Dan wacht ik altijdquote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:37 schreef kabelhaspel het volgende:
Zelfde als je een belangrijk pakketje verwacht
dat draaien ja.. rotgeluid door de telefoonquote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:38 schreef jagga het volgende:
herkenbaar
Tevens gebeld worden tijdens poepen en zien dat het niet zomaar iemand is, maar best belangrijk maar niet willen opnemen omdat je het kunt horen dat je een bolus aan het draaien bent (geluid van het draaien en hol klinkend wc-hokje) is ook kut
Die ken ik gelukkig nietquote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:42 schreef tong80 het volgende:
Mensen die je bellen als ze zitten te poepen is pas erg.
niet?quote:
Als ik geduld met een t schrijf gaan ze meteen weg en komen ze nooit meer terugquote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:41 schreef knox_ het volgende:
Hang dan ook ff een briefje op je deur met "Ben poepen, even gedult a.ub"
Wilde ik ook al eens een klacht over openen, maar dit overkwam me vandaag dusquote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:38 schreef jagga het volgende:
herkenbaar
Tevens gebeld worden tijdens poepen en zien dat het niet zomaar iemand is, maar best belangrijk maar niet willen opnemen omdat je het kunt horen dat je een bolus aan het draaien bent (geluid van het draaien en hol klinkend wc-hokje) is ook kut
Ik heb een leven, mensen komen wel eens langs en dat kan onverwacht belangrijk zijnquote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:39 schreef LoggedIn het volgende:
Hoe kan iemand die aanbelt nou belangrijk zijn als je niemand verwacht? Als ik lekker zit kom er nieteens voor van de bank. Laat staan van de WC tijdens een sessie.
Die druk ik altijd weg.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:42 schreef tong80 het volgende:
Mensen die je bellen als ze zitten te poepen is pas erg.
Hier spreekt iemand uit ervaringquote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:45 schreef r3gi3boy het volgende:
Diegene aan de deur heeft heus wel door dat jij met je rooie kop net een bruine vlerk eruit hebt lopen persen als je gehaast en met je gulp nog open aan de deur verschijnt.
Helemaal vervelend als je weet dat je bij de éénnalaatste keer vegen je hebt gevoeld dat je vinger door het papier schoot en over je anus streelde, daarmee de poep meevegend en dat het onder je nagels kwam. Het kan zomaar zijn dat je dit na het bezoek aan de deur vergeten bent en dat je 5 minuten later op de bank in je neus pulkt en opeens je poepvinger weer ruikt!!!
Wat een geluk dat ik mijn handen wasquote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:45 schreef r3gi3boy het volgende:
Diegene aan de deur heeft heus wel door dat jij met je rooie kop net een bruine vlerk eruit hebt lopen persen als je gehaast en met je gulp nog open aan de deur verschijnt.
Helemaal vervelend als je weet dat je bij de éénnalaatste keer vegen je hebt gevoeld dat je vinger door het papier schoot en over je anus streelde, daarmee de poep meevegend en dat het onder je nagels kwam. Het kan zomaar zijn dat je dit na het bezoek aan de deur vergeten bent en dat je 5 minuten later op de bank in je neus pulkt en opeens je poepvinger weer ruikt!!!
Je kunt toch tijdens het telefoneren ophouden met poepen?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:38 schreef jagga het volgende:
herkenbaar
Ik wil niet weten waar deze gedachten vandaan komenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:45 schreef r3gi3boy het volgende:
Galmt je stem nog lekker na in de wc/badkamer waardoor de persoon aan de telefoon kan horen dat plast/poeptquote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:48 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
Je kunt toch tijdens het telefoneren ophouden met poepen?
Gewoon de kringspier stevig dichtknijpen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |