kee de sex met/ zonder namen heb ik al behandeldquote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:19 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ehm, liefde op het eerste gezicht: Houden van, seks met/zonder namen.
Tijgertjequote:
Waarom of is dat te impertinent?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:22 schreef Duimelot het volgende:
(hebben vanaf december geen contact gehad om elkaar echt los te kunnen laten)
-checkquote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:22 schreef Duimelot het volgende:
[..]
kee de sex met/ zonder namen heb ik al behandeld
houden vanik hou van alle mensen
liefde op het eerste gezicht blijkt achteraf vaak lust![]()
maar het bestaat echt wel heb het zelf meegemaakten toevallig kreeg ik vandaag een mailtje van hem.
(hebben vanaf december geen contact gehad om elkaar echt los te kunnen laten)
Je kan het niet laten he Rip?quote:
dit is speedchatquote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:24 schreef HeatWave het volgende:
Maar idd, dit is GEEN slowchatreeks. *check*.
Geld...quote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:26 schreef Belsezar het volgende:
Wellicht vervolg op E.T.
Nee, waarom? Zucht
Dat snap ik maar er zou een verbod op moeten komen gewoon.quote:
nee heb ik hier al wel vermeldquote:
Dat kan alleen maar fout gaanquote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:26 schreef Belsezar het volgende:
Wellicht vervolg op E.T.
Nee, waarom? Zucht
Ja, dat vind ik ook. Maar doen wij simpele fokkers daaraan he..quote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:27 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat snap ik maar er zou een verbod op moeten komen gewoon.
Oei, dat lijkt me wel erg moeilijk!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:28 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nee heb ik hier al wel vermeld
omdat we er geen toekomst in zagen, kan je nog zo verliefd zijn, onze leefwijze verschilde enorm en wilde/ konden dit niet veranderen.
en nu kan je zeggen, voor liefde kan alles.
Het had gekunt, maar ik had me schuldig gevoeld als hij bepaalde dingen zo zou moeten veranderen en verder konden we elkaar kort en sja je weet ook niet hoe en wat als die heftige verliefdheid veranderd in houden van enzo.
iig samen na lang wikken wegen en veel janken en moeilijk doen en toch elkaar opzoeken en onzself kwellen even echt gekapt met contact.
tot vandaag duswas leuk wat van m te lezen maar was niet meteen van vlinder de vlindertjes oehoehoeh dus dat is wel positief!
Misschien ben ik te nieuwsgierig, maar in hoeverre dan? Je hoeft toch niet direct te trouwen en als je LAT maakt het toch niet zoveel uit als je een beetje anders leeft?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:28 schreef Duimelot het volgende:
[..]
omdat we er geen toekomst in zagen, kan je nog zo verliefd zijn, onze leefwijze verschilde enorm en wilde/ konden dit niet veranderen.
Het had gekunt, maar ik had me schuldig gevoeld als hij bepaalde dingen zo zou moeten veranderen en verder konden we elkaar kort en sja je weet ook niet hoe en wat als die heftige verliefdheid veranderd in houden van enzo.
iig samen na lang wikken wegen en veel janken en moeilijk doen en toch elkaar opzoeken en onzself kwellen even echt gekapt met contact.
tot vandaag duswas leuk wat van m te lezen maar was niet meteen van vlinder de vlindertjes oehoehoeh dus dat is wel positief!
Dat is moeilijk zeg!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:28 schreef Duimelot het volgende:
Jaja, rustig aan.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:29 schreef Nouk84 het volgende:
BIJNA Weeeeekkkkeeeeeeennnnnnddddddddddddddddddddd!
Ik denk niet dat ik in dat half uur minstens 6 uur kan inhalen.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:30 schreef djayzz het volgende:
Jaja, rustig aan.
Je moet nog een half uur hard werken.
Haha, dat lijkt me ook onmogelijk iddquote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:31 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik in dat half uur minstens 6 uur kan inhalen.
Ben ik bijna vrij, "regent het harder dan ik hebben kan"quote:Je buien maken vlekken
Op mijn hagelwit humeur
Ik heb m'n handen op je heupen
Maar m'n hoofd is bij de deur
Ze zeggen dat het went
Ik heb het geprobeerd
Maar hoe ik het ook wend of keer
M'n huis beschermt niet meer
Het regent harder dan ik hebben kan
Harder dan ik drinken kan
Het regent harder dan de grond aankan
Harder dan ik hebben kan
Je buien zijn de wolken
Aan mijn hemelsblauw humeur
Ik heb m'n handen op je heupen
Maar m'n hoofd is bij de deur
Je ogen blijven grijs
Ontkennen elke kleur
Het is alsof hier niemand woont
Alsof er niets gebeurt
Harder dan ik hebben kan
Je buien zijn te donker
Voor mijn hemelsblauw humeur
Want mijn hoofd is in de wolken
En m'n hand al bij de deur
Harder dan ik hebben kan
Harder dan ik hebben kan
Harder dan ik hebben kan
quote:
Of je even bij zbbrox in bed wil duikenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:20 schreef zbbrox het volgende:
kweetniet hoor, maar ze noemen mij steeds god![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |