zoals?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:06 schreef Sloggi het volgende:
Niet dus, de interessantste cursussen waren al vol en nu moet ik een kutsaaie cursus volgen.
Dat dus.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:10 schreef Netsplitter het volgende:
Toch vroeger op staan de volgende keer.
Wijze les.
Politiek ritueel en ceremonie heb ik me maar voor ingeschreven.quote:
Klopt, maar ik heb het idee dat de inschrijving al eerder open stond. Als om 9.30 al twee cursussen volledig vol zitten is er toch iets vaags aan de handquote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:10 schreef Netsplitter het volgende:
Toch vroeger op staan de volgende keer.
Wijze les.
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:06 schreef Sloggi het volgende:
Ik sta lekker vroeg op, ik denk ik ben op tijd om me in te schrijven voor een van mijn keuzevakken. Op de luiheid van de gemiddelde student kun je wel bouwen dacht ik.
Niet dus, de interessantste cursussen waren al vol en nu moet ik een kutsaaie cursus volgen.
Anderen hebben dus wel op de luiheid van studenten als jij kunnen bouwenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:06 schreef Sloggi het volgende:
Ik sta lekker vroeg op, ik denk ik ben op tijd om me in te schrijven voor een van mijn keuzevakken. Op de luiheid van de gemiddelde student kun je wel bouwen dacht ik.
Mja, er staan nog aardig wat cursussen open (zo'n 70 procent van de plaatsen), maar dat zijn dus saaie cursussenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:55 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Anderen hebben dus wel op de luiheid van studenten als jij kunnen bouwen
En kan je daar niet gewoon bij gaan zitten, en indien iemand wegvalt die plek overnemen?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:11 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Politiek ritueel en ceremonie heb ik me maar voor ingeschreven.
Collegereeks Byzantium (met de twee hoogleraren die het beste college geven van zo'n beetje de hele uni) zat dus al vol. Mijn tweede keus, De Republiek en Engeland ook...
Nee, ik heb dit topic geopend nadat ik heb gezocht naar een alternatief, en ik heb ook nog een paar minoren uitgezochtquote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:31 schreef Manneke_Pils het volgende:
Je staat lekker vroeg op en hebt vervolgens om 11.00 uur door dat je je niet meer kan inschrijven?!
Er zijn een aantal cursussen uit het tweede jaar die verplicht zijn om toegang te krijgen tot deze colleges (van het derde jaar). Waarschijnlijk zijn er mensen die die cursussen niet halen en dus wegvallen, dus er is nog een hele kleine kans dat ik die plek in kan nemen.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:18 schreef Wackyduck het volgende:
[..]
En kan je daar niet gewoon bij gaan zitten, en indien iemand wegvalt die plek overnemen?
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:42 schreef gebrokenglas het volgende:
Sorry dat ik het zeg maar wat the f*ck heb je aan een geschiedenis studie?![]()
Die hele handel staat toch in geschiedenisboeken?
Sowieso die vage studies tegenwoordig, wat heb je wel niet voor opleidingen?
Kunstgeschiedenis is helemaal, tja.... Moet je er mee?
Bestuurkunde.... Hmja, menige projectleider en bestuurder stijgen qua kunnen niet bepaald boven mij uit, en ik ben alles behalve een bestuurder. Gewoon met een beetje common sense ontstijg je die lui al die er speciaal voor geleerd hebben.
[lichtelijk gefrustreerd]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |