abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 15 mei 2009 @ 13:08:41 #1
139330 TNA
For the stars that shine
pi_69053480
Het lijkt sociaal om gehandicapten te helpen als dat kan, bijvoorbeeld heel simpel door ze voorrang te geven in het verkeer of door te helpen met iets pakken in de supermarkt als ze er niet bij kunnen. Vervolgens is de klacht "We willen niet behandeld worden alsof we zielig zijn". Maar als je vervolgens met ze omgaat zoals met ieder ander mens, moet je "meer rekening houden". Het is net als iemand die boos wordt als je voor diegene opstaat in de trein, omdat je dan zou impliceren dat diegene oud is

Klacht: onmogelijk om een goede instelling te hebben tegenover gehandicapten
pi_69053550
Ik roep ook al jaren om ze allemaal in één kamp of instelling te zetten. Hopelijk krijg ik door deze nieuwe kijk op het "probleem" meer sympathisanten.
You dream it, I live it.
  vrijdag 15 mei 2009 @ 13:10:40 #3
45180 Dennis_enzo
Geen usericon nee
pi_69053555
Ja want alle gehandicapten zijn zo
Ook geen sig dus
  vrijdag 15 mei 2009 @ 13:11:48 #4
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_69053588
Denk je dat een gehandicapt iemand die in een rolstoel zit er mee zit dat jij 'm niet voorlaat bij een stoplicht?

Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_69053606
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 13:10 schreef Dennis_enzo het volgende:
Ja want alle gehandicapten zijn zo
Nee, het is een klein groepje dat het verpest voor de rest...

Kom eens buiten man
You dream it, I live it.
  vrijdag 15 mei 2009 @ 13:13:03 #6
8252 mvdejong
Home is where the cat is.
pi_69053630
Het gaat net zo met ouderen, die willen ook altijd gelijkwaardig behandeld worden. En sta dan maar eens een keer niet voor ze op in de bus ...

En vrouwen, net zo, totdat je niet de deur voor ze openhoudt.

Alle groepen die zich gediscrimineerd voelen willen wel van de nadelen van die discriminatie af, maar o wee als je daaraan de conclusie gaat verbinden dat ze dan ook zouden willen afzien van de specifieke voordelen.
Sam the American Eagle : You, sir, are a demented, sick, degenerate, barbaric, naughty freako!
Alice Cooper : Why, thank you!
Sam the American Eagle : Freakos: One. Civilization: Zero.
  vrijdag 15 mei 2009 @ 13:14:42 #7
139330 TNA
For the stars that shine
pi_69053669
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 13:11 schreef boem-dikkie het volgende:
Denk je dat een gehandicapt iemand die in een rolstoel zit er mee zit dat jij 'm niet voorlaat bij een stoplicht?

Volgens Google News niet nee:
quote:
Een opmerkelijk pleidooi van Sippy Hofstra (57), sinds een jaar of tien afhankelijk van een scootmobiel: laat alle hoffelijkheden in het verkeer jegens scootmobielers varen. Behandel ons als een ieder ander, want we 'zijn niet zielig'.
  vrijdag 15 mei 2009 @ 13:15:28 #8
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_69053696
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 13:13 schreef mvdejong het volgende:
Het gaat net zo met ouderen, die willen ook altijd gelijkwaardig behandeld worden. En sta dan maar eens een keer niet voor ze op in de bus ...

En vrouwen, net zo, totdat je niet de deur voor ze openhoudt.

Alle groepen die zich gediscrimineerd voelen willen wel van de nadelen van die discriminatie af, maar o wee als je daaraan de conclusie gaat verbinden dat ze dan ook zouden willen afzien van de specifieke voordelen.
En van die bejaarden.. Gaan ze mídden op de weg fietsen, haal je ze in, kom je toevallig vlak langs 'm rijden omdat ie dus midden op de weg fietst schreeuwt ie na: " JEUGD VAN TEGENWOORDIG KAN NIET EENS MEER UIT KIJKEN? "

Right. Beter leer je fietsen of ga je in je bed liggen.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
  vrijdag 15 mei 2009 @ 13:24:50 #9
177114 Demon_Hunter
Tell the truth and then run.
pi_69054034
eensch met ts .. je moet ze gewoon afvoeren in de hoogovens.
Minds are like parachutes. They only function when open.
  vrijdag 15 mei 2009 @ 14:19:41 #10
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_69056082
Het valt me op hoeweinig gehandicapten er tegenwoordig nog te zien zijn op straat. Vroeger barstte het van de kreupelen, blinden, spasten, noem maar op. Tegenwoordig mag je blij zijn als je er eentje ziet wanneer je gaat wandelen. (Bejaard tuig in rollators daargelaten).
Volgens mij zitten ze tegenwoordig massaal op internet. Daar kan niemand zien dat ze gehandicapt zijn en doen ze zich voor als normale gezonde mensen. Zo wordt je anno 2009 misleidt.
The End Times are wild
pi_69056285
Band lek steken, dan rollen ze nergens meer heen!
pi_69056376
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 14:19 schreef LXIV het volgende:
Het valt me op hoeweinig gehandicapten er tegenwoordig nog te zien zijn op straat. Vroeger barstte het van de kreupelen, blinden, spasten, noem maar op. Tegenwoordig mag je blij zijn als je er eentje ziet wanneer je gaat wandelen. (Bejaard tuig in rollators daargelaten).
Volgens mij zitten ze tegenwoordig massaal op internet. Daar kan niemand zien dat ze gehandicapt zijn en doen ze zich voor als normale gezonde mensen. Zo wordt je anno 2009 misleidt.
Houden zo.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')