Wat gaat de volgende kosten?quote:Op maandag 29 juni 2009 15:03 schreef Isdatzo het volgende:
Laatste gratis reminder, voor 21.00 pm naar Ynske dus.
niet naar mijquote:
zet m ergens online en pm mij de urlquote:Op maandag 29 juni 2009 20:31 schreef mrSPLIFFY het volgende:
ingestuurd
oww ik geloof naar isdatzo...
heb je een pm met je email??
dat mag wel, maar niet op jezelf stemmen uiteraardquote:Op maandag 29 juni 2009 22:18 schreef Uncle het volgende:
ik neem aan dat je niet voor een foto in je eigen groep stemt?? Of neem ik dat verkeerd aan
erg jammer jaquote:Op maandag 29 juni 2009 22:50 schreef -Marjo- het volgende:
Toch raar dat mensen zich opgeven en dan niet insturen
't spijt me.quote:Op maandag 29 juni 2009 22:50 schreef -Marjo- het volgende:
misschien toch door de korte inzendingperiode, eigenlijk alleen het weekend en als mensen een druk weekend hebben gaat het al snelquote:Op maandag 29 juni 2009 22:50 schreef -Marjo- het volgende:
vanavondquote:Op donderdag 2 juli 2009 17:16 schreef McKillem het volgende:
Hoe lang duurt die stemronde, tot morgen?
Nee dat word niet veranderd, juist voor de snelle doorloop is t leuk om bezig te zijn. als je dat niet red moet je je niet opgevenquote:Op donderdag 2 juli 2009 17:20 schreef mug89 het volgende:
[..]
misschien toch door de korte inzendingperiode, eigenlijk alleen het weekend en als mensen een druk weekend hebben gaat het al snel
* McKillem fluit alsof er niets aan de hand isquote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:07 schreef mrSPLIFFY het volgende:
Eeej mcKillem! Im gonna kick your ass!!
Je weet toch wat de inzendtermijn is als je je opgeeft?quote:Op donderdag 2 juli 2009 17:20 schreef mug89 het volgende:
[..]
misschien toch door de korte inzendingperiode, eigenlijk alleen het weekend en als mensen een druk weekend hebben gaat het al snel
Ik zit ook van 8.45 tot zo'n 17/18.00 op stage, dit weekend was ik weg en vandaag was ik circuitrijden op Zolder. Eerste sessie om 08.00, terug om 19.30 + nog moeten eten en mij is het ook gelukt.quote:Op maandag 6 juli 2009 22:03 schreef mrSPLIFFY het volgende:
gezeur?? is gewoon een voorstel hoor...
niet iedereen zit werkeloos thuis hier hoor
Ook excuses vanuit hier, vanaf zondag niet echt thuis geweest en er niet aan gedacht ervoor nog een inzending te doen.quote:Op maandag 6 juli 2009 22:19 schreef Miss_S het volgende:
Sorry hier wilde het dit weekend ook niet lukken
Ik ga helaas deze ronde even overslaan, blijf 't wel volgenquote:Op woensdag 22 juli 2009 19:42 schreef Ynske het volgende:
Ik wil de inschrijving nog tot volgende week vrijdag laten lopen.
dus als iedereen die mee wilt doen zich even meld
Vertel dan ff wanneer het start, wanneer de opdrachten zijn etc.quote:Op woensdag 22 juli 2009 19:42 schreef Ynske het volgende:
Ik wil de inschrijving nog tot volgende week vrijdag laten lopen.
dus als iedereen die mee wilt doen zich even meld
t start die vrijdagquote:Op woensdag 22 juli 2009 22:35 schreef Peter het volgende:
[..]
Vertel dan ff wanneer het start, wanneer de opdrachten zijn etc.![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |