Http://forum.argrarische-chicks.nlquote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:30 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Geen idee, eens op het boerinnenforum gaan neuzen dus
De kunst is die minder cynisch te maken, natuurlijk!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:30 schreef Litpho het volgende:
En sommige mensen worden bijna cynisch geboren.
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:31 schreef rival het volgende:
[..]
daar omschrijf je wel half nederland mee
Sterker nog dat is suf ! En dan moet je ook niet gek staan te kijken als later blijkt dat het niet voor eeuwig isquote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:31 schreef Ripley het volgende:
[..]
Volgens mij gaan anders veel mensen een relatie aan om maar onder de pannen te zijn en niet omdat ze iemand echt leuk vinden. En dat vind ik suf
ik zie ze genoeg om me heen!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:31 schreef Ripley het volgende:
Volgens mij gaan anders veel mensen een relatie aan om maar onder de pannen te zijn en niet omdat ze iemand echt leuk vinden. En dat vind ik suf
Herkenbaar Bels.....quote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:32 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Inderdaad
En ik heb maar 2 keer de kriebels gehad van vrouwen dus dat kan nog wel een poos duren
HW, kan jij even een spatie toevoegen in de TT?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:35 schreef HeatWave het volgende:
Met dit tempo komen we de vrijdagmiddag wel door ja>
Gelukkig wel ja!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:35 schreef HeatWave het volgende:
Met dit tempo komen we de vrijdagmiddag wel door ja>
Dus dan blijven we plukken tot we de fruitboom hebben gevonden die we echt lekker vindenquote:
Ik moet werken over 2 uurtjesquote:
ik pluk nog wel, maar niet meer in de rondtequote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:37 schreef Belsezar het volgende:
Dus dan blijven we plukken tot we de fruitboom hebben gevonden die we echt lekker vinden
He, jij had toch een vriendin of een 'speciaal' meisje?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:37 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dus dan blijven we plukken tot we de fruitboom hebben gevonden die we echt lekker vinden
Je plukt aan je eigen banaanquote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:38 schreef rival het volgende:
[..]
ik pluk nog wel, maar niet meer in de rondte
quote:
Dit vergeeft Re me nog wel denk ikquote:
Het is alleen een feit dat dergelijke mensen het soort ervaringen aantrekken die non-cynische mensen tot cynici zouden maken. Het is lastig te veranderen als je bij elke stap wordt bevestigd in je wereldbeeldquote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:34 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
De kunst is die minder cynisch te maken, natuurlijk!
liefdequote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:41 schreef lichtekooi het volgende:
eerst wil ik weten wat ik eigenlijk in een man zoek.
Sommige vragen kunnen zo eenvoudig beantwoord wordenquote:
Echt? Ga je dan een afstreeplijstje maken of zo? Wat ik zoek in een man is dat ik op 'm val en verliefd op 'm word.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:41 schreef lichtekooi het volgende:
Ik heb wel een keer geprobeerd om met iemand naar bed te gaan die ik niet leuk vond verder, maar dat vond ik niet leuk. Dus doe ik dat niet meer.
Maar nu wil ik niet verlieft worden, eerst wil ik weten wat ik eigenlijk in een man zoek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |