TS is wereldveremd.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:47 schreef wise het volgende:
das geen steen, das een stukje bot
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:47 schreef wise het volgende:
das geen steen, das een stukje bot
Worst maken ze toch van vleesbomen?quote:
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:51 schreef Biogarde het volgende:
Grill.
[ afbeelding ]
Yeaahhh!
Er is gewoon een stukje van een grill afgebroken en nu heb jij last van je tanden terwijl een grill voor je tanden is. De ironie;d
Als jij weet wat een vleesboom is, lust jij nooit meer worst.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:50 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Worst maken ze toch van vleesbomen?
Hoe komt er dan een steentje in?
Een wilde koe die met hagel is geschoten?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:49 schreef Meddo het volgende:
Dat is de kogel waar de koe aan kwam te overlijden
Vandaar mijn opmerkingquote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:55 schreef Daklem het volgende:
[..]
Als jij weet wat een vleesboom is, lust jij nooit meer worst.
OMGquote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:56 schreef daReaper het volgende:
[..]
Een wilde koe die met hagel is geschoten?
Ach, ze houden één van de grootste drankleveranciers tegen, dus ik denk dat jij naar huis gaat met een lolly en een sticker in je schriftje.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:00 schreef LockonStratos het volgende:
Wat een noobs hier
Alsof ik het verschil tussen bot en steen niet weet.
Het is overduidelijk een kiezeltje, en TS word lekker rijk na de aanklacht tegen Ahold.
AHOLD HERE I COME BITCHES!!!11!!
Toch ga ik wel langs, misschien krijg ik wel een paar kadobonnenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:02 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ach, ze houden één van de grootste drankleveranciers tegen, dus ik denk dat jij naar huis gaat met een lolly en een sticker in je schriftje.
Ik gok toch op een lolly en een kusje op je voorhoofd. Heel misschien een aai over de bol.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:06 schreef LockonStratos het volgende:
[..]
Toch ga ik wel langs, misschien krijg ik wel een paar kadobonnen
Ja, of misschien krijg je wel een lekkere plak worst bij de slager!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:06 schreef LockonStratos het volgende:
[..]
Toch ga ik wel langs, misschien krijg ik wel een paar kadobonnen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |