Nee... Tobiano is een type bont dat vlekken in een bepaalde vorm en op een bepaalde plaats veroorzaakt. Tobiano paarden hebben kleur op de borst en de flanken. Overo paarden hebben over het hele lichaam rillige vlekken. Splash paarden hebben een wit hoofd en hoge witte benen, het wit komt altijd van beneden. Rabicano paarden hebben roan vorming en een witte staartaanzet, Sabino's hebben witte benen, wit aan het hoofd en een witte onderlip, vaak ook roan vorming, Frame paarden hebben een witte vlek die omrand is door kleur.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:19 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Tobiano is gewoon een moeilijk woord voor, wit paard met vlekken die bruin zijn ?
Daar ga ik vannacht eens goed over nadenken met een pot bierquote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee... Tobiano is een type bont dat vlekken in een bepaalde vorm en op een bepaalde plaats veroorzaakt. Tobiano paarden hebben kleur op de borst en de flanken. Overo paarden hebben over het hele lichaam rillige vlekken. Splash paarden hebben een wit hoofd en hoge witte benen, het wit komt altijd van beneden. Rabicano paarden hebben roan vorming en een witte staartaanzet, Sabino's hebben witte benen, wit aan het hoofd en een witte onderlip, vaak ook roan vorming, Frame paarden hebben een witte vlek die omrand is door kleur.
Nathaliequote:
Werkt toch niet. Die patronen moet je gezien hebben voor je weet hoe ze eruit zien. En het is alleen leuk als het je ook echt intresseert en dat betwijfel ik.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:25 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Daar ga ik vannacht eens goed over nadenken met een pot bier
Jepquote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:26 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Nathalie
En uitgechilled met je chickies?
Noh niet zo negatief jongedamequote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Werkt toch niet. Die patronen moet je gezien hebben voor je weet hoe ze eruit zien. En het is alleen leuk als het je ook echt intresseert en dat betwijfel ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |