveel verantwoordelijk gedragen en daar had hij juist niet voor gekozen.
zoiets
Ik zou dan gewoon daten op de weekenden dat je geen kids hebt en dan is het wel lekker om een beetje te stappen en te niksen toch? Maar goed, ik ben ook heel erg van de niet ontzettende close/benauwende relaties, het ligt er ook aanw at je beiden wilt en kuntquote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:34 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nee klopt maar hij werkte dat was het enige stabiele in zijn leven alle andere dagen lag hij tot 5 uur in bed, dan naar vrienden en tot snachts stappen. De tijd dat we elkaar zagen leefde hij al anders dan zijn normale doen. En aan de ene kant vond hij het fijn, maar hij miste de andere dingen enorm. Hij had 2 jaar ervoor ook heel bewust voor dat soort leven gekozen. Ook bv voor geen kids en dan leert ie mij en 3 kids kennen
Hij is van karakter enorm correct en euh hoe noem je t. Iig vond hij het losse leven en verantwoordelijkheid niet te combineren en zou dan zich teveel verantwoordelijk gedragen en daar had hij juist niet voor gekozen.
zoiets
Ook naar het werk gegaan met het 2 wielerig vervoersmiddel?quote:
Nee, een vervoersmiddel zonder dak...quote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:36 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
Ook naar het werk gegaan met het 2 wielerig vervoersmiddel?
Ai, dat is mooi klote idd. Hier slechts een paar druppels gelukkig.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:36 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
Ook naar het werk gegaan met het 2 wielerig vervoersmiddel?
Was ie nog jong ofzo? Lijkt me dat je na een tijd wel genoeg krijgt van het stap en zuipleven.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:34 schreef Duimelot het volgende:
[..]
zoiets
hier is nu een grote stort bui denk dat ik even w8 tot het "iets" minder is.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:37 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ai, dat is mooi klote idd. Hier slechts een paar druppels gelukkig.
What the... PVV maakt zich steeds belachelijkerquote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:38 schreef Belsezar het volgende:
PVV: Schaf dat België toch af:-Schaf-dat-België-toch-af.html
quote:
Maar dan is het nog steeds bijna weekendquote:
Johquote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:39 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
[..]
Maar dan is het nog steeds bijna weekend
Ik zet het zo op een zuipen denk ik. Ben vandaag in een klotestemming.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:39 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
[..]
Owquote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:40 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Ik zet het zo op een zuipen denk ik. Ben vandaag in een klotestemming.
Ik stem er zó weer op.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:39 schreef djayzz het volgende:
[..]
What the... PVV maakt zich steeds belachelijker
Thank god its fridayquote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:39 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
[..]
Ik doe mee. Met het zuipen dan.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:40 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Gewoon een klotestemming, heb je wel eens.quote:
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:38 schreef Feitosa het volgende:
Was ie nog jong ofzo? Lijkt me dat je na een tijd wel genoeg krijgt van het stap en zuipleven.
Ik heb tot m,n 29ste zo,n leven geleid, maar daarna had ik er wel genoeg van.
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:40 schreef Feitosa het volgende:
What's up?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:40 schreef Feitosa het volgende:
oh daar heb ik geen moeite mee maar hij draaide ploegendienstquote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:36 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik zou dan gewoon daten op de weekenden dat je geen kids hebt en dan is het wel lekker om een beetje te stappen en te niksen toch? Maar goed, ik ben ook heel erg van de niet ontzettende close/benauwende relaties, het ligt er ook aanw at je beiden wilt en kunt
ah ja, da's lastig jaquote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:45 schreef Duimelot het volgende:
[..]
oh daar heb ik geen moeite mee maar hij draaide ploegendienst
dus kwam vaak voor dat er dan heel wat weekenden tussenzaten
dus dat werkte gewoon niet
als ik nu met iemand echt wat serieuzers zou krijgen zal dat ook uit mijn vrije weekenden bestaan
euh ja 25quote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:38 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Was ie nog jong ofzo? Lijkt me dat je na een tijd wel genoeg krijgt van het stap en zuipleven.
Ik heb tot m,n 29ste zo,n leven geleid, maar daarna had ik er wel genoeg van. Tevens kregen vrienden van me een vriendin en die kakten in....
Als jij ze voor het open doel neerlegt...quote:
nee dat is me dan weer een beetje te vrij en weinigquote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:46 schreef Ripley het volgende:
[..]
ah ja, da's lastig jaOm nu eens inde twee maanden je geliefde te zien is ook wat
Niks mis meequote:
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:46 schreef Ripley het volgende:
[..]
ah ja, da's lastig jaOm nu eens inde twee maanden je geliefde te zien is ook wat
Bengeltjelief!quote:
En wat kwam daarvan??quote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:48 schreef Belsezar het volgende:
[..]
![]()
Ik zag een ex van me maar eens per jaar, en dan 3 weekjes en dan weer een jaar niet.
wil nu niet heel lullig zijn, maar hoe is dat afgelopen....quote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:48 schreef Belsezar het volgende:
[..]
![]()
Ik zag een ex van me maar eens per jaar, en dan 3 weekjes en dan weer een jaar niet.
Moet ik dat wéér uitleggen?quote:
Uiteraard. Mensen zijn nieuwsgierig.quote:
Een vriend van mij zit bij de landmacht, doet het regelmatig.. Of voor de keuring ofzo?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:47 schreef KudFokker het volgende:
Háá, dat ik komende 6 maanden niet bij de landmacht ga betekent ook dat ik vanavond een baapje mag roken!
Zuchtquote:
ja, zou keuring binnen 3 maanden hebben...quote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:51 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Een vriend van mij zit bij de landmacht, doet het regelmatig.. Of voor de keuring ofzo?
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:53 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nee, bedoel alleen maar dat het niet zo positief is als je deed overkomen.![]()
Je moeder op een bakfiets.....quote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:54 schreef KudFokker het volgende:
[..]
ja, zou keuring binnen 3 maanden hebben...
Maar heb nu die baan in Utrecht...
Net mijn deta. bureau gebeld, en maandag weet ik meer
Dan hebben we hier ook een bijeenkomst in een of ander theater en krijgen we meer duidelijkheid
Maar fawaka homie's, ik boek hem naar mijn osso, vanavond met mijn matties naar de fotto om die duku's te spenden en die chimeiden te hosselen, jeweetzelluffff
Eh. Doei?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:54 schreef KudFokker het volgende:
Maar fawaka homie's, ik boek hem naar mijn osso, vanavond met mijn matties naar de fotto om die duku's te spenden en die chimeiden te hosselen, jeweetzelluffff
En zich maar blijven afvragen waarom ie single isquote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:54 schreef KudFokker het volgende:
[..]
ja, zou keuring binnen 3 maanden hebben...
Maar heb nu die baan in Utrecht...
Net mijn deta. bureau gebeld, en maandag weet ik meer
Dan hebben we hier ook een bijeenkomst in een of ander theater en krijgen we meer duidelijkheid
Of blankquote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En zich maar blijven afvragen waarom ie single is.
Geen half werk. Niet zoals die gasten in amerika en zuid amerika. Back to the roots! Afrikaans zwart natuurlijk!quote:
Ja erg hequote:Op vrijdag 15 mei 2009 17:19 schreef HeatWave het volgende:
en weg is iedereen.
Ik blijf zelfs iets langer, anders moet ik wachten straks.
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 17:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
Dus nu is er niemand meer, ook leuk, kom ik even online
Hiquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.compact en kleverig.
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 17:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hi
Waarom ben je single en wat zoek je in een vrouw?Niet echt neeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ook ik zit te wachten tot ik weg kan hier, maar dat duurt nog heel even, dus wat smalltalk kan nog wel.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 17:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Niet echt nee.
Ook ik zit te wachten tot ik weg kan hier, maar dat duurt nog heel even, dus wat smalltalk kan nog wel.
Niet dusquote:Op vrijdag 15 mei 2009 17:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
O, wel snel graag, want ik ben ook weer zo weg
Ahquote:Op vrijdag 15 mei 2009 17:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Mijn niet-single leven consumeren
Dan wens ik je alvast een fijn weekend, ik ga plat liggen.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 17:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
[..]
Niet dus
Ik had eigenlijk al weg willen/moeten zijn, maar goed, dan maar een half uurtje later
dank jequote:
en dank je en een dikke kus en jij ook een fijn weekendquote:Op vrijdag 15 mei 2009 17:30 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dan wens ik je alvast een fijn weekend, ik ga plat liggen.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.compact en kleverig.
Nog erger is eigenlijk dat ik in plaats van dat ene paar dat ik nu in mijn tas heb zitten, eigenlijk liever 3 paar mee had genomenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 17:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
En waarom neem ik in godsnaam altijd een extra paar schoenen mee terwijl dat eigenlijk helemaal niet in mn tas past?
dat duurt nog wel even hoorquote:
Dat is irrelevantquote:
Wannabe-single.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 17:38 schreef HeatWave het volgende:
Oe, een heel topic in mijn eentje, compleet single zeg maar.
bon voyage!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 17:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
en nu ben ik weg, anders haal ik mn trein niet
Oh! Regen! Dat verklaart een boel?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 17:51 schreef Q. het volgende:
Hey! Waarom wordt het hier zo gruwelijk donker?
Echt?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 17:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
En waarom neem ik in godsnaam altijd een extra paar schoenen mee terwijl dat eigenlijk helemaal niet in mn tas past?
Daar kan je leuk mee toeren.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:09 schreef automatic_ het volgende:
Goedenavond! Ik heb een nieuwe fiets gekocht
Ja, dat vond ik ook! Nu moet ik dat nog gaan doen natuurlijk ;Pquote:
Leuke fiets.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:09 schreef automatic_ het volgende:
Goedenavond! Ik heb een nieuwe fiets gekocht
Dankje!quote:
want dan kunnen we er heen fietsen?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:17 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dankje!
Gezellig! Moeten we wel in het midden afspreken hè! Haha.
Veluwequote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:23 schreef zbbrox het volgende:
[..]
want dan kunnen we er heen fietsen?
veluwe ofzo.. Posbank op en af![]()
De Veluwe is voor ons niet het midden hoor, haha.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:23 schreef zbbrox het volgende:
[..]
want dan kunnen we er heen fietsen?
veluwe ofzo.. Posbank op en af![]()
ik heb geen fiets... mag ik gewoon dicht bij die van jou staan dan?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:24 schreef automatic_ het volgende:
[..]
De Veluwe is voor ons niet het midden hoor, haha.
Maar inderdaad! Dan fietsen we daarheen, showen onze fiets en daarna gaan we weer terug
Oke, dat magquote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:27 schreef zbbrox het volgende:
[..]
ik heb geen fiets... mag ik gewoon dicht bij die van jou staan dan?
Schandalig!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:50 schreef Murmeli het volgende:
mogge allemaalik ben weer thuis en heb vanaf nu een week vakantie
Awesomesauce!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:50 schreef Murmeli het volgende:
Jaquote:
plannen? wat is dat? ik doe eigenlijk nooit aan plannen makenquote:
Leukquote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:50 schreef Murmeli het volgende:
Misschienquote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:55 schreef Murmeli het volgende:
[..]
hebben brox en tijn een date vanavond?
Oeee leuk! Wanneer vertrekken jullie?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:50 schreef Murmeli het volgende:
Nooit? Kon zijn dat je al een week een afspraakje had om een filmpje te gaan kijken ofzo.. dat zou onder een plan kunnen vallen.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:55 schreef Murmeli het volgende:
[..]
plannen? wat is dat? ik doe eigenlijk nooit aan plannen maken
oh zo ja ik ga een weekje naar porto met kwaak....quote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:58 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Nooit? Kon zijn dat je al een week een afspraakje had om een filmpje te gaan kijken ofzo.. dat zou onder een plan kunnen vallen.
Met andere woorden, ga je nog wat doen anders dan bankaardappelen.
morgenmiddagquote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:57 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oeee leuk! Wanneer vertrekken jullie?
Okequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Lekker Port drinkenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:59 schreef Murmeli het volgende:
[..]
oh zo ja ik ga een weekje naar porto met kwaak....
dacht dat je dat al wist vandaar mijn vage reactie
Portugal? Oehhh.. dont drink the water of je hebt een week lang het toilet gezien.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:59 schreef Murmeli het volgende:
[..]
oh zo ja ik ga een weekje naar porto met kwaak....
dacht dat je dat al wist vandaar mijn vage reactie
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oke![]()
*geeft zbbrox een koekje*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat ben je toch al van ver gekomen met je rake opmerkingen
zo super om te zien he![]()
Dankjequote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:02 schreef Duimelot het volgende:
[..]
wat ben je toch al van ver gekomen met je rake opmerkingen
zo super om te zien he
Daar ben ik het echt mee eensquote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:02 schreef Duimelot het volgende:
[..]
zo super om te zien he
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oke![]()
*geeft zbbrox een koekje*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Koekjeeeeeee
Today we lived a thousand years
All we have is now
JAAAA lekker!!!quote:
ok zal ik niet doenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:00 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Portugal? Oehhh.. dont drink the water of je hebt een week lang het toilet gezien.
Leukie. Hoop dat je het weer mee hebt.En maak feuteuws!
grappig dat je dit zegt, ik dacht het ook maar durfde het niet echt op te schrijvenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:02 schreef Duimelot het volgende:
[..]
zo super om te zien he
en bedankt hequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dankjequote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:04 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Daar ben ik het echt mee eens![]()
Er zit een duidelijk verschil in posts van drie maanden terug en nu
Toppie Tijn!
Koekiemonsterquote:
Dat heb je wel gedaan.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:06 schreef Murmeli het volgende:
[..]
JAAAA lekker!!!
[..]
ok zal ik niet doenkwaak maakt sowieso foto's... ik waarschijnlijk ook wel.....
[..]
grappig dat je dit zegt, ik dacht het ook maar durfde het niet echt op te schrijven
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:08 schreef Duimelot het volgende:
[..]
en bedankt heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leuk liedje
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
quote:
Kijk, als je dat vol kan houden, dan komt echt alles op z'n pootjes terecht. Super joh!~quote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dankje![]()
![]()
Ik voel mij ook een heel ander persoon dan drie maanden geleden. Ik ga nu positiever door het leven.![]()
Ze liggen op de laatste plaats waar je zoekt.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:11 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ben even sokken zoeken van vriendinnetje van mn dochter, ze zijn zelf al bijna een halfuur aan t zoeken maar kunnen ze niet vinden
Jaquote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:12 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Kijk, als je dat vol kan houden, dan komt echt alles op z'n pootjes terecht. Super joh!~
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:08 schreef Duimelot het volgende:
[..]
en bedankt heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
All we have is now
Duim!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:11 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ben even sokken zoeken van vriendinnetje van mn dochter, ze zijn zelf al bijna een halfuur aan t zoeken maar kunnen ze niet vinden
[edit] GEVONDEN! [/edit]
Nope. Moet ff kijken wat ik er mee wil. Zoals het er nu naar uit ziet komt het op 2300 euro.. en dat vind ik toch wel iets te veel eigenlijk. Eens zien of het niet wat minder kan en dan voor minder geld..quote:
Klier.quote:
ik ga NIET luisterenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:14 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik ga NIET luisteren
nee ik doe t nietZonder te luisteren zit hij al in mijn hoofdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
die van t koekje wel deze schiet er zo nu even niet in en ik ga NIET nee NIET proberen hoe t ookalweer gingquote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:15 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Zonder te luisteren zit hij al in mijn hoofd![]()
Dat komt omdat je je gaat bedenken welke melodie daar bij hoort.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:15 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Zonder te luisteren zit hij al in mijn hoofd![]()
Wedden?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:16 schreef Duimelot het volgende:
[..]
die van t koekje wel deze schiet er zo nu even niet in en ik ga NIET nee NIET proberen hoe t ookalweer ging
ik weiger en t lukt gelukkig ook nietquote:
boekenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:16 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dat komt omdat je je gaat bedenken welke melodie daar bij hoort.
Zometeen ff boodschappen doen. En een paar boeken halen
Leuk deuntjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hoop voor je dat dit kan.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:14 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Duim!
[..]
Nope. Moet ff kijken wat ik er mee wil. Zoals het er nu naar uit ziet komt het op 2300 euro.. en dat vind ik toch wel iets te veel eigenlijk. Eens zien of het niet wat minder kan en dan voor minder geld..
14 SHADES OF GREY
Gelukkig nu die andere nog.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:18 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik weiger en t lukt gelukkig ook niet
door het weigeren het te proberen ben ik wel die van t koekje nu kwijt
Ja, haha. Volgens mij heb/had ik hem ook ergens als ringtone op mijn gsmquote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:16 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dat komt omdat je je gaat bedenken welke melodie daar bij hoort.
Zometeen ff boodschappen doen. En een paar boeken halen
Na een klier of elf.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Today we lived a thousand years
All we have is now
Van die paar meter kan je ook al nat worden.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:23 schreef Murmeli het volgende:
Oh de douche staat weer aan buiten
ben ik blij dat ik al mijn buitenklusjes al gehad heb voor vandaag. hoef alleen nog maar mn spullen in te pakken voor morgen en oja nog naar de kroeg lopen maar dat is maar een paar meter
Komt dat door fok?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dankje![]()
![]()
Ik voel mij ook een heel ander persoon dan drie maanden geleden. Ik ga nu positiever door het leven.![]()
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:25 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Na een klier of elf.
Kan je lachen om jezelf.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd.![]()
14 SHADES OF GREY
Niet alleen door fok. Ook door andere dingen.quote:
dat heb ik vanmiddag inderdaad ontdekt.... was niet fijn, maar daarna had ik een list verzonnen met het overstappen, zodat ik niet meer buiten hoefde te komen voordat het droog wasquote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Van die paar meter kan je ook al nat worden.
welke dingen?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Niet alleen door fok. Ook door andere dingen.
dat zal niet gebeuren, die god is een onwijs geile beer joh, die douwt hem er eerst inquote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:30 schreef Ofresca het volgende:
Hmmm, ik wil wel een god in bed.![]()
Maar geen onbevlekte ontvangenis a.u.b.
Ach je wordt vanzelf wel weer droog.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:29 schreef Murmeli het volgende:
[..]
dat heb ik vanmiddag inderdaad ontdekt.... was niet fijn, maar daarna had ik een list verzonnen met het overstappen, zodat ik niet meer buiten hoefde te komen voordat het droog was
Dat is lastig om uit te leggen.quote:
Het hoeft ook niet precies verklaard te worden. Als je maar wat blijer bent.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:36 schreef tijnbrein het volgende:
Dat is lastig om uit te leggen.Maar ik heb nu eindelijk de knop kunnen omzetten en ik probeer verder te gaan met mij leven. Dit lukt niet altijd maar ik ben wel op de goede weg. Het lukt mij steeds beter om uit een negatieve gedachten spiraal te komen.
Zie vorige post.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:30 schreef vencodark het volgende:
[..]
+ 1. Had dat antwoord van Tijn al verwacht trouwens
Heet je Maria dan?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:30 schreef Ofresca het volgende:
Hmmm, ik wil wel een god in bed.![]()
Maar geen onbevlekte ontvangenis a.u.b.
Is er ook zo´n godin?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:33 schreef Murmeli het volgende:
[..]
dat zal niet gebeuren, die god is een onwijs geile beer joh, die douwt hem er eerst in
knop omzetten klinkt goed. de opmerking het is maar water trouwens ook, heerlijk relativerendquote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ach je wordt vanzelf wel weer droog.![]()
Het is maar water.![]()
[..]
Dat is lastig om uit te leggen.Maar ik heb nu eindelijk de knop kunnen omzetten en ik probeer verder te gaan met mij leven. Dit lukt niet altijd maar ik ben wel op de goede weg. Het lukt mij steeds beter om uit een negatieve gedachten spiraal te komen.
Ja dat is waar.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:37 schreef vencodark het volgende:
[..]
Het hoeft ook niet precies verklaard te worden. Als je maar wat blijer bent.
mn haar gaat er alleen o irritant van krullen van een paar spetters waterquote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:38 schreef Murmeli het volgende:
[..]
knop omzetten klinkt goed. de opmerking het is maar water trouwens ook, heerlijk relativerend
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:39 schreef Duimelot het volgende:
sommige mensen zijn gewoon zoooooooooooooo ontzettende etters he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waar hadden we ook weer om gewed?Those who dream by night in the dusty recesses of their mind, wake in the morning to find that it was vanity.
But the dreamers of the day are dangerous people, for they dream their dreams with open eyes, and make them come true.
Das toch lief!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:39 schreef Duimelot het volgende:
[..]
mn haar gaat er alleen o irritant van krullen van een paar spetters water
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:39 schreef Duimelot het volgende:sommige mensen zijn gewoon zoooooooooooooo ontzettende etters he
Pwéé pwepwe pwéé pwepwe pwepwepwééééé.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hihi
All we have is now
Hier op FOK! natuurlijk.quote:
Ja, en ik ga ook steeds meer in mijzelf geloven.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:38 schreef Murmeli het volgende:
[..]
knop omzetten klinkt goed. de opmerking het is maar water trouwens ook, heerlijk relativerend
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:39 schreef Duimelot het volgende:
sommige mensen zijn gewoon zoooooooooooooo ontzettende etters he
Tatata. enzSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
14 SHADES OF GREY
Zolang ik mijn zin krijg niet hoorquote:
Tja, internet he. Waar wijven bloedmooi zijn , alle kerels een lul van een meter hebben en de kinderen politieagenten zijn.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hier op FOK! natuurlijk.Waar anders?
[..]
Andersomquote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:40 schreef Murmeli het volgende:
[..]
wil jij een godin die ergens wat indouwt bij jou?
Nee ik bij haar natuurlijkquote:
Neequote:
quote:
Alleen maar beterquote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:44 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik een **** durf t gewoon niet eens te tikken
sloerie?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:44 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik een **** durf t gewoon niet eens te tikken
Gezelligquote:
Ik wist dat er een zwak punt zat in mijn plan.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:43 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Tja, internet he. Waar wijven bloedmooi zijn , alle kerels een lul van een meter hebben en de kinderen politieagenten zijn.
Eerst zien dan geloven.
ik geloof er niks meer vanquote:
Ik denk de laatstequote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:45 schreef Murmeli het volgende:
[..]
sloerie?
hoer?
slet?
doos?
schatje?
maagd?
vertel duim...wat ben je dan?
Sjoelen wel als in.. die bak met die gaten en steentjes.. toch?quote:
Ik wil wel helpen met zoekenquote:
Bof er komt zo wel eentje langs die goed is hoor.quote:
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:47 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Sjoelen wel als in.. die bak met die gaten en steentjes.. toch?
En jij bent altijd welkom
Maar echte vriendinnen delen toch alles.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:48 schreef Murmeli het volgende:
Oh ofresca dan zoeken wij wel samen naar goden hoor
moeten we elkaar alleen niet de hel intrappen als we dezelfde willen... maar volgens mij kunnen we ze wel verdelen op leeftijd
Gezellig! Dat denk ik ook. Waar val jij op dan?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:48 schreef Murmeli het volgende:
Oh ofresca dan zoeken wij wel samen naar goden hoor
moeten we elkaar alleen niet de hel intrappen als we dezelfde willen... maar volgens mij kunnen we ze wel verdelen op leeftijd
Yup. Ik heb nog ergens een sjoelbak. Kunnen we een leuk toernooitje houden.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:47 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Sjoelen wel als in.. die bak met die gaten en steentjes.. toch?
En jij bent altijd welkom
qua leeftijd? ehhh laten we zeggen alles boven de 30...quote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:49 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Gezellig! Dat denk ik ook. Waar val jij op dan?
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:50 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Yup. Ik heb nog ergens een sjoelbak. Kunnen we een leuk toernooitje houden.
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Maar echte vriendinnen delen toch alles.
Een god in bed kun je natuurlijk niet voor jezelf houden.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:54 schreef Murmeli het volgende:
[..]
is ook goed hoor! als ofresca ook een beetje lekker is
Een trio is iets anders dan delenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:54 schreef Murmeli het volgende:
[..]
is ook goed hoor! als ofresca ook een beetje lekker is
Oh, dan komt het qua leeftijd helemaal goed! Dan maakt het ook niet meer uit of we op dezelfde types vallen.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:54 schreef Murmeli het volgende:
[..]
qua leeftijd? ehhh laten we zeggen alles boven de 30...
of eigenlijk nog liever boven de 35 ofzo.... of ze moeten een beetje volwassen zijn (heb een collega van bijna 31 en die is zo jammiealtijd goed voor het uitzicht)
en verder: ehhhh dat is een lastige...eigenlijk donker haar en donkere ogen en dun en meestal niet al te lang hoewel ik langer mooier vindt eigenlijk. maar nu ehhh lang blond kaal en stevig???
Het is ook een goede vraag op wat voor type val je.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:54 schreef Murmeli het volgende:
[..]
qua leeftijd? ehhh laten we zeggen alles boven de 30...
of eigenlijk nog liever boven de 35 ofzo.... of ze moeten een beetje volwassen zijn (heb een collega van bijna 31 en die is zo jammiealtijd goed voor het uitzicht)
en verder: ehhhh dat is een lastige...eigenlijk donker haar en donkere ogen en dun en meestal niet al te lang hoewel ik langer mooier vindt eigenlijk. maar nu ehhh lang blond kaal en stevig???
Beantwoord 'm dan maar.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het is ook een goede vraag op wat voor type val je.
mijquote:
kan je mij nog wel missenquote:
Rood haar, bleek huidje.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het is ook een goede vraag op wat voor type val je.
Zin in een Intergalactic Gargle-Blaster?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:07 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Rood haar, bleek huidje.Sproetjes wellicht.
Dat is een lastig vraag. Maar kwa uiterlijk val ik op donker haar en stevig. Verder eigenlijk geen idee.quote:
WAHHH AHHHH!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:11 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Zin in een Intergalactic Gargle-Blaster?
Wat dan?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:07 schreef vencodark het volgende:
[..]
Maybe so, maar niet hier op fok want...je bent er.![]()
Ik mis iets in het gesprek.
Mooi rood is inderdaad niet lelijk.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:07 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Rood haar, bleek huidje.Sproetjes wellicht.
Okequote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:13 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Maar het ging ineens zo snel.
Zag net pas dat je een handdoek meehad.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:12 schreef zbbrox het volgende:
[..]
WAHHH AHHHH!
tenx!volgende rondje is van mij
Zo onschuldig.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:15 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik snap deze niet denk ik geloof ik ofzo
quote:
Hoiquote:
Innerlijk is belangrijker dan uiterlijk. Maar dat vind ik moeilijk om te zeggen wat ik nu leuk vind.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:15 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Wat zijn jullie allemaal oppervlakkig. Dat het weer alleen maar over uiterlijk gaat!
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:18 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Zo onschuldig.
http://www.urbandictionar(...)ropping%20the%20Soap
Tja, een innerlijk is moeilijk te zien. Ik begin wel bij het uiterlijk en dan eens zien of het innerlijk ook leuk is.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Innerlijk is belangrijker dan uiterlijk. Maar dat vind ik moeilijk om te zeggen wat ik nu leuk vind.
Maar wat maakt dat ik iemand leuk vind, is toch veel meer innerlijk dan uiterlijk.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:21 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Tja, een innerlijk is moeilijk te zien. Ik begin wel bij het uiterlijk en dan eens zien of het innerlijk ook leuk is.
zbbroxquote:
Life is a rocky road..quote:
kan jij sex hebben dan met iemand die je lelijk vindt?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:23 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Maar wat maakt dat ik iemand leuk vind, is toch veel meer innerlijk dan uiterlijk.
Life is a tunnel, with dark liiiight at the end..quote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:30 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Life is a rocky road..
Life is a cosmic symphony..
oh wie?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:28 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Murm! Ik heb een zelfgenoemde god in bed gevonden!
Lijkt me niet...toch?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:30 schreef Murmeli het volgende:
[..]
kan jij sex hebben dan met iemand die je lelijk vindt?
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:30 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Life is a rocky road..
Life is a cosmic symphony..
Hows yours liaantje?
Nee, maar uiterlijk maakt dat ik iemand interessant of lekker vind. Niet leuk.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:30 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Mee eens.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:21 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Tja, een innerlijk is moeilijk te zien. Ik begin wel bij het uiterlijk en dan eens zien of het innerlijk ook leuk is.
Hoi Leannequote:
Gelukkig begin ik dat ook steeds meer te ontdekken.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:23 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Maar wat maakt dat ik iemand leuk vind, is toch veel meer innerlijk dan uiterlijk.
Nee ik denk van niet.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:30 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Life is life.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Life is a tunnel, with dark liiiight at the end..
En ik naar Schiphol. Toedels!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:34 schreef Q. het volgende:
[..]
Heuj!
Anyway. Ik ben naar Amsterdam. Tot ooit.
lekker is voorwaarde dat je op iemand kan vallen. is iemand niet lekker dan kan je er geen sex mee hebben dus ook niet verliefd op worden. dus.... iemand moet toch in zekere mate mooi zijn of althans moet je die mooi vinden.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:33 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Nee, maar uiterlijk maakt dat ik iemand interessant of lekker vind. Niet leuk.
sja ik vraag me af hoe ik dat ooit moet gaan doen, maar misschien hoef je dan ook niet meer te sexen, ben je gewoon vriendjes.....quote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:36 schreef Duimelot het volgende:
uiterlijk wordt zo overrated uiteindelijke doel (bij n relatie dan) is toch samen oud te worden
en dus ook gerimpeld en uitgehangen met levervlekken en mannen krijgen dan een grote neus en flaporen enzo
Hoi Tijnquote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mee eens.![]()
[..]
Hoi Leanne![]()
[..]
Gelukkig begin ik dat ook steeds meer te ontdekken.
Ben ik het niet mee eens. Iemand hoeft niet lekker te zijn om er seks mee te kunnen hebben. Lelijk is weer een ander verhaal.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:36 schreef Murmeli het volgende:
[..]
lekker is voorwaarde dat je op iemand kan vallen. is iemand niet lekker dan kan je er geen sex mee hebben dus ook niet verliefd op worden. dus.... iemand moet toch in zekere mate mooi zijn of althans moet je die mooi vinden.
dus ik zeg: uiterlijk is prio 1
Zo lang je maar gelukkig bent met elkaar toch.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:36 schreef Duimelot het volgende:
uiterlijk wordt zo overrated uiteindelijke doel (bij n relatie dan) is toch samen oud te worden
en dus ook gerimpeld en uitgehangen met levervlekken en mannen krijgen dan een grote neus en flaporen enzo
Leuk?quote:
geen sex meer no way!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:37 schreef Murmeli het volgende:
[..]
sja ik vraag me af hoe ik dat ooit moet gaan doen, maar misschien hoef je dan ook niet meer te sexen, ben je gewoon vriendjes.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |