Ik haat Femke, ik haat 'r.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:00 schreef golfer het volgende:
2 stamgasten dus weer: Femke en Peter Paul.
Ik ben geen publieke figuur, dus er is een groot verschil, je weet niet wie ik ben.quote:
Ik ga op haar stemmenquote:
Dus jij stelt je gelukkig alleen zo aan bij publieke figuren. Okay, dat siert je.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:11 schreef Lkw het volgende:
[..]
Ik ben geen publieke figuur, dus er is een groot verschil.
Maar je mag het zeggen hoor, geen probleem.
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:11 schreef .txt het volgende:
Wat een linkse tafel, beeeeeeeeeeeuuuuuuuuuh.
2nd that.. is dat tegenwoordig de vaste tafeldame..quote:
we zijn er doorheen..quote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:12 schreef golfer het volgende:
Rot op met dat gelul over het songfestival.
Geert Wilders wilde weer niet.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:11 schreef .txt het volgende:
Wat een linkse tafel, beeeeeeeeeeeuuuuuuuuuh.
Nogmaals, ik stel me niet aan. Ik voel werkelijk haat, ik mag haar voor geen meter. Het is wellicht niet netjes, maar ik kan er ook niks aan doen. 't Is zo.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:12 schreef Stali het volgende:
[..]
Dus jij stelt je gelukkig alleen zo aan bij publieke figuren. Okay, dat siert je.
Lkw toch ..vroeger was ze zo mooiquote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:14 schreef Lkw het volgende:
[..]
Nogmaals, ik stel me niet aan. Ik voel werkelijk haat, ik mag haar voor geen meter. Het is wellicht niet netjes, maar ik kan er ook niks aan doen. 't Is zo.
Tja, vroeger hequote:
Daar hebben ze nou op FOK! het praatgroepje POL voor opgericht, aansteller.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:14 schreef Lkw het volgende:
[..]
Nogmaals, ik stel me niet aan. Ik voel werkelijk haat, ik mag haar voor geen meter. Het is wellicht niet netjes, maar ik kan er ook niks aan doen. 't Is zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop