Ik schrok ook echt van die prijzenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:13 schreef mrbox het volgende:
Waarom is in utrecht wonen zo tof ? Tis duur en je komt er zo goed als niet meer weg met de auto in de ochtend ?
Ja... Studeren....quote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:10 schreef Murmeli het volgende:
[..]
vandaag studeren????
ik wil ook studeren maar heb nog geen boeken
en de boeken die ik al had zijn niet meer geldigzonde van mn geld man! sjee
Zou je denken? Ik ben echt een schijterd hoorquote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:11 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat durf jij![]()
al hoop ik natuurlijk dat je wel iemand mee krijgt
Een voorstelling aangeraden door Cue: Ernst van de Paschquote:
Jep zeker als je in utrecht wil wonenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:15 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik schrok ook echt van die prijzen
Maar dat is dus normaal daar?
quote:
Nja het bedrijf staat in Lunetten, dat is geloof ik een voorstad / wijk van Utrecht, dus dat zal wel ietsjes goedkoper staan dan Utrecht zelfquote:
Oow bah, herkenbaar. Succes!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:16 schreef Sinceria het volgende:
Mijn ex kan me inderdaad moeilijk loslaten. Hij praat me een schuldgevoel aan terwijl hij diegene is die dingen heeft gedaan die gewoon niet kunnen in een relatie.
Waarom doe je dan uberhaupt nog moeite?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:16 schreef Sinceria het volgende:
Mijn ex kan me inderdaad moeilijk loslaten. Hij praat me een schuldgevoel aan terwijl hij diegene is die dingen heeft gedaan die gewoon niet kunnen in een relatie.
ow daar ga ik ook met Cue heen geloof ik.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:16 schreef automatic_ het volgende:
Leuke TT
[..]
Ja... Studeren....De tentamens komen eraan, maar ik heb er zo géén zin meer in, haha
Ik moet er één van de 5 halen voor mijn BSA dus ja.. Motivatieprobleem!![]()
Heb je al een kleine boekenlijst of niet?
[..]
Zou je denken? Ik ben echt een schijterd hoorMaaaár wie weet!
[..]
Een voorstelling aangeraden door Cue: Ernst van de Pasch
/shrink-modequote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:16 schreef Sinceria het volgende:
Ik doe geen moeite, maar ik kan hem niet ontwijken, we wonen nog steeds in hetzelfde huis.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Waarom doe je dan uberhaupt nog moeite?
Damn, dat lijkt me kutquote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:19 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik doe geen moeite, maar ik kan hem niet ontwijken, we wonen nog steeds in hetzelfde huis.
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:19 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik doe geen moeite, maar ik kan hem niet ontwijken, we wonen nog steeds in hetzelfde huis.
Soms vind ik dat jij nogal (te) veel vanuit je eigen referentiekader redeneert.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:06 schreef Ripley het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in - als je reizen niet leuk vindt moet je het niet doen. Ik snap je alleen gewoon niet. Ik ben nu 32 en heb echt een hele goeie baan en ben trotse eigenaar van een groot huis in de Amsterdamse binnenstad. Ik heb echter nooit nagedacht over uitzet en toen ik de kans op uit huis gaan had heb ik die gewoon gegrepen (ondanks dat ik fijne ouders heb). Je kunt niet je hele leven plannen - leef ook eens op gevoel en wees impulsief
Nou, echt een klootzak is het niet. Hij weet gewoon niet wat hij ermee aan moet. Dat maakt het moeilijk, want ik heb geen hekel aan hem.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:19 schreef KudFokker het volgende:
Dan ben je trouwens echt een klootzak, als je zelf dingen verkeerd doet, het gaat uit en de andere dan een schuldgevoel aanpraten...![]()
Gewoon een keer een andere gast meenemen naar huis en laten slapen, extra luidruchtig doen...quote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:19 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Dank je.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Damn, dat lijkt me kut.
Nou, sterkte er mee dan..
Jaquote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:22 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Gewoon een keer een andere gast meenemen naar huis en laten slapen, extra luidruchtig doen...
Dan leert hij het vanzelf wel af
Of ben ik nu gemeen?
Laat me raden, jij weet nog wel "iemand"?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:22 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Gewoon een keer een andere gast meenemen naar huis en laten slapen, extra luidruchtig doen...
Dan leert hij het vanzelf wel af
Of ben ik nu gemeen?
Wat is renederen?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:21 schreef dawg het volgende:
Soms vind ik dat jij nogal (te) veel vanuit je eigen referentiekader renedeert.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |