abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69056575
Iedere Fok!ker kent het wel (immers, mooie vrouwen poepen niet en dit is Fok!). Je zit veilig opgesloten in je huis, er is niemand anders. Je voelt de druk opkomen en je komt op het idee te gaan poepen, op zich geen slecht idee. Voordat je naar de naar de toilet gaat, pak je nog even iets te lezen (Echte bazen lezen op de wc ja ). In mijn geval pak ik een mooie Donald Duck uit het jaar 2002 (Nr. 39) en loop ermee naar het toilet.

Eenmaal op het toilet zittend komt de ontlading, het poepgedeelte, heerlijk! Al lezend denk je na over hoe geweldig het gevoel van poepen wel niet is en lach je nog even om Donald die ruzie heeft met buurman Bolderbast. Maar dan gaat ineens de bel! Wat kun je hier tegen doen, je kan niet je broek in een keer ophijsen en met een vieze reet naar de deur toe wandelen want dat ruikt degene die aanbelt. Mijn keuze was dan ook om rustig mijn kont af te vegen en maar zien of ik op tijd ben. Het mocht niet zo zijn.. Nu weet ik dus niet wie er heeft aangebeld, en misschien was het wel belangrijk

Klacht: Bel die gaat als je lekker zit te poepen en je kan er niks tegen doen

Samenvatting: Zie 'Klacht:'
We are living in a material world, and I am a material girl
  vrijdag 15 mei 2009 @ 14:37:33 #2
201197 kabelhaspel
Keep on rollin'!
pi_69056696
Zelfde als je een belangrijk pakketje verwacht
Goed verhaal. Lekker kort.
  vrijdag 15 mei 2009 @ 14:38:00 #3
163094 Ladidadida
En zo is het. En niet anders.
pi_69056714
Grapje
Op vrijdag 6 februari 2009 08:48 schreef ajf het volgende:
Cada día te quiero más que ayer y menos que mañana O+
  vrijdag 15 mei 2009 @ 14:38:24 #4
163094 Ladidadida
En zo is het. En niet anders.
pi_69056725
Bah nu heb ik in een poeptopic gepost
Op vrijdag 6 februari 2009 08:48 schreef ajf het volgende:
Cada día te quiero más que ayer y menos que mañana O+
  vrijdag 15 mei 2009 @ 14:38:47 #5
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_69056745
herkenbaar

Tevens gebeld worden tijdens poepen en zien dat het niet zomaar iemand is, maar best belangrijk maar niet willen opnemen omdat je het kunt horen dat je een bolus aan het draaien bent (geluid van het draaien en hol klinkend wc-hokje) is ook kut
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
  vrijdag 15 mei 2009 @ 14:39:08 #6
225619 BELASTING
Nu nóg makkelijker
pi_69056756
Shit hee, wat een schijtklacht.
Leuker kunnen we het niet maken. Wel makkelijker.
Een topic over verstandig FOK!ken.
'Roestige daken, vochtige kelders'
  Moderator vrijdag 15 mei 2009 @ 14:39:09 #7
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_69056785
Hoe kan iemand die aanbelt nou belangrijk zijn als je niemand verwacht? Als ik lekker zit kom er nieteens voor van de bank. Laat staan van de WC tijdens een sessie.
pi_69056790
Donald Duck
More oneness, less categories
Open hearts, no strategies
Decisions based upon faith and not fear
People who live right now and right here
pi_69056794
goede klacht. ik ben daar ook geweest.
pi_69056831
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 14:38 schreef jagga het volgende:
herkenbaar

Tevens gebeld worden tijdens poepen en zien dat het niet zomaar iemand is, maar best belangrijk maar niet willen opnemen omdat je het kunt horen dat je een bolus aan het draaien bent (geluid van het draaien en hol klinkend wc-hokje) is ook kut
dat draaien ja.. rotgeluid door de telefoon
pi_69056843
Hang dan ook ff een briefje op je deur met "Ben poepen, even gedult a.ub"
  Trouwste user 2022 vrijdag 15 mei 2009 @ 14:42:03 #13
7889 tong80
Spleenheup
pi_69056861
Mensen die je bellen als ze zitten te poepen is pas erg.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Moderator vrijdag 15 mei 2009 @ 14:43:09 #14
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
  vrijdag 15 mei 2009 @ 14:44:39 #15
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_69056969
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 14:43 schreef jitzzzze het volgende:

[..]

Die ken ik gelukkig niet
niet?
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
pi_69056976
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 14:41 schreef knox_ het volgende:
Hang dan ook ff een briefje op je deur met "Ben poepen, even gedult a.ub"
Als ik geduld met een t schrijf gaan ze meteen weg en komen ze nooit meer terug
pi_69057006
Diegene aan de deur heeft heus wel door dat jij met je rooie kop net een bruine vlerk eruit hebt lopen persen als je gehaast en met je gulp nog open aan de deur verschijnt.

Helemaal vervelend als je weet dat je bij de éénnalaatste keer vegen je hebt gevoeld dat je vinger door het papier schoot en over je anus streelde, daarmee de poep meevegend en dat het onder je nagels kwam. Het kan zomaar zijn dat je dit na het bezoek aan de deur vergeten bent en dat je 5 minuten later op de bank in je neus pulkt en opeens je poepvinger weer ruikt!!!
pi_69057050
quote:
herkenbaar

Wilde ik ook al eens een klacht over openen, maar dit overkwam me vandaag dus
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 14:39 schreef LoggedIn het volgende:
Hoe kan iemand die aanbelt nou belangrijk zijn als je niemand verwacht? Als ik lekker zit kom er nieteens voor van de bank. Laat staan van de WC tijdens een sessie.
Ik heb een leven, mensen komen wel eens langs en dat kan onverwacht belangrijk zijn Of ben jij zo iemand die medelijden heeft met de man van de aanslag op Koninginnedag en wordt er bij jou ook maar hooguit 1x per jaar aangebeld?
pi_69057052
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 14:42 schreef tong80 het volgende:
Mensen die je bellen als ze zitten te poepen is pas erg.

Die druk ik altijd weg.

Vat je 'm? Die DRUK ik altijd weg.

Snap je? Dat ik dan het woord "drukken" op twee manieren gebruik. "Drukken."

Zie je?

De ene is het wegdrukken van iemand met wie je een telefoongesprek voert en het andere beteken, jawel, poepen!

Begrijp je? Die D-R-U-K ik altijd weg.

pi_69057054
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 14:45 schreef r3gi3boy het volgende:
Diegene aan de deur heeft heus wel door dat jij met je rooie kop net een bruine vlerk eruit hebt lopen persen als je gehaast en met je gulp nog open aan de deur verschijnt.

Helemaal vervelend als je weet dat je bij de éénnalaatste keer vegen je hebt gevoeld dat je vinger door het papier schoot en over je anus streelde, daarmee de poep meevegend en dat het onder je nagels kwam. Het kan zomaar zijn dat je dit na het bezoek aan de deur vergeten bent en dat je 5 minuten later op de bank in je neus pulkt en opeens je poepvinger weer ruikt!!!
Hier spreekt iemand uit ervaring
pi_69057072
quote:

Wat een geluk dat ik mijn handen was
  vrijdag 15 mei 2009 @ 14:47:40 #22
230788 n8n
Pragmatisch
pi_69057076
Hang een disclaimer aan de voordeur als je moet.
Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
pi_69057110
quote:
herkenbaar

Je kunt toch tijdens het telefoneren ophouden met poepen?
Gewoon de kringspier stevig dichtknijpen.
2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.
pi_69057142
quote:
Ik wil niet weten waar deze gedachten vandaan komen
pi_69057176
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 14:48 schreef jeroen25 het volgende:

[..]

Je kunt toch tijdens het telefoneren ophouden met poepen?
Gewoon de kringspier stevig dichtknijpen.
Galmt je stem nog lekker na in de wc/badkamer waardoor de persoon aan de telefoon kan horen dat plast/poept
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')