Ja, maar die gebruikt 'ie niet om je verzendkosten te kunnen omzeilen, omdat ze die altijd los verzenden van de rest zeg maar..quote:
Dan zal ik even kijken wat de code is van mijn korte spijkerbroekquote:Op maandag 18 mei 2009 11:31 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja, maar die gebruikt 'ie niet om je verzendkosten te kunnen omzeilen, omdat ze die altijd los verzenden van de rest zeg maar..
Dank je, maar helaas trapt 'ie er dit keer niet in..quote:Op maandag 18 mei 2009 11:36 schreef Daph_ het volgende:
[ afbeelding ]
11-3886
Maten gaan in spijkerbroek maten, dus niet in confectiematen. Ik geloof dat het begint bij 26 ofzo en doorloopt tot 34. Levertijd is eind juni trouwens
Hoe bedoel je? Doet ie het niet?quote:Op maandag 18 mei 2009 11:41 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dank je, maar helaas trapt 'ie er dit keer niet in..
Ja de code wel, maar als ik 'm eerst op juni opsla, en dan kies voor eind mei, rekent 'ie nog steeds verzendkosten..quote:
Huh? Hij staat bij mij op eind juni in een bestelling met een eind mei en begin juni artikelquote:Op maandag 18 mei 2009 11:45 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja de code wel, maar als ik 'm eerst op juni opsla, en dan kies voor eind mei, rekent 'ie nog steeds verzendkosten..
quote:Op maandag 18 mei 2009 08:23 schreef Dipkip het volgende:
Ik ben heel benieuwd wanneer de bestelling van eind deze maand zal komen, ik hoop een beetje snel.
De nieuwe jurk waar ik helemaal gelukkig mee was aangedaan om mn vriend te laten zien, zegt ie dat ik dik ben daarin (en ik vroeg er niet naar, ik zei MOOI HE en toen zei hij dat ik dik leek) dus nu wil ik toch weer wat anders aan naar die bruiloft want ik voel me er nu niet prettig meer in
Ben je niet door de war met het betalingskenmerk?quote:Op maandag 18 mei 2009 12:34 schreef 3lmo het volgende:
Waarom verschilt op de factuur het 'op rekening 231412' (linkerstrookje) met het rekeningnummer rechtsonder? (naar rekening: 0060231412+ 13) In verband met het overmaken? Ik wil het namelijk gewoon via internet overmaken, dan gebruik ik die rechtsonderaan?
Mijn bestelling staat op eind mei en dat is dus1,5 maand wachten voor mij.quote:Op maandag 18 mei 2009 12:27 schreef BloodyLotte het volgende:
Mijn matthew williamson jurkje staat al de HELE tijd op in behandeling. ga eens verzonden worden zeg.
/ongeduldig.
je bedoelt die zwarte?quote:Op maandag 18 mei 2009 08:23 schreef Dipkip het volgende:
Ik ben heel benieuwd wanneer de bestelling van eind deze maand zal komen, ik hoop een beetje snel.
De nieuwe jurk waar ik helemaal gelukkig mee was aangedaan om mn vriend te laten zien, zegt ie dat ik dik ben daarin (en ik vroeg er niet naar, ik zei MOOI HE en toen zei hij dat ik dik leek) dus nu wil ik toch weer wat anders aan naar die bruiloft want ik voel me er nu niet prettig meer in
Waarom niet gewoon naar de H&M gaan dan?quote:Op maandag 18 mei 2009 12:39 schreef Psych-case het volgende:
[..]
Mijn bestelling staat op eind mei en dat is dus1,5 maand wachten voor mij.
Het lijkt er inderdaad op...quote:
quote:Op maandag 18 mei 2009 14:37 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Het lijkt er inderdaad op...![]()
Zou het dan toch nog ooit goedkomen?
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |